سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عاقل، با همانند خود الفت می گیرد . [امام علی علیه السلام]
زنگ خبر وردنجان
پیوندها

مدیرکل بنیاد استان با همراهی رئیس بنیاد شهرستان بن با شهردار شهر وردنجان دیدار و در خصوص نصب تابلوهای تمثال شهدا راه کار های لازم ارائه و تصمیمات مربوط به این امر اتخاذ شد.

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:مدیرکل بنیاد استان در این دیدار گفت: نهال جمهوری اسلامی با خون شهدا بارور می‌شود و امروز پاسداشت از خون شهدا وظیفه‌ای همگانی و درگرو خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران است.

فریبرز نجفی خاطرنشان کرد: یکی از ابزار توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نصب تمثال مبارک شهدا است زیرا در هر جامعه‌ای که با زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهدا بتوان افراد مجاهدی را تربیت و پرورش داد، چشم طمع دشمنان بر آن سرزمین بسته خواهد شد.

وی با توجه به نزدیک شدن 26 مرداد سالروز ورود آزادگان عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی در استان و شهرستان‌ها باید از آزادگان تجلیل و با آن‌ها دیدار نمایند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 98/5/24:: 12:9 عصر     |     () نظر

مدیرکل بنیاد استان با همراهی رئیس بنیاد شهرستان بن و شهردار شهر وردنجان با خانواده‌های شهدا این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

 به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:مدیرکل بنیاد استان در این دیدار گفت: خانواده شهدا اسوه صبر و استقامت هستند، زیرا با تقدیم عزیزانشان در راه اسلام دین بزرگی را به انقلاب ادا کردند.
 فریبرز نجفی دعای خیر و پربرکت خانواده شهدا را ضامن سعادت جامعه اسلامی برشمرد و گفت: رسیدگی و ارج نهادن به خانواده‌های شهدا افتخار و عزت ابدی است.

وی از مردم و مسئولین خواستار سرکشی و عیادت از خانواده‌های شهدا شد و افزود: خانواده‌های شهدا ولی‌نعمتان این ملت هستند، زیرا با تقدیم عزیزانشان در راه اسلام و قرآن جهاد فی سبیل الله کرده‌اند.
 
نجفی با تأکید بر تلاش در جهت ارائه خدمات کیفی و مطلوب به خانواده معظم شهدا، اظهار داشت: دستگاه‌های مختلف اجرایی باید برای حل مشکل جامعه ایثارگری هم‌افزایی، تعامل و هماهنگی لازم را با بنیاد شهید داشته باشند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 98/5/24:: 12:7 عصر     |     () نظر

اردوی تربیتی کلاس های عترت و قرآن کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهراء (س) مسجد جامع وردنجان با حضور مدیر ستاد کانون های مساجد استان برگزار شد.

 به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:مسئول کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهراء (س) مسجد جامع وردنجان گفت: برگزاری این اردوی تربیتی یکی از برنامه های طرح اوقات فراغت «بچه های مسجد» است.

وی ابراز کرد: بیش از 20 نفر از اعضای فعال کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهراء (س) در این اردو حضور داشتند

موسوی اردوی تربیتی کانون فاطمه الزهراء (س) وردنجان در امامزاده سید بهاءالدین روستای شیخ شبان برگزار شد.

مسئول کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهراء (س) مسجد جامع وردنجان به دیگر برنامه ها و کلاس های اوقات فراغت کانون اشاره کرد و گفت: از ابتدای تیرماه کلاس های اوقات فراغت در بخش ها و رشته های مختلف آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

وی گفت: امسال به دلیل متنوع بودن کلاس های طرح اوقات فراغت «بچه های مسجد» استقبال ویژه ای از این طرح بزرگ صورت گرفته است


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 98/5/24:: 12:5 عصر     |     () نظر

مسئول امور بانوان ستاد عتبات عالیات استان گفت: این فرش را دو نفر از بافندگان وردنجانی درمدت شش ماه برای اهداء به صحن مطهر حضرت زینب (س) در کربلا بافتند.
 به گطارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:خانم شریفی از اهدای 20 تخته فرش هم برای بازسازی عتبات عالیات تا پایان امسال از سوی بافندگان  شهروردنجان خبر داد.
وی گفت: از ابتدای امسال تاکنون بافندگانی وردنجان 10 تخته فرش برای بازسازی عتبات عالیات اهداء کردند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 98/5/24:: 12:1 عصر     |     () نظر