سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبوب ترینِ مردم نزد خداوند در روز قیامت، فرمان برترینِ آنها نسبت به او و پرهیزگارترینِ آنان است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
زنگ خبر وردنجان
پیوندها

حجت‌الاسلام محمد کریمی دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاریاز برگزاری اجلاس استانی نماز در تاریخ 16 دی‌ماه در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: در این اجلاس از همه مدیران موفق و ائمه جماعات مهدهای کودک، مدارس نمونه و دانشگاه‌های نمونه هم در مرکز استان و هم در شهرستان‌ها تجلیل می‌شود.

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:وی تصریح کرد: هرساله توسط ستاد اقامه نماز ارزیابی از دستگاه‌های اجرایی نماز می‌شود و در این برنامه از 22 دستگاه برتر در بحث برگزاری نماز تجلیل می‌شود و امسال هم مانند سال گذشته این اقدام صورت می‌گیرد.

کریمی با تاکیدبر اینکه نمازخانه‌ها و وضوخانه‌های استان باید تجهیز شوند ادامه داد: لازم و ضروری است که اذان حلقومی و زنده در ادارات نهادینه شود اضافه کرد: شرکت مستمر مدیران در نماز نشان از عملی شدن آیه 40 سوره حج دارد و جمله امام علی (ع) به مالک‌اشتر را نهادینه می‌کند.

این مسئول با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم برای عدم تشکیل جلسات در ساعت نماز در این استان صورت گرفت خاطرنشان کرد: مدیران باید آموزش امور دینی برای کارمندان خود را جدی گرفته و برای اعتلای این امر کوشش کنند.

دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری بیان داشت: باید مسابقات کتاب‌خوانی مورد توجه قرار گیرد و تعمیر، تجهیز و آراستن نمازخانه‌ها در ادارت و مدارس در دستور کار قرار گیرد.
کریمی در انتها گفت: در این مدت سعی شده است برنامه‌ای برای حضور مدیران در برنامه قبل از خطبه‌های نماز جمعه در نظر گرفته شد و به این ترتیب هر هفته قبل از برگزاری نماز مدیران گزارشی از عملکرد خود در اختیار مردم قرار می‌دهند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 94/9/30:: 10:0 صبح     |     () نظر

رسول اکرم(ص)می فرمایند:دردولت حضرت مهدی(عج)مردم آنچنان دررفاه وآسایش به سرمی برندکه هرگز نظیر آن دبده نشده است.

سالروز آغازامات اخرین مرد نجات ومایه نزول برکات برهمه مبارک باد. 



کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 94/9/29:: 10:47 صبح     |     () نظر

در شب شهادت امام حسن عسگری علیه السلام  مراسم سخنرانی و عزاداری بعد از نماز جماعت مغرب و عشاء در مسجد امام حسن علیه السلام وردنجان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:در این مراسم امام جماعت این مسجد پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در سخنانی به سفارش قرآن کریم و روایات اهل بیت علیهم السلام به صداقت در گفتار و حفظ امانت  برای مومنین  اشاره نموده و در ادامه ذاکر و مداح اهل بیت علیهم السلام به روضه خوانی و نوحه سرای پرداختند.

  


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 94/9/29:: 10:46 صبح     |     () نظر

 نخستین کاروان راهیان نور دانش آموزان پسر دبیرستان های شهرستان بن در روز جمعه در قالب اردوی عملی درس آمادگی دفاعی، عازم مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس شدند.

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:مدیر آموزش و پرورش بن در حاشیه این مراسم  گفت: در قالب این کاروان 220 دانش آموز و عوامل اجرایی آنان با چهار  دستگاه اتوبوس به اردوی راهیان نور اعزام شدند.
 اسماعیلی افزود: این دانش آموزان در مدت سه روز سفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور، ضمن الگو گرفتن از سیره عملی شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، آمادگی خود را برای حفظ و حراست از کشور و نظام جمهوری اسلامی اعلام می کنند.
وی گفت: تا پایان سال جاری طی مرحله ای دیگر 250 دانش آموز دختر مقطع متوسطه دوم  شهرستان بن به اردوی راهیان نور اعزام می شوند.
فرمانده  ناحیه مقاومت بسیج هم در این مراسم گفت: سفر دانش آموزان به اردوی راهیان نور موجب می شود آنها با نگاه به تاریخ معاصر با زندگی معنوی کسانی که خالصانه جان و هستی خود را برای دفاع از میهن اسلامی تقدیم کردند آشنا شوند.
صادقیافزود: طی این سفر دانش آموزان علاوه بر شرکت در برنامه های فرهنگی، مهارت های زندگی را می آموزند .

