سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند ـ تبارک و تعالی ـ با غیرت است و هر باغیرتی را دوست دارد و به سبب غیرتش بود که همه کارهای زشت را، چه نهان و چه آشکار، حرام کرده است. [امام صادق علیه السلام]
زنگ خبر وردنجان
پیوندها

همزمان با آغاز هفته وحدت دفترامام جمعه شهروردنجان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:حجت الاسلام نکونام  نماینده ولی فقیه وامام جمعه شهرکرد درمراسم افتتاحیه گفت:مردم شهروردنجان اهمیت زیادی برای نمازجمعه قائل هستند وهمکاری با امام جمعه شهر واهدای زمین وساخت دفتر نشان دهنده اهمیت این موضوع می باشد.

 نماینده ولی فقیه دراستان ضمن قدردانی ازمردم شهروردنجان وامام جمعه وردنجان چنین حرکتی را بسیارارزشمند شمرد.

دراین مراسم که جمعی ازعلما وروحانیون ومدیران شهرستانی وفرماندارشهرستان بن هم حضورداشتند مهندس یوسفی شهردارشهرودنجان وحجت الاسلام شاهسون امام جمعه وردنجان به بیان سخنانی پیرامون ساخت دفترایراد نمودند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 95/9/22:: 9:13 عصر     |     () نظر

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت:افتتاح سالن ورزشی شهروردنجان درایام دهه فجرانجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد:تکمیل میدان ورودی وردنجان، بهره برداری از سالن ورزشی وردنجان تا دهه فجر و تکمیل ساختمان آتش نشانی وردنجان تا پایان سال مالی جاری مصوب شد

.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 95/9/21:: 7:22 عصر     |     () نظر
شهید احمد رفیعی وردنجانی
نام پدر: هرمز
تاریخ تولد:1349/1/1
محل تولد:وردنجان
مسئولیت شهید در جبهه :رزمنده
یگان اعزامی :بسیج
تاریخ شهادت :1365/10/29
محل شهادت:شلمچه
عملیات منجر به شهادت:کربلای5
متن وصیت:

پروردگارا آمدم این جانی که به من داده ای به خودت بر گردانم من آمده ام در بین لشکریان تو.آفریدگارا خودت می دانی که من بجز این جان ناقابل چیز دیگر ندارم که راه تو بدهم حال نیز آمده ام تا ندای حسین را که فریاد می زد (هل من ناصرا ینصرنی)و کسی نبود لبیک بگوید آمده ام تا لبیک بگویم ای هستی بخش توئی تنها یاورم پس یاریم کن که کلامم ذکر توست و جزتو به چیز دیگر ی نمی اندیشم.
و ای ملت قهرمان شما به قدری نزد خدا عظمت دارید که دیگر من خجالت می کشم که با این پیام نارسا از شماتشکر کنم. شما امام زمان را روسفید کرده اید و به ندای حسین زمان لبیک گفته اید و مواظب باشید که آن را فراموش نکنید و به احسن تا پایان ادامه دهید وشعار جنگ جنگ تا پیروزی  را فراموش نکنید. از همگی التماس دعا دارم و السلام.

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 95/9/20:: 4:1 عصر     |     () نظر
جلسه توجیهی آموزشی برنامه ملی شهاب ویژه اولیای دانش آموزان پایه چهارم شهر بن و شهروردنجان برگزار شد .
به گزارش  خبرنگارزنگ خبروردنجان:درراستای اجرای برنامه ملی شهاب ، تعداد 150 نفر از اولیای دانش آموزان پایه چهارم شهر بن و شهروردنجان در تاریخ 95/9/18 با حضور "اقایان فریدونی وشیرازی "از مدرسین این برنامه با فلسفه و محورهای برنامه شهاب آشنا و در مورد چگونگی تربیت فرزندان خود اطلاعاتی کسب نمودند .

 در پایان به سئوالات اولیا توسط مدرسان پاسخ داده شد

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 95/9/20:: 3:58 عصر     |     () نظر

مدافعان دین ویاران امام عصر کسانی هستند که خدارادوست دارند ودرامورات خود ازخدای بزرگ یاری میجویند.

