سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مقصود فرمانبرداری از خدا و شناخت امام است . [امام صادق علیه السلام می فرماید]
زنگ خبر وردنجان
پیوندها

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 96/7/30:: 7:18 عصر     |     () نظر

لینک کانال زنگ خبر وردنجان

https://t.me/foryezangekhabar


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 96/7/19:: 10:26 عصر     |     () نظر

مشاورسرداراکبری فرمانده سپاه استان چهارمحال وبختیاری به همراه سرهنگ موسوی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بن ازپایگاه  شهید حمید رضا فنایی مسجدچهارده معصوم (ع)بازدید کردند.

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:درابتدا برادرمولوی فرمانده پایگاه گزارشی ازفعالیت ها وازبرنامه های ابتکاری پایگاه را گزارش دادند درادامه تمام موارد موردنظر به استحضار مسوولان سپاه رسید ودرنهایت مشاور محترم سردارضمن تشکر ازفرمانده وبسیجیان پایگاه اززحمات تمامی اعضا تشکرکرده وپایگاه رانمونه یک پایگاه فعال دانستند.

ایشان همچنین سلام سرداراکبری فرمانده محترم سپاه استان را به بسیجیان پایگاه ابلاغ کردند.

درپایان اقای عظیمی مشاور سردار وسرهنگ موسوی ازساختمان جدید درحال ساخت پایگاه که زمین آن توسط پدربزرگوار شهید فنایی وقف بسیج  شده بازدید کردند وازرایزنی برای پرداخت اعتبارجهت تکمیل آن خبردادند.

پایگاه مقاومت شهید حمیدرضافنایی مسجد چهارده معصوم(ع)شهروردنجان

لینک کانال زنگ خبر وردنجان

https://t.me/foryezangekhabar


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 96/7/18:: 9:5 صبح     |     () نظر

اجرهمه همشهری های عزیزوردنجانی با سید وسالارشهیدان اقا امام حسین(ع)

لینک کانال زنگ خبر وردنجان

https://t.me/foryezangekhabar


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 96/7/10:: 4:28 عصر     |     () نظر

مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت ابرار شهرکرد از افتتاح موسسه فرهنگی قرآن و عترت ابرار در شهر وردنجان خبر داد و افزود: موسسه ابرار وردنجان سومین شعبه از موسسه ابرار در چهارمحال و بختیاری است.

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:

حجت‌الاسلام و المسلمین سید مسعود حسینی، مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت ابرار شهرکرد از افتتاح موسسه فرهنگی قرآن و عترت ابرار در شهر وردنجان خبر داد و افزود: موسسه ابرار وردنجان سومین شعبه از موسسه ابرار در چهارمحال و بختیاری است.
نائب رئیس هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت استان برگزاری کلاس‌های تفسیر، روخوانی، روان‌خوانی، حفظ، مهدویت و نهج‌البلاغه را شاخص‌ترین فعالیت‌های این موسسه قرآنی برشمرد.
وی موازی کاری در فعالیت‌ها و برنامه‌های قرآنی استان را عامل بی‌نظمی در برگزاری این فعالیت‌ها دانست و تصریح کرد: متأسفانه مؤسسات قرآنی استان در اجرای برنامه‌های قرآنی سلیقه‌ای عمل می‌کنند لذا باید محتوا و خوراک دوره‌ها و برنامه‌های قرآنی برای مؤسسات قرآنی مشخص شود.
حجت‌الاسلام حسینی با تأکید بر اینکه مسئولان باید دغدغه آموزش مباحث فرهنگی به کودکان و نوجوانان را داشته باشند، عنوان کرد: با توجه به تهاجم فرهنگی دشمن به ویژه در فضای مجازی، برگزاری برنامه‌های مناسب در این حوزه ضرورت دارد.
مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت ابرار وردنجان از برگزاری مسابقه جوانه‌های زینبی ویژه جوانان و نوجوانان دختر این شهر به مناسبت ایام محرم خبر داد و گفت: حفظ یک جزء و نیم جزء قرآن کریم، زیباترین ترتیل و بهترین روخوانی از مهم‌ترین موضوعات این مسابقه است.

