سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ سهل پسر حنیف أنصارى پس از بازگشت از صفّین در کوفه مرد ، و امام او را از هرکس بیشتر دوست مى‏داشت فرمود : ] اگر کوهى مرا دوست بدارد در هم فرو ریزد [ و معنى آن این است که رنج بر او سخت شود و مصیبتها به سوى او شتاب گیرد . و چنین کار نکنند جز با پاکیزگان نیکوکار و گزیدگان اخیار . و این مانند فرموده اوست که : ] [نهج البلاغه]
زنگ خبر وردنجان
پیوندها

بمناسبت هفته بسیج گردهمایی بسیجیان خواهر پایگاه کوثر  در وردنجان برگزار میگردد.

به گزارش خبرنگار زنگ خبر وردنجان این گردهمایی در روز شنبه مورخ 93/9/1در حسینیه امام حسن مجتبی (ع)جنب مسجد جامع راس ساعت 13برگزار میشود.

1_تلاوت قران 

2_سخنرانی

3_تجلیل از بسیجیان

از برنامه های این گردهمایی میباشد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 93/8/30:: 11:44 صبح     |     () نظر

به مناسبت هفته مقدس بسیج برنامه هایی در سطح پایگاه های  مقاومت بسیج حوزه  امام هادی  (ع) برگزار میگردد.

به گزارش خبرنگار زنگ خبر وردنجان 

1_کو هپیمایی بسیجیان

2_ نشست بصیرت افزایی

3_یادواره شهدای روستای بارده

4_نشست حلقه های صالحین با موضوع دجال واره

از مهمترین برنامه  های این هفته ی مبارک می باشد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 93/8/28:: 3:34 عصر     |     () نظر

هیئت محبان امیرالمومنین شهروردنجان رسما فعالیت خود را شروع کرد.به گزارش خبرنگار زنگ خبر وردنجان این هیئت  از شب گذشته با برگزاری مراسم ایام محرم فعالیت خود را شروع کرده است.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 93/8/28:: 6:41 صبح     |     () نظر

تابلوی کتابخانه عمومی علامه طباطبایی شهروردنجان بر بالای این ساختمان نصب شده است اما چیزی که جای تعجب است این که نام شهروردنجان در آن قید نشده است. هیئت امنای این بنای فرهنگی وارد عمل شوند وعلت را جویا شوند.به جای جلسات مختلف برای این بنا ونوش جان کردن کیک وابمیوه وچای این اقدام بی ادبانه را بررسی کنند وتابلو را پایین اورند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 93/8/27:: 6:24 صبح     |     () نظر

همایش هیئت امنای مساجدوفرماندهان پایگاه های بسیج شهرستان بن برگزار می گردد.به گزارش خبرنگار زنگ خبر وردنجان این همایش امروز ساعت15 در مسجد جامع شهر بن برگزار می گردد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 93/8/27:: 6:19 صبح     |     () نظر

چندین سال است که شهرداری در وردنجان مستقر شده است و انتظاری که  از شهرداری در ذهن مردم بود به واقعیت تبدیل نشده است.مردم آسفالت خیابانها وکوچه ها را انتظار داشتند که متاسفانه کمبود منابع مالی وهمکاری نکردن بعضی از مردم جلوی انجام کارهای عمرانی را می گیرد.

حال شورای شهر باید وارد عمل شود وچاره اندیشی کند تا لااقل مردم به رأی هایی که به انها دادند راضی باشند.درشعار تبلیغاتی انها خیلی قول به مردم داده شداما فعلا چیزی محقق نشده است.ساعت19 دیشب کنار جاده چند خانواده منتظر فرزندانشان بودند زیرا رانندگان مینی بوسها ساعت 17 در کنار بخاری بودن در خانه را به خدمان رسانی ترجیح داده بودند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 93/8/26:: 7:28 صبح     |     () نظر

چندین سال از خاکسپاری شهدای گمنام در شهر وردنجان می گذرد اما تاکنون اقدامی در جهت ساخت مقبره این شهدا نشده است.به گزارش خبرنگار زنگ خبر وردنجان،در سال1384این شهدا در شهر وردنجان  با تشییع با شکوهی به خاک سپرده شدند اما اقدامی جهت ساخت مقبره این شهدای عزیزصورت نگرفته است.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 93/8/25:: 6:46 صبح     |     () نظر

به مناسبت دهه آخر ماه محرم الحرام همایش زینبیون در شهروردنجان برگزار می گردد. به گزارش خبرنگار زنگ خبر وردنجان،این همایش از ساعت  15امروزدر حسینیه امام حسن(ع)جنب مسجد جامع،ویژه خواهران برگزار می گردد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 93/8/24:: 6:38 صبح     |     () نظر

حجت الاسلام کاظمی امام جماعت مسجد جامع شهر وردنجان در شورای فرهنگ عمومی شهرستان بن که در دفتر امام جمعه بن تشکیل شد در سخنرانی خود خطاب به مسئولان اعلام کرد یکی از اسیب هایی که باعث دلسردی مردم می شود قول هایی است که مسئولان به مردم می دهند وسپس فراموش می کنند وپشت سر می گذارند.

به گزارش خبرنگار زنگ خبر وردنجان ،وی همچنین علاج برخی از اسیب های عزاداری ایام محرم وصفر را فرهنگ سازی ومهیا ساختن برنامه های لازم برای برخورد با این اسیب هادانست.دراین جلسه علاوه بر مسئولان شهرستانی،مدیر کل اداره فرهنگ وارشاد اسلامی استان نیز حضور داشتند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 93/8/22:: 6:39 صبح     |     () نظر

در هفته کتاب وکتابخوانی ،کتابخانه عمومی شهر وردنجان همزمان با شش کتابخانه دیگر درسطح استان افتتاح می گردد.مهندس صادقی مدیر کتابخانه های عمومی استان در جمع خبرنگاران اعلام کرد،این کتابخانه ها با مشارکت خیران وشهرداری ها تکمیل وتجهیز وبهره برداری می شوند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 93/8/22:: 6:32 صبح     |     () نظر
   1   2   3   4   5      >