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان: حجت الاسلام شاهسون امام جمعه شهروردنجان درخطبه این هفته آغازامامت امام عصر(عج) راتبریک گفت.ایشان بااشاره به هفته وحدت افزودند: شیعه وسنی نباید به یکدیگرظلم کنند وحفظ وحدت بین آنهامهمترین عامل دربرابر دشمنان می باشد


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 95/9/20:: 3:54 عصر     |     () نظر

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های چهار محال و بختیاری از اجرای عملیات آسفالت معابر بیست و یک شهر و روستا در سطح استان طی پنج ماه گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:مهندس قاسم شهبازی مدیر عامل  با اعلام این خبر گفت: پیرو توافق فی مابین اداره کل راه و شهرسازی استان، دفتر امور روستایی و شوراها و سازمان همیاری شهرداری های استان مبنی بر واگذاری قیر به سازمان و انجام آسفالت معابر روستایی اعلام شده از سوی دفتر امور روستایی و شوراها، در طی پنج ماه گذشته توانسته معابر بیش از 15 روستا را آسفالت و بهسازی نماید.
مهندس شهبازی ادامه داد: در راستای همکاری دوجانبه سازمان همیاری شهرداری ها با شهرداری های استان، در ازای دریافت سهمیه قیر تعدادی از شهرداری های استان آسفالت معابر این شهرها نیز در دستور کار سازمان قرارگرفت.

ایشان اظهار داشت: شهرهای طاقانک، دستنا، گوجان، چلگرد، فرادنبه و وردنجان از جمله شهرهایی هستند که عملیات آسفالت معابر آنها اجرا شده است.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 95/9/13:: 7:36 عصر     |     () نظر

28صفر سالروز رحلت حضرت رسول اکرم(ص)وشهادت امام حسن مجتبی(ع)دراذهان عموم مردم شهروردنجان یادآور گلهایی است که یادشان زنده ولی نامشان گمنام است.

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:در سال 1384مثل چنین روزی بود که شهر شهید پرور وردنجان میزبان سه گلی بود که ازمناطق جنگی رهسپار وردنجان شدندودر کنار دیگر همرزمانشان آرام گرفتند.

چرا مسئولین بعداز گذشت 10 سال تاکنون کارمرمت وبازسازی ساخت مقبره شهدای گمنام رابه اتمام نرسانده اند؟؟؟؟؟؟؟؟؟

{یاد شهدای گمنام وشهدای شهروردنجان بخیر وشادی روحشان صلوات}


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 95/9/8:: 7:23 صبح     |     () نظر

حاج محمود کریمی-بیا که ناز تو را با دلم خریدارم (غزل مصیبت)

حاج محمود کریمی-روضه حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام (روضه)

حاج محمود کریمی-آغوش باز می رسد از مهربانی ات (زمینه)

حاج سعید حدادیان-به تورات قسم (واحد سنگین)

حاج سعید حدادیان-گفت و کاندر حرم خسرو خوبان (واحد)

حاج محمود کریمی-کریم کاری به جز (زمینه)

حاج منصور ارضی-روض

حاج محمدرضا طاهری-امید ترک گنه فرصت صعود گذشت (روضه)

حاج محمدرضا طاهری-سایه سار رحمت از سر مدینه کم شد (زمینه)

حاج مجید بنی فاطمه-ای انتهای غربت و غم (روضه)

حاج مجید بنی فاطمه-در قیامت که همه گریانند (زمینه)

حاج مجید بنی فاطمه-با یاد تو که غصه شماری کنم (واحد)

حاج مجید بنی فاطمه-ای انتهای غربت و غم (روضه)

حاج مجید بنی فاطمه-در قیامت که همه گریانند (زمینه)

حاج مجید بنی فاطمه-با یاد تو که غصه شماری کنم (واحد)

حاج مجید بنی فاطمه-انت فی قلبی غریب (واحد)

حاج حسین سیب سرخی-روضه حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام (روضه)

حاج حسین سیب سرخی-این دم آخری منتظرم که مادرم بیاد (زمینه)

حاج حسین سیب سرخی-هوا هوای کربلا هوای بین الحرمین (شور)