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 94/9/29:: 6:47 صبح     |     () نظر

هدایت الله مولوی پدر شهید خیرالله.مولوی وردنجان آسمانی شد.

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان هدایت الله مولوی یکی از پدران شهدای شهر وردنجان دعوت حق رالبیک گفت وبه دیدارحق شتافت.

پیکراین پدر شهیدامروز  بردوش امت حزب الله وردنجان تشییع ودرقطعه ایثارگران به خاک سپرده شد

مدیریت وخبرنگاران زنگ خبروردنجان این مصیبت را به این خانواده شهیدتسلیت میگویند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 94/9/27:: 6:17 صبح     |     () نظر

مسلمانان نبایدتحت سلطه کفارباشند وبایدبایکدیگرمتحدباشند.

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان خطیب نمازجمعه شهر وردنجان بااشاره به آیات قران رمزموفقیت جامعه اسلامی را داشتن اتحاد وپرهیزازاختلافات عنوان کرد.

حجت الاسلام شاهسون همچنین بااشاره به شهادت دکترمفتح و نامگذاری این روز به نام حوزه ودانشگاه، وجود حوزه های علمیه ودانشگاهها را سعادت مملکت اسلامی بیان کرد


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 94/9/27:: 6:17 صبح     |     () نظر


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 94/9/24:: 8:13 صبح     |     () نظر

نام :سید اصغر

نام خانوادگی:موسوی

نام پدر:سید باقر

تاریخ تولد:1349/05/10

تاریخ شهادت:1366/12/23

منطقه شهادت:شاخ شمیران

نام عملیات:والفجر10

متن وصیت

امروز اسلام خون میطلبد و باید به راهش خون داد، همان طوری که امام حسین(علیه السلام) نیز فدای اسلام شدند و ما نیز اگر ادعای مسلمانی می کنیم باید جانمان را فدای اسلام کنیم ، ای مردم اسلام را دریابید و به یاری اسلام بشتابید و در عمل ثابت کنید که مسلمان هستید نه در شعار، امروز اسلام از ما عمل می خواهد نه شعار ،پس عمل کنید به آن چیزی که می گوئید. خداوند در قرآن می فرماید "یاایهاالذین امنوا لم تقولون ما لا تفعلون" چرا چیزی می گوئید که بدان عمل نمی کنید؟

برادرانم نگذارید بهد از من اسلحه ام بر زمین بیفتد و امام را تنها نگذارید و بهتربن راه ادامه شهادتم برای شما شرکت در جبهه است، دوستانم اگر برای شما دوست خوبی نبودم اما در تشییع جنازه ام شرکت کنید و زیر تابوتم را بگیرید و با دستان دوست خود را به گلستان شهداء وردنجان ببرید و برای ادامه دادن راهم در جبهه ها شرکت کنید.



کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 94/9/23:: 1:32 عصر     |     () نظر

رسول گرامی اسلام صلوات الله علیه و آله فرمودند:

هرکس بشارت ماه ربیع الاول را به من بدهد من هم بشارت بهشت را به او می دهم .

حلول ماه ربیع الاول بر همه مسلمین مبارک باد .

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 94/9/22:: 6:45 صبح     |     () نظر

 

اخلاق نیکومهمترین عامل جذب جوانان وهدایت آنها میباشد.

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان خطیب نمازعبادی سیاسی جمعه شهر وردنجان بااشاره به سیره نبوی،اخلاق نیکوی پیامبر(ص)رامهمترین عامل درجهت جذب مردم به دین اسلام بیان کرد.

حجت الاسلام شاهسون ضمن قدردانی ازمردم مومن وردنجان به خاطر حضورگسترده دربرپائی مجالس عزاداری وشرکت درمراسمات ماه محرم وصفرقدردانی نمود.

خ. مولوی خبرنگارزنگ خبروردنجان


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 94/9/20:: 1:52 عصر     |     () نظر
   1   2   3      >