سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و چون دهقانان انبار هنگام رفتن امام به شام او را دیدند ، براى وى پیاده شدند و پیشاپیش دویدند . فرمود : ] این چه کار بود که کردید ؟ [ گفتند : عادتى است که داریم و بدان امیران خود را بزرگ مى‏شماریم . فرمود : ] به خدا که امیران شما از این کار سودى نبردند ، و شما در دنیایتان خود را بدان به رنج مى‏افکنید و در آخرتتان بدبخت مى‏گردید . و چه زیانبار است رنجى که کیفر در پى آن است ، و چه سودمند است آسایشى که با آن از آتش امان است . [نهج البلاغه]
زنگ خبر وردنجان
پیوندها

 

ارتقاء رتبه شهرداری شهروردنجان را خدمت جناب مهندس نصیریان وکارکنان زحمت کش شهرداری واعضای شورای اسلامی وکلیه شهروندان فهیم شهروردنجان تبریک عرض می نماییم
وازدرگاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار ازشور ونشاط ومملو ازتوکل الهی درجهت رشد وشکوفایی شهروردنجان مسالت داریم

انجمن کتابخانه عمومی علامه طباطبایی(ره)شهروردنجان

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 98/4/31:: 10:40 عصر     |     () نظر

 

رتبه شهرداری شهروردنجان ازیک به سه ارتقا پیدا کرد.
به گزارش خبرنگار زنگ خبروردنجان:باپیگیریهای ریاست واعضای شورای اسلامی وردنجان و شهردار وردنجان وبراساس کارهای عمرانی انجام شده درسطح شهر وردنجان،وزیرکشور درنامه ای به استاندارچهارمحال وبختیاری رتبه شهرداری وردنجان ازیک را به سه ارتقاداد

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 98/4/30:: 8:19 عصر     |     () نظر

طرح جنگل کاری اقتصادی با توجه به بحران آب در استان یه دلیل پدیده خشکسالی های پیاپی و کاهش سفره های زیرزمینی و اثرات زیان بار آن در تولید محصولات کشاورزی باغی، زراعی اجرا می شود.

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان: طرحجنگلکاری اقتصادی با حضور و مشارکت مردم شهر وردنجان در 400هکتار از اراضی ملی این منطقه آغاز شد.

طرح جنگلکاری اقتصادی در راستای حفاظت از عرصه های منابع طبیعی و افزایش مشارکت مردم در حفاظت ازاین عرصه ها و ایجاد درآمد اقتصادی برای ساکنان حاشیه جنگل و اراضی ملی آغاز شده است.
 
این طرح با توجه به بحران آب در استان به دلیل خشکسالی های پیاپی و کاهش حجم سفره های زیرزمینی آغاز شده است.
 
در این طرح  بذر گونه بادام تلخ کاشته می شود و در سال دوم بادام رقم شاهرودی بر روی آن پیوند زده خواهد شد و این محصول در سال پنجم مثمر و به باردهی خواهد رسید.
 
طرح جنگل کاری اقتصادی با توجه به بحران آب در استان یه دلیل پدیده خشکسالی های پیاپی و کاهش سفره های زیرزمینی و اثرات زیان بار آن در تولید محصولات کشاورزی باغی، زراعی اجرا می شود.
 
  توسعه جنگل های استان و گسترش فضای سبز و تولید آب و جلوگیری از فرسایش خاک و افزایش درآمد سرانه خانوارهای بهره بردار و اقتصادی کردن عرصه های ملی از دیگر اهداف اجرایی شدن این طرح بوده است .
 
طرح جنگل کاری اقتصادی و کاشت گونه بومی بادام در جنگل هایی با پوشش یک تا 5 درصد و با گونه های بومی از جمله انار، انجیر و بادام اجرا می شود.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 98/4/11:: 7:19 عصر     |     () نظر