لینک کانال زنگ خبر وردنجان

https://t.me/foryezangekhabar


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 96/7/10:: 4:18 عصر     |     () نظر

مدیرکل بنیاد استان در همایش متولیان حسینیه های شهدا ضمن تسلیت ایام محرم گفت: حسینیه های شهدا به عنوان یک پایگاه مردمی باید ترویج دهنده افکار بلند شهدا باشند

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدلله الحسین(ع) روز دوشنبه 3 مهرماه 96 همایش مسئولین و متولیان حسینیه های شهدای استان برگزار شد.
این همایش با حضور مدیرکل، معاون فرهنگی و امور اجتماعی و رئیس اداره فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و به میزبانی بنیاد شهرستان بن در حسینیه شهیدان اسماعیلی نژاد وردنجان و شهید غلامعلی نادری بن برگزار شد.
فریبرز نجفی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در این همایش ضمن تسلیت ایام محرم اظهار داشت: حسینیه های شهدا به عنوان یک پایگاه مردمی باید ترویج دهنده افکار بلند شهدا باشند.
نجفی با اشاره به اینکه، امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست» گفت؛ بی تردید ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و تجلیل از مقام والای شهدا، مایه بقای انقلاب اسلامی است و به برکت خون شهداست که امروز ایران اسلامی در عرصه های ملی و بین المللی بر قلل رفیع و منبع افتخار ایستاده است.
وی افزود، حسینیه های شهدا توسط خانواده های شهدا و به برکت خون شهید فعال هستند و به کارهایی مانند جمع آوری کمک هزینه زندگی مستمندان، تهیه جهیزیه و کارهای مرسوم حسینیه ها مانند آموزش قران، کارهای فرهنگی و برگزاری دعای کمیل و ... اقدام می کنند
وی در پایان با اشاره به اینکه تعداد حسینیه های فعال در سطح استان30  مورد می باشد گفت: مسئولین حسینیه ها کلیه فعالیتهای خود در طول سال را به صورت گزارش مصور به بنیاد ارائه تا بتوان در قالب کتابچه به صورت اثری ماندگار و فرهنگی جمع آوری و نگهداری شوند.

 

لینک کانال زنگ خبر وردنجان

https://t.me/foryezangekhabar


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 96/7/4:: 9:35 عصر     |     () نظر

نام:مرحوم مشهدی خدامراد مولوی وردنجانی

نام پدر:علی

متولد:1302 شهر وردنجان

تاریخ وفات:1388/8/22

بیش از پنجاه سال سابقه مداحی در هیئت علی اصغر(ع) و مسجد جامع را داشته است.

نوحه معروف:

قافله راهی شده سوی شام ویران

قافله سالار ما مانده در بیابان

ساربان اهسته ران عابدین مریض است

گردنش زنجیر کین ،حکم ازیزید است

کاروان اهسته ران اکبرم بیاید

تاکه اودلجوئی از عمش نماید

لینک کانال زنگ خبر وردنجان

https://t.me/foryezangekhabar


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 96/7/1:: 10:2 عصر     |     () نظر

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه رویش های امروز انقلاب محصول مکتب عاشورا است، گفت: تا روزی که یاد و نام امام حسین(ع) در انقلاب اسلامی زنده باشد، حکومت اسلامی برقرار خواهد بود.

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:حجت الاسلام حبیب الله شاهسون، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری، عصر امروز همزمان با نخستین روز محرم، در جمع عزاداران هیات امام حسن مجتبی(ع) شهرکرد، با بیان اینکه خدمت در هیأت امام حسین(ع) اجر و مزد فراوانی دارد که با هیچ چیز دیگر قابل مقایسه نیست، تصریح کرد: جذب قلوب با پول و زور نمی شود؛ دلها دست خداست و امام حسین(ع) دلهای همه ما را جذب خود کرده است.

وی با اشاره به اینکه حضور در هیأت عزاداری امام حسین(ع) بر اساس محبت اهل بیت(ع) است، خاطرنشان کرد: اگر ما توفیق عزاداری پیدا می کنیم به خاطر آن است که امام حسین(ع) می خواهد؛ حضور در مجلس عزای امام حسین(ع) اتفاقی و بر اساس قسمت نیست.

