سفارش تبلیغ
صبا ویژن
« أَوْ لَـمَسْتُمُ النِّسَآءَ ؛ یا زنان را لمس کردید»پرسیدم . فرمود : «مقصود، همبستر شدن است ؛ لیکن خداوند، عفیف است و عفّت را دوست دارد . لذا آن گونه که شما نام می برید، نام نبرده است» . [حلبی - از امام صادق علیه السلام درباره [مقصود] سخن خداوندـ عزّوجلّ ـ]
زنگ خبر وردنجان
پیوندها

روز دوشنبه 7 فروردین ماه 96 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با همراهی دکتر نوریان نماینده مردم شهرستانهای شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان بن، بخشدار مرکزی بن و رئیس بنیاد شهرستان شهرکرد از تعدادی از خانواده های شهدا و ایثارگران در شهرهای بن، وردنجان و روستای بارده دیدار و سرکشی کردند.
به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان: فریبرز نجفی دراین دیدارگفت: تکریم و سرکشی از خانوداه شهدا سبب عزت و پالایش روح انسان می شود.
فریبرز نجفی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان طی این دیدارها گفت: وی افزود: خانواده شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران بزرگترین یادگاران دفاع مقدس هستند و تجلیل، تکریم و سرکشی از آنان ضمن آنکه سبب عزت و پالایش روح انسان می شود، رشارت ها، جانفشانی ها و سلحشوری های رزمندگان دفاع مقدس را برای مسئولان یادآوری می کند.

نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان با حضور در منزل تعدادی از خانوده های شهدا و جانبازان شهرستان بن گفت: امنیت، آرامش و آسایشی که در کشور وجود دارد به برکت خون پاک شهداست و هر چه می توانیم باید در خدمت دهی به خانواده های آنها تلاش کنیم.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 96/1/8:: 9:5 عصر     |     () نظر

رکود تورمی به چه معنی است؟

رکودتورمی به وجود همزمان تورم ورکود اقتصادی گفته می شود.

طبق تعاریف اقتصادی رکود  تورمی زمانی دراقتصاد ایجاد می شود که نرخ رشداقتصادی یک سرزمین درمسیرکاهش قرارگیردوهمزمان با آن نرخ تورم دراین سرزمین افزایش یابد

رکود درتعریف اقتصادی به دودروه سه ماهه پیاپی رشدمنفی دراقتصاد یک کشوراطلاق می شود.دوره ای که کاهش معناداری درچهار عامل تولید، درامد، اشتغال وتجارت ایجاد می شود.

این دوره معمولا حداقل بین شش ماه تایکسال است به این ترتیب می توان رکود براین اساس به معنای کاهنده بودن رشد تولید ناخالص داخلی واقعی است.

تورم:ازنظرعلم اقتصاداشاره به افزایش سطح عمومی تولیدپول،درامدهای پولی ویا قیمت است.تورم عمومابه معنی افزایش غیرمتناسب سطح عمومی قیمت درنظرگرفته می شود.تورم،روند فزاینده ونامنظم افزایش قیمت ها دراقتصاداست.

به قلم:مصطفی یوسفی وردنجانی


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 96/1/8:: 1:18 عصر     |     () نظر

 

نماینده مجلس شورای اسلامی شهرکرد، بن و سامان با حضور در فرمانداری شهرستان بن و بخشداری مرکزی از ستاد انتخابات این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:اردشیر نوریان رئیس هیئت نظارت بر انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای استان و فیروز امیرخانی دبیر  هیئت نظارت بر انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای استان روز شنبه از محل ثبت‌نام داوطلبان عضویت در پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و ستاد انتخابات شهرستان بن بازدیدکردند.

اردشیر نوریان نماینده مجلس شورای اسلامی شهرکرد، بن و سامان در حاشیه این بازدید، استقبال کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شهرستان بن را خوب توصیف کرد و از روند ثبت نام کاندیداها در ستاد انتخابات اظهار رضایت نمود.نماینده مجلس شورای اسلامی شهرکرد، بن و سامان در این بازدید علاوه بر تشکیل جلسه با هیئت اجرایی ستاد انتخابات شهرستان بن بر اهمیت حضور پرشور مردم تاکید کرد.

فرماندار شهرستان بن در این بازدید با بیان اینکه تا پایان روز ششم ثبت نام، 75 نفر برای عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان بن ثبت‌نام کرده‌اند، اظهار کرد: با توجه به پایان تعطیلات نوروزی ، پیش‌بینی می‌شود که در روز آخر تعداد ثبت‌نام‌کنندگان افزایش پیدا کند.کمال اکبریان ادامه داد: از تعداد 75 نفر داوطلب شوراهای اسلامی شهر و روستا، 17 نفر کاندید شهرهای بن و وردنجان، 29 نفر کاندید بخش مرکزی و 29 نفر داوطلب بخش شیدا هستند.

گفتنی است، انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 29اردیبهشت امسال به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود 

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 96/1/7:: 9:42 صبح     |     () نظر

فرماندار شهرستان بن گفت: تعداد 38 نفر داوطلب شوراهای شهر و روستا در شهرستان بن ثبت‌نام کردند از این تعداد 6 نفر کاندید شورای شهر و 32 نفر کاندید شوراهای اسلامی روستا هستند.

 

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:کمال اکبریان تصریح کرد: تا آخر وقت روز پنجشنبه سوم فروردین ماه 38 نفر داوطلب و کاندید شورای شهر و روستا در محل فرمانداری شهرستان  بن ثبت نام کردند. وی ادامه داد: از این تعداد 6 نفر داوطلب شورای شهرهای بن و وردنجان، 19 نفر داوطلب شوراهای اسلامی بخش مرکزی و 13 نفر کاندید شوراهای اسلامی بخش شیدا هستید. اکبریان اظهار کرد: ثبت نام کاندیداهای شوراهای شهر و روستا در موعد مقرر و قانونی بسیار حائز اهمیت است. وی بیان کرد: کاندیداهای شورای شهر و روستا ثبت‌نام خود را به روزهای آخر موکول نکنند. وی عنوان کرد: داوطلبین می توانند با ثبت نام در روزهای اولیه اگر پرونده آنها دچار نواقص و یا مشکلاتی بود فرصت برطرف کردن آنها را برای خود فراهم کنند. فرماندار بن خاطرنشان کرد: ثبت‌نام در روزهای مشخص شده از ساعت 8 تا 16 ادامه دارد. ثبت نام از داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از 30 اسفند ماه سال گذشته همزمان با سراسر کشور آغاز شده و تا ششم فروردین ماه جاری نیز ادامه دارد

 

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 96/1/4:: 1:33 عصر     |     () نظر

پیام محسن اسماعیلی وردنجانی رییس آموزش وپرورش شهرستان بن به مناسبت نوروز96


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 96/1/4:: 1:23 عصر     |     () نظر
<      1   2