سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بى‏نیاز از عذر بودن ارجمندتر تا از روى راستى عذر آوردن . [نهج البلاغه]
زنگ خبر وردنجان
پیوندها

مدیر کل آموزش وپرورش استان ، رییس بنیاد شهید شهرستان و رییس آموزش وپرورش شهرستان به همراه معاونان وکارشناسان از خانواده معظم شهدای معلم و دانش آموزی دیدار کردند

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان: بهروز امیدی، مدیر کل آموزش وپرورش استان به همراه  رییس بنیاد شهید  ، رییس ومعاونان و کارشناسان آموزش وپرورش شهرستان بن با خانواده معظم شهدای معلم و دانش آموزی دیدار وگفتگو کردند .

در این دیدار صمیمانه امیدی مدیر کل آموزش و پرورش استان اظهار داشت:بزرگداشت نام و یاد شهدا وظیفه حداقلی است که ما باید به نحو احسن به آن عمل کنیم.

وی افزود: بدون شک امنیت و آسایش کنونی امروز جامعه ما مدیون مجاهدت و ایثار شهدای عزیز و بزرگوار است.

مدیر کل آموزش وپرورش در این دیدار با اشاره به عظمت شهدا بر ادامه راه شهیدان تاکید نمود.

اسماعیلی،رییس آموزش وپرورش شهرستان بن نیز با اشاره به رشادت های شهدای دانش آموز شهرستان، گفت : آنچه موجب انگیزه خدمت بیشتر در نظام مقدس جمهوری اسلامی می شود دیدار با خانواده های مکرم شهدا و عمل به توصیه ها و آموزه های عملی شهدای گرانقدر است.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 95/10/30:: 9:22 صبح     |     () نظر

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری از اختصاص مبلغ 500 میلیون تومان برای ساخت و تکمیل حرم مطهر شهدای گمنام در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:سرهنگ پاسدار عباس عباسی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با علام این خبر گفت: 50 درصد از این مبلغ تاکنون تخصیص یافته است.

وی افزود: این اعتبار صرف ساخت و تکمیل المان شهدای گمنام در طاقانک، بن، اردل، وردنجان، چلگرد و گهرو می شود.
عباسی بیان کرد: هرگونه ساخت و ساز در حریم محدوده یادمان شهدای گمنام بایستی با رعایت طرح مصوب و ابلاغی و با هماهنگی معاونت مهندسی و امور یادمان های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس صورت می پذیرد .
مدیرکل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان گفت: بودجه ساخت یادمان شهدای گمنام از اعتبارات استانی، کمک های بلاعوض سازمان ها، شهرداری ها و سایر مراکز دولتی و غیر دولتی، موقوفات و نذورات اشخاص حقیقی و حقوقی و کمک های مردمی تامین می شود.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 95/10/27:: 3:54 عصر     |     () نظر

شهید عبدالعلی رفیعی وردنجانی
نام پدر: اکبرعلی
تاریخ تولد:1340/7/1
محل تولد:وردنجان
مسئولیت شهید در جبهه :رزمنده
یگان اعزامی :بسیج
تاریخ شهادت :1361/8/11
محل شهادت:موسیان
عملیات منجر به شهادت:-محرم
متن وصیت:

چون  اگر بخواهیم از خداوند و فرستادگان او پیروی کنیم باید به گفته ی قرآن از همان آیه ی (اطیعو الله و اطیعو الرسول و اول الامر منکم)را در نظر داشته باشیم که امروز مساله ی اصلی جنگ و دفاع از اسلام و ناموس و خاک عزیزمان می باشد .

و در این راه باید تاسرحد نهایی در راه فی سبیل الله بجنگیم و دشمن زبون را نابود کنیم و به گفته ی امام در این راه کشته بشویم وچه بکشیم پیروز هستیم.
و از تمامی برادران و خواهرانم حلالیت می طلبم و از آنها می خواهم که تنها راه اسلام را پیشه کرده و راههای انحرافی که این منافقین کوردل می روند سرکوب کنید.



کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 95/10/26:: 8:38 عصر     |     () نظر


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 95/10/26:: 8:37 عصر     |     () نظر

رهبر انقلاب اسلامی در پیامی ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفتند.

