سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در قرآن درمان بزرگترین درد هست : درد کفر و نفاق و گمراهی وسرگشتگی [امام علی علیه السلام]
زنگ خبر وردنجان
پیوندها

فرماندار بن از تعیین 26 شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری در این شهرستان خبر داد و گفت: 105 نفر به منظور شرکت در پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان داوطلب شده اند.

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان: کمال اکبریان فرماندار شهرستان بن در گفت و گو با خبرنگارما از تعیین 26 شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری در این شهرستان خبر داد و گفت: 105 نفر به منظور شرکت در پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان داوطلب شده اند.


 وی در حاشیه نشستی که با روسای هیات نظارت بر انتخابات، دادگستری، دادستان، ثبت احوال و اعضای هیات اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان برگزار شد ، اظهار داشت :از این تعداد 9 شعبه شهری در بن، 3 شعبه شهری در وردنجان، 6 شعبه روستایی در بخش مرکزی،7 شعبه روستایی در بخش شیدا و یک شعبه سیار در نظر گرفته شده است.

وی از آمادگی شهرستان برای برگزاری انتخابات با مشارکت حداکثری مردم خبر داد و گفت: از مجموع ثبت نام کنندگان شوراهای اسلامی، 11 نفر در شهر بن، 13 نفر از شهر وردنجان ، 37 نفر در روستاهای بخش مرکزی و 44 نفر در روستاهای بخش شیدا نام نویسی کرده اند.

وی افزود از این تعداد 103 نفر مرد و دو نفر زن برای حضور در انتخابات پنجمین دوره اسلامی شوراهای شهر و روستا دواطلب شده اند.

اکبریان انتخابات را یک امر حاکمیتی دانست و شفافیت و صیانت از رأی مردم را به عنوان حق الناس مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: عوامل اجرایی در فرایند برگزاری دو انتخابات مهم و حساس بی طرف بوده و بر مبنای قانون حرکت می کنند و تمام تلاش ما صیانت از آرای مردم و اجرای دقیق قوانین است.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 96/1/30:: 10:17 عصر     |     () نظر

جوابیه بنیاد شهیدشهرستان بن دررابطه با تکمیل پروژه قبورشهدای گمام شهروردنجان

 سلام وقت شما به خیرشهدارا درپیشگاه خدا اجروقربی است ناگفتنی که درکلام نمی گنجد.درمیان مردم قافله عشق عده ای عاجزانه ازخداوند درخواست می کردند که پیکرهایشان غریبانه ومظلومانه برزمین بماند تامقتدای راستین صدیقه اطهر(س)شوند.

به قول سیدشهیدان اهل قلم(شهداورزم آوران دلاور)اگرچه درزمین گمنام هستند اما درآسمان،دربلندترین معارج جبروتی میان عرش نشینان کسی ازایشان مشهورترنیست.

شهدای گمنام به مایاد آوری می کنند کسانی که درراه خداکشته می شونددردل وجان مردم حضورخواهند داشت ومابه خود می بالیم که این شهدای سرافراز را درکنار خود داریم وبه وجود پربرکت آن ها افتخار می کنیم.

درخصوص ساماندهی قبور مطهرشهدا به استحضارمی رساند ازآنجایی که طبق اساسنامه های موجود متولی،ساخت وتهیه نقشه واجرای ساماندهی گلزارمطهرشهدای گمنام بابنیاد حفظ وآثار ونشرارزش های دفاع مقدس می باشد وهیچ گونه اعتباری دراین خصوص به بنیاد شهید وامورایثارگران تخصیص داده نمی شود لذا این اداره ازهرتلاشی که منجر به ساماندهی قبور مطهر شهدای گمنام شهرستان گردد دریغ نخواهد کرد وپیگیری لازم جهت تشکیل هیئت امنا آن را انجام داده وبه زودی حکم آنها ازطریق اداره حفظ آثار صادر ودراولین اقدام جلسه آن درشهرداری با حضورمسئولین مربوطه برگزارخواهد شد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 96/1/29:: 8:42 صبح     |     () نظر
شهید عبدالعلی رفیعی وردنجانی
نام پدر: اکبرعلی
تاریخ تولد:1340/7/1
محل تولد:وردنجان
مسئولیت شهید در جبهه :رزمنده
یگان اعزامی :بسیج
تاریخ شهادت :1361/8/11
محل شهادت:موسیان
محل مزار :گلستان شهدا وردنجان
عملیات منجر به شهادت:-محرم
متن وصیت:

چون  اگر بخواهیم از خداوند و فرستادگان او پیروی کنیم باید به گفته ی قرآن از همان آیه ی (اطیعو الله و اطیعو الرسول و اول الامر منکم)را در نظر داشته باشیم که امروز مساله ی اصلی جنگ و دفاع از اسلام و ناموس و خاک عزیزمان می باشد .