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 95/9/8:: 7:9 صبح     |     () نظر
شهید عبدالعلی رفیعی وردنجانی
نام پدر: اکبرعلی
تاریخ تولد:1340/7/1
محل تولد:وردنجان
یگان اعزامی :بسیج
تاریخ شهادت :1361/8/11
محل شهادت:موسیان
عملیات منجر به شهادت:-محرم
متن وصیت:
چون  اگر بخواهیم از خداوند و فرستادگان او پیروی کنیم باید به گفته ی قرآن از همان آیه ی (اطیعو الله و اطیعو الرسول و اول الامر منکم)را در نظر داشته باشیم که امروز مساله ی اصلی جنگ و دفاع از اسلام و ناموس و خاک عزیزمان می باشد .
و در این راه باید تاسرحد نهایی در راه فی سبیل الله بجنگیم و دشمن زبون را نابود کنیم و به گفته ی امام در این راه کشته بشویم وچه بکشیم پیروز هستیم.
و از تمامی برادران و خواهرانم حلالیت می طلبم و از آنها می خواهم که تنها راه اسلام را پیشه کرده و راههای انحرافی که این منافقین کوردل می روند سرکوب کنید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 95/9/8:: 6:58 صبح     |     () نظر

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی حوادث تلخ و دردناک شهادت ده‌ها نفر از زائران حضرت سیدالشهداء (علیه‌السلام) در عراق و همچنین جان‌باختن و آسیب‌دیدگی جمعی از مسافران و زائران حضرت امام رضا (علیه‌السلام)، در پیامی ضمن طلب رحمت و مغفرت الهی برای درگذشتگان و دعا برای شفای آسیب‌دیدگان، تأکید کردند: مسئولان از این حوادث دردناک به آسانی عبور نکنند و دغدغه‌ی حلّ ریشه‌ئی این مصائب و امثال آن از مسائل مردم را در صدر اولویت‌های خود قرار دهند.

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم

حادثه‌ی تلخ و اندوهبار شهادت دهها نفر از زوّار ایرانی و غیر ایرانی حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام در عراق و نیز حادثه‌ی دردناک تصادف قطار که به جان‌باختن و آسیب‌دیدگی جمعی از مسافران و زوّار حضرت ابی‌الحسن‌الرضا علیه‌السلام انجامید، اینجانب را همچون دیگر هم‌میهنان و خانواده‌های عزادار، مصیبت‌زده کرد.
در حادثه‌ی اول، گروههای جنایتکار و شقاوت‌بار تکفیری که راه‌پیمائی عظیم اربعین و امنیت بی‌نظیر زائران حسینی، چشم آنان را کور و توطئه‌های خباثت‌آلود آنان را خنثی کرده است، به انتقام بزدلانه و فجیع دست زدند و بار دیگر چهره‌ی خبیث و مَنیّت پلید خود را به همه نشان دادند. از مناطق دیگر جهان همچون نیجریه و پاکستان و افغانستان نیز خبرهای تلخ و تکان‌دهنده از جنایات هم‌مسلکان آنها می‌رسد و خطر جریان تکفیری و دولت‌های حامی آنان را بار دیگر به همه‌ی مسلمانان و دلسوزان گوشزد می‌کند.
در حادثه‌ی دوم نیز قصور یا تقصیر و بی‌تدبیری دست‌اندرکاران خانواده‌هائی را داغدار کرد و موجب جان‌باختن و آسیب‌دیدگی جمعی از مردم عزیزمان شد.
اینجانب ضمن طلب رحمت و مغفرت الهی برای درگذشتگان و دعا برای شفای آسیب‌دیدگان و عرض تسلیت به خانواده‌های آنان، از مسئولان و دست‌اندرکاران در هر دو بخش داخلی و خارجی می‌خواهم که از این حوادث دردناک به آسانی عبور نکنند و دغدغه‌ی حلّ ریشه‌ئی این مصائب و امثال آن از مسائل مردم را در صدر اولویت‌های خود قرار دهند و اکنون نیز همه‌ی تلاش خود را برای علاج مصدومان و انتقال جان‌باختگان و کاستن از مصائب داغداران به کار برند.
سیّد علی خامنه‌ای
6 آذر 1395 

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 95/9/8:: 6:52 صبح     |     () نظر
   1   2      >