سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انسان خطای آموزگارش را نشناسد، تا آنکه اختلاف [و دیگر نظرات] را بشناسد . [ایّوب علیه السلام]
زنگ خبر وردنجان
پیوندها
همایش ما زنده ایم در دبیرستان دخترانه ابرار وردنجان برگزار شد.
به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:همایش نهضت ما زنده ایم به منظور تداوم  وارتقای نگرش وبینش آینده سازان ایران اسلامی در مبارزه با توطئه های استکبار جهانی خصوصا در حوزه فرهنگ که گروه جوانان را هدف قرار داده است و همچنین به منظور ترغیب دختران متدین برای مقابله با تهاجم فرهنگی  وتقویت شجاعت ، عفت و احساس مسئولیت در بین دختران ، تجمع 200 نفر از دانش آموزان دختر واحد مقاومت حضرت معصومه (س) دبیرستان ابرار وردنجان وبا حضور معاون پرورشی و فرمانده بسیج دانش آموزی در همایش نهضت ما زنده ایم برگزار گردید .
در این همایش برنامه هایی همچون ایستگاه صلواتی ، توزیع پوستر وپرچم بین دانش آموزان ، سخنرانی حجت الاسلام آقابابایی در خصوص حجاب وعفاف و قرائت وصیت نامه شهید شاخص دانش آموزی به اجرا در آمد .

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 95/7/27:: 8:14 عصر     |     () نظر

تعزیه شهادت امام حسین (ع) در شهر وردنجان با حضور گروه های تعزیه خوان برگزار شد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 95/7/24:: 3:15 عصر     |     () نظر

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین امیرقلی‌جعفری درسخنرانی بعد از نماز ظهر عاشورا که در مصلای بزرگ‌ شهرکردبرگزار شد، با انتقاد از اینکه طرح‌های قانونی هیأت وزیران یکی پس از دیگری تعطیل می‌شوند، اظهار کرد: این در حالی است‌ که طرح‌های غیرقانونی زیاده‌خواهانه و غیرکارشناسانه، پشت سر هم اجرا می‌شوند.

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:وی افزود: نمونه آن پروژه تونل گلاب است که آب استان چهارمحال‌ و بختیاری را به یزدانشهر اصفهان انتقال می‌دهد و در دولت‌های احمدی‌نژاد و روحانی غیرقانونی اعلام شد و هر دو دولت قبول کردند، اما امروز پروژه گلاب در حال اتمام است.

جعفری با اشاره به اینکه طول زاینده‌رود دراستان چهارمحال‌ و بختیاری‌ 63 کیلومتر است، ادامه داد: اگر تونل‌گلاب افتتاح شود، رودخانه زاینده‌رود در استان چهارمحال‌ و بختیاری خشک خواهد شد و مردم سامان باید کنار خیابان‌های اصفهان دست‌فروشی کنند.

وی با ابراز نارضایتی از اینکه هنوز برخی نمی‌دانند که یک طرح غیرقانونی که ردیف اعتبار ندارد، نباید اجرا شود، ادامه داد: اخیراً شنیده‌ایم وزارت نیرو اعلام کرده است برداشت‌ چهارمحال‌ و بختیاری از زاینده‌رود 280 میلیون ‎مترمکعب در سال است، در حالی که دروغ بوده، زیرا برداشت استان ما از این رود سالانه 150 میلیون مترمکعب است.

جعفری افزود: برخی بیان می‌کنند که طرح انتقال آب شهرستان‌ بن به بروجن را کم کنید؛ این درحالی است که این طرح تنها برای تأمین آب این دو شهرستان نیست، بلکه وردنجان، نافچ، فرادنبه، سفیددشت، شهرکرد و فرخشهر هم به این آب نیاز دارند.

رئیس دفترنظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان چهارمحال‌ و بختیاری ادامه داد: آب برای 200 کیلومتری استان یعنی کاشان وجود دارد و برای 400 کیلومتری استان یزد هم وجود دارد، اما برای 450 هزار نفر مردم این استان آب نیست؟ آیا این عدالت است؟!

وی ادامه داد: مسؤولین باید به مردم بگویند این چه‌ قدرت و چه مافیایی است که سبب می‌شود مصوبات شوای‌عالی آب بلوکه شوند.