و در این راه باید تاسرحد نهایی در راه فی سبیل الله بجنگیم و دشمن زبون را نابود کنیم و به گفته ی امام در این راه کشته بشویم وچه بکشیم پیروز هستیم.
و از تمامی برادران و خواهرانم حلالیت می طلبم و از آنها می خواهم که تنها راه اسلام را پیشه کرده و راههای انحرافی که این منافقین کوردل می روند سرکوب کنید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 96/1/28:: 10:8 صبح     |     () نظر

1_اسماعیل ثرایی فرزندعبدالغدیر

2_سیدعابدین موسوی فرزندسیدلطیف

3_غلامحسین مولوی فرزندعبدالغفار

4_سیدعباس موسوی فرزندسیدعزیز

5_عزت الله قادری فرزند ابرهیم

6_سجادیوسفی فرزند منصور

7_بهمن مولوی فرزندعلیخان

8_علی اصغریوسفی فرزندمختار

9_علی محمدمولوی فرزند علیداد

10_روح الله اسماعیلی فرزندعبدالعلی

11_محمود غزالی فرزند حبیب الله

12_مسلم مولوی(رجب)فرزند عبدالحسین

13_باقرمولوی فرزند علی پناه


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 96/1/25:: 4:47 عصر     |     () نظر

سران مملکت بایدمعضل بیکاری جوانان رابرطرف کنند.

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان: حجت الاسلام موسوی امام جمعه موقت شهروردنجان درخطبه های این هفته  به فضیلت های ماه رجب اشاره کرد وگفت خدای متعال دراین ماه بخشش بندگان خودراچندین برابرکرده است واین ماه ریسمانی است برای ارتباط بندگان با خداوندمتعال.

امام جمعه موقت شهروردنجان با اشاره به برگزاری مراسم معنوی اعتکاف ازحضورشایسته مردم دراین مراسم قدردانی وتشکر کرد

حجت الاسلام موسوی همچنین به مسئله انتخابات اشاره کردند وافزودندمردم باید با حضورخود درپای صندوق های رای برشکوه وعظمت انتخابات بیفزایند


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 96/1/25:: 4:37 عصر     |     () نظر

فرماندار بن گفت: باید استفاده از تولیدات داخلی میان مردم فرهنگ‌سازی شود و تا زمانی که تولیدات داخلی مورد توجه واقع نشود، نمی‌توان اشتغال پایدار ایجاد کرد.

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:کمال اکبریان گفت:آنچه مسلم است نامگذاری سال جدید توسط رهبری بر اساس اولویت و نیاز کشور انجام شده است.

وی افزود: تحقق اقتصاد مقاومتی تنها با وجود دولت عملی نخواهد شد مگر اینکه تمامی نهادهای حکومتی و مردم در هر جایگاه و در حد توان خود در این مسیر قدم بردارند تا اقتصاد مقاومتی محقق شود. خوشبختانه طی دو سال اخیر زمینه ذهنی خوبی میان مردم در بحث اقتصاد مقاومتی ایجاد شده و راه نجات کشور آن چیزی است که رهبر تاکید دارند.

اکبریان ادامه داد: در صورتی که کیفیت کالاهای داخلی افزایش یابد مردم رغبت بیشتری برای خرید پیدا خواهند کرد.

وی با اشاره به وجود طرح‌هایی در قالب اقتصاد مقاومتی در شهرستان بن، تصریح کرد: طرح‌ها در بخش‌های مختلف گردشگری و کشاورزی از جمله کشت گیاهان دارویی بوده که تلاش می‌شود در ماه‌های ابتدای سال جاری به بهره‌برداری برسند.

فرماندار بن گفت: خوشبختانه پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بالقوه شهرستان شناسایی شده است که با توجه به پیش‌بینی سه سایت گیاهان دارویی، یکی از آن‌ها به افراد واجد شرایط واگذار شده و در حال شناسایی افراد واجد شرایط برای راه‌اندازی دو سایت دیگر هستیم. همچنین استفاده از درختکاری دیم اقتصادی نیز در شهرستان مدنظر است که سعی شده از ظرفیت‌ها با نظر کارشناسان استفاده شود و 627 هکتار جنگل کاری اقتصادی دیم دربن و وردنجان واگذار شده که کار آن‌ها آغاز شده است.