حجت الاسلام شاهسون با تأکید بر اینکه در مجالس روضه اباعبدالله باید از شهدا یاد کنیم تا آنها نیز از ما یاد کنند، خاطرنشان کرد: توصیه من به شما این است که همانند شهید حججی، یک شهید برای خود در نظر بگیرید و در همه حالات زندگی به او اقتدا کنید تا برکت در زندگیتان موج بزند.

وی به نقش بی بدیل شهدای مدافع حرم در امنیت و آسایش امروز کشور اشاره کرد و ادامه داد: اگر مدافعان حرم نبودند امروز نمی توانستیم به راحتی علم امام حسین(ع) را بلند کنیم و مجلس روضه به پا داریم؛ ما مدیون شهدای مدافع حرم هستیم.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه در راه اهل بیت(ع) باید از همه زندگی خود بگذریم و آبرو بگذاریم تا رستگار شویم، افزود: شهید حججی در راه امام حسین(ع) از همه چیز خود گذشت تا به چنین مقامی رسید؛ برای امام حسین(ع) از همه چیز خود بگذرید تا به درجات رفیع برسید.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه رویش های امروز انقلاب محصول مکتب عاشورا است، تصریح کرد: شهید حججی یکی از رویشهای انقلاب بود که در مکتب عاشورا درس فداکاری گرفت و از همه خواسته های خود گذشت، تا در راه امام حسین سر دهد.

وی با تأکید بر اینکه باید همه کارهای ما برای رضای خدا باشد تا نتیجه دهد، خاطرنشان کرد: اگر در مجلس روضه امام حسین(ع) برای رضای خدا حاضر نشویم، ذره ای فایده ندارد؛ اگر خدا عاشق ما شد، حسینی می شویم و این کار آسانی نیست.

حجت الاسلام شاهسون با بیان اینکه نتیجه حضور در مجالس روضه باید به خودشناسی بیانجامد، اظهار کرد: شهدای کربلا تا خود را اصلاح نکردند به آن مرتبه و جایگاه نرسیدند؛ بسیاری از خواص زمان امام حسین(ع) بودند که توفیق حضور در کربلا را پیدا نکردند و این به خاطر ناخالصی هایی بود که در وجودشان قرار داشت.

وی با بیان اینکه دین داری هزینه دارد، افزود: هر آنچه می خواهید در مجالس روضه امام حسین(ع) پیدا می شود؛ برای امام حسین(ع) به صورت هفتگی مجلس روضه برپا کنید تا عاقبت به خیر شوید.

امام جمعه سابق وردنجان مجلس امام حسین(ع) را پاک کننده گناهان دانست و افزود: تا روزی که یاد و نام امام حسین(ع) در انقلاب اسلامی زنده باشد، حکومت اسلامی برقرار خواهد بود و نظام به راه خود ادامه خواهد داد 

لینک کانال زنگ خبر وردنجان

https://t.me/foryezangekhabar

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 96/7/1:: 9:54 عصر     |     () نظر

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس یادواره شهدای شهر وردنجان با حضور مسئولین، خانواده معظم شهداء، بسیجیان و آحاد مردم در حسینیه شهدا این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس یادواره شهدای شهر وردنجان با حضور مسئولین، خانواده معظم شهداء، بسیجیان و آحاد مردم در حسینیه شهدا این شهر برگزار شد.

شهر وردنجان در طول هشت سال دفاع مقدس بیش از 80 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

خیر و برکتی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی وجود دارد به برکت خون پاک و مطهر شهیدان است، ما وظیفه داریم قدردان نعمت والای انقلاب اسلامی بوده و ادامه دهنده راه شهداء باشیم.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، تجلیل از خانواده های معظم شهدا، مداحی، قرائت دکلمه، پخش نماهنگ و حضور در کنار قبور مطهر شهیدان از دیگر برنامه های این مراسم با شکوه بود

 

لینک کانال زنگ خبر وردنجان

https://t.me/foryezangekhabar


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 96/7/1:: 9:46 عصر     |     () نظر