جعفری خطاب به وزیر نیرو گفت: حرف ما امروز این است که اگر چنین تصمیمی گرفته‌اید که مردم استان را تخلیه کنند، صادقانه به آنها بگویید و اینقدر به مردم توهین نکنید، و اگر قرار است مردم در این استان بمانند، باید وزیر نیرو از مردم عذرخواهی کند.

وی خطاب به مسؤولین استان گفت: با شجاعت و صادقانه به مردم بگویید که نمی‌توانیم مقابل این قدرتی که مصوبات هیأت وزیران را بلوکه می‌کند، بایستیم هرچند که می‌دانم مسئولین استان چقدر در این خصوص تلاش کردند.

سخنران نماز ظهر عاشورای شهرکرد ضمن انتقاد از بی‌تدبیری‌های وزارت نیرو، خطاب به رئیس‌ جمهور گفت: آقای روحانی شما در حضور ده‌ها‌ هزار نفر اعلام کردید پروژه انتقال آب شهرستان بن به بروجن در این دولت به اتمام می‌رسد، اما 6 ماه از دولت باقی‌مانده و این پروژه ناتمام مانده است.

جعفری با اشاره به اینکه 26 سال است که بسیاری از دشت‌های استان توسط وزارت نیرو ممنوعه اعلام شده‌اند، افزود: دولت شما دولت تدبیر و امید بود، اما این بی‌تدبیری‌ها در وزارت نیرو از کجا نشأت می‌گیرد، شما باید به داد این مردم برسید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 95/7/22:: 5:23 عصر     |     () نظر


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 95/7/22:: 12:21 عصر     |     () نظر


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 95/7/22:: 12:19 عصر     |     () نظر

نام :علی

نام خانوادگی:اسماعیلی نژاد

نام پدر: رمضان

تاریخ تولد:1349/11/05

تاریخ شهادت:1365/10/22

منطقه شهادت:شملچه

نام عملیات: کربلای 5

متن وصیت:

سخنان مقام معظم رهبری:

وقت آن است که ما که وارثان این خونها هستیم ، و بازماندگان جوانان و شهدای به خون خفته هستیم ، از پای ننشینیم تا فداکاری آنان را به ثمر برسانیم.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 95/7/19:: 5:36 صبح     |     () نظر

علیرضامولوی وردنجانی مدال طلا مسابقات تکواندو را ازآن خود کرد.

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:تکواندوکاران استان موفق شدندبرای نخستین بارسه مدال طلای لیگ برتر خردسالان کشوررا کسب کنند.

امید غلامی ارجنکی،علیرضامولوی اوردنجانی ومهدی نوروزی سه تکواندو کارخردسال استان موفق شدند درمسابقات تکواندو خردسالان کشوری مدال طلا کسب کنند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 95/7/19:: 5:30 صبح     |     () نظر

اجتماع عظیم عاشوراییان

زمان:یکشنبه18مهرماه ساعت15

مکان:گلزار مطهرشهدای شهروردنجان

تصاویر ارسالی ازاین مراسم:


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 95/7/17:: 7:56 عصر     |     () نظر

نام:مرحوم مشهدی خدامراد مولوی وردنجانی

نام پدر:علی

متولد:1302 شهر وردنجان

تاریخ وفات:1388/8/22

بیش از پنجاه سال سابقه مداحی در هیئت علی اصغر(ع) و مسجد جامع را داشته است.

نوحه معروف:

قافله راهی شده سوی شام ویران

قافله سالار ما مانده در بیابان

ساربان اهسته ران عابدین مریض است

گردنش زنجیر کین ،حکم ازیزید است

کاروان اهسته ران اکبرم بیاید

تاکه اودلجوئی از عمش نماید


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 95/7/17:: 5:43 صبح     |     () نظر

ما باید ازمکتب عاشورا درس بگیریم وامیدواریم سفره ظلم ازجهان اسلام برچیده شود.

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:حجت الاسلام شاهسون امام جمعه شهروردنجان درخطبه های این هفته به واقعه روزعاشورا اشاره کردندوافزودند:امام حسین درروزعاشورا به اهل بیتش فرمود:برای آزمون خدا صبورباشید خدا حامی شماست وناراحت نباشیدوشکوه نکنید که دشمنانتان خواروذلیل وشما عزیزوگرامی خواهید شد.

امام جمعه شهروردنجان دربخش دیگری ازخطبه ها افرودند:خواندن زیارت امام حسین(ع)را فراموش نکنید که هزارهزار فضیلت برای آن نقل شده است.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 95/7/17:: 5:36 صبح     |     () نظر
   1   2   3      >