سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش را بجویید و آن را با بردباری و آرامش بیارایید [امام صادق علیه السلام]
زنگ خبر وردنجان
پیوندها

 

نماینده مجلس شورای اسلامی شهرکرد، بن و سامان با حضور در فرمانداری شهرستان بن و بخشداری مرکزی از ستاد انتخابات این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:اردشیر نوریان رئیس هیئت نظارت بر انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای استان و فیروز امیرخانی دبیر  هیئت نظارت بر انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای استان روز شنبه از محل ثبت‌نام داوطلبان عضویت در پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و ستاد انتخابات شهرستان بن بازدیدکردند.

اردشیر نوریان نماینده مجلس شورای اسلامی شهرکرد، بن و سامان در حاشیه این بازدید، استقبال کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شهرستان بن را خوب توصیف کرد و از روند ثبت نام کاندیداها در ستاد انتخابات اظهار رضایت نمود.نماینده مجلس شورای اسلامی شهرکرد، بن و سامان در این بازدید علاوه بر تشکیل جلسه با هیئت اجرایی ستاد انتخابات شهرستان بن بر اهمیت حضور پرشور مردم تاکید کرد.

فرماندار شهرستان بن در این بازدید با بیان اینکه تا پایان روز ششم ثبت نام، 75 نفر برای عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان بن ثبت‌نام کرده‌اند، اظهار کرد: با توجه به پایان تعطیلات نوروزی ، پیش‌بینی می‌شود که در روز آخر تعداد ثبت‌نام‌کنندگان افزایش پیدا کند.کمال اکبریان ادامه داد: از تعداد 75 نفر داوطلب شوراهای اسلامی شهر و روستا، 17 نفر کاندید شهرهای بن و وردنجان، 29 نفر کاندید بخش مرکزی و 29 نفر داوطلب بخش شیدا هستند.

گفتنی است، انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 29اردیبهشت امسال به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود 

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 96/1/7:: 9:42 صبح     |     () نظر