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انّا لله و انّا الیه راجعون 

با دریغ و تأسف خبر درگذشت ناگهانی رفیق دیرین، و همسنگر و همگام دوران مبارزات نهضت اسلامی، و همکار نزدیک سالهای متمادی در عهد جمهوری اسلامی جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای شیخ اکبر هاشمی رفسنجانی را دریافت کردم. فقدان همرزم و همگامی که سابقه‌ی همکاری و آغاز همدلی و همکاری با وی به پنجاه و نه سال تمام می‌رسد، سخت و جانکاه است. چه دشواریها و تنگناها که در این دهها سال بر ما گذشت و چه همفکریها و همدلیها که در برهه‌های زیادی ما را با یکدیگر در راهی مشترک به تلاش و تحمل و خطرپذیری کشانید. هوش وافر و صمیمیت کم‌نظیر او در آن سالها، تکیه‌گاه مطمئنی برای همه‌ی کسانی که با وی همکار بودند به ویژه برای اینجانب به شمار می‌آید. اختلاف نظرها و اجتهادهای متفاوت در برهه‌هائی از این دوران طولانی هرگز نتوانست پیوند رفاقتی را که سرآغاز آن در بین‌الحرمین کربلای معلّی بود به کلی بگسلد و وسوسه‌ی خناسانی که در سال های اخیر با شدت و جدیت در پی بهره برداری از این تفاوت های نظری بودند، نتوانست در محبت شخصی عمیق او نسبت به این حقیر خلل وارد آورد.

او نمونه‌ی کم نظیری از نسل اول مبارزان ضد ستم شاهی و از رنج دیدگان این راه پر خطر و پر افتخار بود.

سال ها زندان و تحمل شکنجه های ساواکم و مقاومت در برابر این همه و آن گاه مسئولیت های خطیر در دفاع مقدس و ریاست مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان و غیره، برگ های درخشان زندگی پر فراز و نشیب این مبارز قدیمی است.

با فقدان هاشمی اینجانب هیچ شخصیت دیگری را نمی شناسم که تجربه ای مشترک و چنین دراز مدت را با او در نشیب و فرازهای این دوران تاریخ ساز به یاد داشته باشم.

اکنون این مبارز کهنسال در محضر محاسبه‌ی الهی با پرونده‌ای مشحون از تلاش و فعالیت گوناگون قرار دارد، و این سرنوشت همه‌ی ما مسئولان جمهوری اسلامی است.

غفران و رحمت و عفو الهی را برای وی از صمیم قلب تمنا می‌کنم و به همسر گرامی و فرزندان و برادران و دیگر بازماندگان ایشان تسلیت عرض میکنم .

غفرالله لنا و له

سید علی خامنه ای

19 دیماه 1395




کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 95/10/19:: 11:41 عصر     |     () نظر

کتابخانه علامه طباطبایی (ره)شهروردنجان درنظردارد با آغاز دهه مبارک فجر نمایشگاه صنایع دستی ازاثار اعضای کتابخانه وسایرین برگزار نماید.

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:ازکلیه علاقمندان درزمینه های مختلف اعم از خیاطی،بافتنی،نقاشی،کاریکاتورو...دعوت می شود آثارخود را تاتاریخ12 بهمن ماه به کتابخانه علامه طباطبایی(ره) واقع در خیابان شهرداری تحویل دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتربا شماره تلفن33743525تماس حاصل نمایید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 95/10/18:: 3:58 عصر     |     () نظر

با سرد شدن هوا دانش آموزان دبیرستانی در شهر وردنجان به صورت خود جوش اقدام به بافت شال و کلاه برای مدافعان حرم کردند

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:در این اقدام انسان دوستانه 50 دست شال و کلاه برای مدافعان حرم آماده کردند تا به دست «مدافعان حرم» برسد.
دانش‌آموزان می‌خواهند با این کار نشان دهند که اگر نمی‌توانند همپای مدافعان از حرم بی‌بی زینب دفاع کنند ولی پشتیبان آنان هستند تا نگذارند هیچ آسیبی به حرم وارد شود.

دانلود فیلم:دانلود 

 

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 95/10/12:: 3:16 عصر     |     () نظر

همزمان با نهم دی ماه ویژه برنامه ای درشهروردنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:حجت الاسلام شاهسون امام جمعه شهروردنجان گفت:همزمان با نهم دی ماه روز بصیرت ویژه برنامه ای درمحل دفترامام جمعه وردنجان برگزار می گردد.

وی افزود:این مراسم بعد ازنمازمغرب وعشاروزچهارشنبه برگزار می گردد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 95/10/5:: 7:29 عصر     |     () نظر

در آستانه شب یلدا ، طرح انار مهربانی اجرا شد.

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:یکی از اعضای جمعیت خیری "معراج همدلی"گفت : با مشارکت اعضای فعال این جمعیت ، مواد غذایی و تنقلات شب یلدا بین 70 خانواده نیازمند توزیع شد.
آقای غلامی افزود : ارزش غذایی هر بسته 500 میلیون ریال است که جوانان خیر در دو هفته گذشته جمع آوری کرده اند.
وی گفت : این بسته ها شامل مواد غذایی ، آجیل ، میوه و لباس گرم است که بین خانواده های نیازمند در شهرهای شهرکرد ، فارسان ، بن ، سامان ، وردنجان و شلمزار توزیع شد تا شادی شب چله این خانوارها دو چندان شود .


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 95/10/1:: 8:12 صبح     |     () نظر