سفارش تبلیغ
صبا ویژن
لازم ترین دانش بر تو آن است که صلاح دینت را به تو نشان دهد و مایه تباهی اش را برایت روشن سازد . [امام علی علیه السلام]
زنگ خبر وردنجان
پیوندها

نام :غلامعباس

نام خانوادگی:کریمی

نام پدر:میرزااقا

تاریخ تولد:1346/01/01

تاریخ شهادت:1365/12/04

منطقه شهادت:پاسگاه زید

متن وصیت:

سخن مقام معظم رهبری:

فداکاری شهیدان و گذشت خانواده ها و حضور رزمندگان ما بود که ابرهای تیره و تار آن روزگار دشوار را از افق زندگی این ملت زدود.

شهیدغلامعباس کریمی


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 94/12/28:: 7:38 عصر     |     () نظر

رعایت تقوای الهی درهمه امورزندگی واجب ودراسلام به آن سفارش های زیادی شده است.

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:حجت الاسلام شاهسون امام جمعه شهروردنجان درخطبه های نمازجمعه این هفته ازمردم خواست درسال جدیدضمن برطرف کردن کدورت هاواختلافات درهمه اموربه یاری هم بشتابیم وگرفتاری های یکدیگررا حل کنیم.

همچنین به روزملی شدن صنعت نفت اشاره کرد واقتصادنفتی واقتصاد دولتی را دواشکال بزرگ درکشوردانست.

اضافه می شود امام جمعه شهروردنجان پبشاپیش سال جدیدومیلاد حضرت فاطمه(س)را به همه مردم تبریک گفت.

 

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 94/12/28:: 7:38 عصر     |     () نظر

دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری به برپایی نمازخانه‌های سیار در جاده‌های چهارمحال و بختیاری در نوروز 95 اشاره و خاطرنشان کرد: توسعه و تجهیز نمازخانه‌های بین‌راهی چهارمحال و بختیاری ضروری است و مسئولان به این امر مهم توجه داشته باشد

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:حجت‌الاسلام محمد کریمی وردنجانی  دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در ایام نوروز  برای ارائه خدمات به مسافران نورزی نمازخانه‌های بین‌راهی در چهارمحال و بختیاری تجهیز و بهسازی و آماده استفاده برای مسافران است.

وی با بیان اینکه نماز یکی از ارکان مهم دین است و باید فرهنگ اقامه آن را در جامعه ترویج کنیم افزود: این فرهنگ باید بیش از پیش ترویج داده شود چون نماز قلب انسان را روشن کرده و باید برای فرهنگ‌سازی آن در جامعه تلاش شود.

کریمی اضافه کرد: باید امکانات لازم برای اقامه نماز در جامعه فراهم شود که با تجهیز و بهسازی نمازخانه‌های بین‌راهی محقق می‌شود.

وی با اشاره به نقش زیرساخت‌ها در اشاعه فرهنگ نمازخوانی در جامعه بیان داشت: باید در جهت اقامه این فریضه الهی زیرساخت‌های لازم فراهم شود.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 94/12/28:: 7:35 عصر     |     () نظر

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 94/12/28:: 7:12 صبح     |     () نظر

مدیرکل اوقاف و امورخیریه چهارمحال وبختیاری گفت: این اداره کل سه میلیارد ریال از اشخاص حقوقی بابت اجاره بهای موقوفات طلب دارد.

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:حجت الاسلام مرتضی عزیزی  افزود: بخش عمده اجاره های معوق اوقاف استان از آموزش وپرورش، نیروی انتظامی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و مخابرات است.
وی پرداخت نشدن اجاره موقوفات را از موانع مهم اجرای نیت واقفان دانست و اظهار داشت: بخش عمده معوقه اجاره موقوفات مربوط به شهرستان های شهرکرد و بروجن است.
وی، بدون اعلام آمار تعداد پرونده های موقوفه خواری در استان گفت: هم اکنون چهار پرونده مهم موقوفه خواری اشخاص حقیقی در دادگستری استان در دست بررسی است.

حجت الاسلام عزیزی در زمینه پرونده موقوفه شهر وردنجان گفت: موقوفه وردنجان یک موقوفه خاص است و اداره کل اوقاف وامور خیریه استان دراین زمینه ورود پیدا نمی کند.
وی تصریح کرد: مدیریت موقوفاتی که متولی ندارند با اوقاف وامور خیریه است و در موقوفاتی که دارای متولی است اگر تعرض و تخلفی از سوی متولی انجام شود ، اوقاف و امور خیریه حق شکایت از متولی را دارد.
گفتنی است ، هم اکنون یکهزارو 600 موقوفه دراستان چهارمحال وبختیاری ثبت شده است که از این تعداد 300 موقوفه منفعتی ومابقی مسجد، حسینیه و دارالقرآن است.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 94/12/28:: 7:11 صبح     |     () نظر

گلها جواب زمین اند به سلام آفتاب، نه زمستانی باش که بلرزانی، نه تابستانی باش که بسوزانی . بهاری باش تا برویانی. نوروز پیشاپیش مبارک.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 94/12/26:: 6:53 عصر     |     () نظر


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 94/12/25:: 2:1 عصر     |     () نظر

مراسم تحویل سال 1395درشهروردنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:این مراسم باشکوه ومعنوی لحظه سال تحویل درکتار قبورشهدابرگزار می شود درضمن برپایی سفره هفت سین در گلزار  شهدا،قرائت فاتحه ،خواندن دعای تحویل سال و.......ازدیگربرنامه های آغازسال جدید می باشد.

همچنین اضافه می شود لحظه تحویل سال 1395 ساعت 8 و 0 دقیقه و 12 ثانیه (ساعت هشت و صفر دقیقه و دوازده ثانیه) صبح روز یکشنبه 1 فروردین 1395 هجری شمسی می باشد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 94/12/24:: 10:47 صبح     |     () نظر
مسابقات قرآن وعترت مرحله شهرستانی با حضور دانش آموزان متوسطه اول ودوم برگزار شد

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:، مرحله شهرستانی مسابقات قرآن وعترت با حضور 650نفراز دانش آموزان مقطع متوسطه اول ودوم برگزار شد . در این مسابقات دانش آموزان در رشته های قرآن کریم ، نهج البلاغه ، احکام ، اذان ، صحیفه سجادیه ، و انشاء نماز به رقابت پرداختند . نفرات برگزیده در فروردین ماه به مرحله استانی اعزام خواهند شد .

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 94/12/22:: 6:41 عصر     |     () نظر

همزمان باسالروز شهادت ام ابیها حضرت فاطمه الزهراسلام الله علیها شهر وردنجان یک پارچه غرق درعزاوماتم میباشد

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان مساجد وتکایای وحسینیه های سطح شهر وبعضامنازل اهالی شهر وردنجان بابرپائی مجالس وعظ وعزاداری عشق وعلاقه خود رابه ساحت مقدس اهل بیت علیهم السلام ابراز میدارند.

گزارش رسیده ازخبرنگارماحاکیست هیئات های مذهبی هم درروز شهادت این بانوی بزرگوار بابراه انداختن دستجات سینه زنی وزنجیرزنی محبت خود رابه این بانوی بزرگوار ابراز میدارند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 94/12/21:: 12:3 عصر     |     () نظر
   1   2   3      >