اکبریان خاطرنشان کرد: خوشبختانه در بحث گردشگری زیرساخت‌های شهرک گردشگری شیدا در حال انجام شدن است که امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد تحول بزرگی در استان و شهرستان باشیم.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 96/1/19:: 5:4 عصر     |     () نظر

نهمین امام معصوم(ع)دریای حکمت ومعرفت،عرفان وپاکی است.

کسی که وجود پربرکتش درتمام ابعادمایه برکت بودوهنگامی که به دنیا آمد پدرش امام رضا(ع)فرمود:فرزندی برای من به دنیا امدکه شبیه حضرت موسی(ع)شکافنده دریاهاست وفرمود این نوزادی است که برای شیعیان ما پربرکت ترازاوبه دنیا نیامده است.

امام جواد(ع): سه چیز است که در اثر آن، بنده به مقام رضوان الهی می رسد:استغفار فراوان، فروتنی و زیاد صدقه دادن.

میلاد نهمین اخترتابناک آسمان ولایت وامامت امام جواد(ع)برهمه شیعیان مبارک باد


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 96/1/19:: 1:19 صبح     |     () نظر
کارشناس مسائل مذهبی گفت: معتکفین باید در این روزها از سرگرم شدن به امورات بیهوده هم‌چون مشغولیت با تلفن همراه در فضای مجازی پرهیز کنند.
به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:جلسه ستاد اعتکاف شهر وردنجان با حضور ائمه جماعات مساجد، شهردار وردنجان، مدیر ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری و اعضای شورای شهر وردنجان برگزار شد.
در این جلسه مقرر شد اعتکاف برادران در مسجد جامع و اعتکاف خواهران در مسجد امام حسن(ع) شهر وردنجان برگزار شود. هم چنین تمهیدات لازم جهت هرچه باشکوه برگزار شدن مراسم با برنامه‌هایی نظیر حضور سخنرانان مختلف، آئین ختم قرآن کریم و برنامه‌های فرهنگی در این مراسم معنوی انجام شود تا معتکفین بهره لازم را از این برنامه معنوی ببرند.
حجت الاسلام و المسلمین عبدالصمد کاظمی وردنجانی در حاشیه برگزاری جلسه ستاد اعتکاف به خبرنگار فارس گفت: اعتکاف فرصت مغتنمی است که انسان‌ها مخصوصا جوانان می‌توانند با دل کندن از امورات دنیوی، دل را به خدای متعال بسپارند و با تزکیه نفس قلوب خود را برای روزهای آینده آماده کنند.
 وی عنوان کرد: در سه روز ایام البیض که اول آن ولادت امیرالمومنین(ع) است و آخر آن وفات مظهر صبر و استقامت حضرت زینب(س) است درس ولایتمداری و دلدادگی به اهل بیت به انسان می‌آموزد.
کاظمی افزود: معتکفین باید در این روزها سرگرم مناجات باخدا باشند و از سرگرم شدن به امورات بیهوده هم‌چون مشغولیت با تلفن همراه در فضای مجازی پرهیز کنند، زیرا در خانه خدا میهمان هستند و برای خدامعتکف شدند و در دعاهای این ایام فرج امام زمان(عج)  و عاقبت بخیری مردم را از خداوند سبحان بخواهند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 96/1/19:: 1:4 صبح     |     () نظر

شهادت عشق به وصال محبوب و معشوق در زیباترین شکل است.

چهاردهم فروردین برای مردم وردنجان روزبسیارمهمی محسوب می شود هرچند بسیاری ازمسئولین شاید ازاین روز دروردنجان اطلاعی ندارند.

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:چهاردهم فروردین سال1367بود که اهالی وردنجان که دارای 2500نفرجمعیت بود به طرف پادگان امام حسن(ع)وردنجان گروه گروه رهسپارشدند تا گلهای پرپرشده عملیات والفجر10را تحویل بگیرند.

وقتی پس ازتشریفات نظامی درپادگان پیکر پاک ومطهر10شهید تحویل مردم وردنجان داده شد باپای پیاده مسیر پادگان تا گلستان شهدا راپیمودند واین شهدارا درکنار دیگرشهدا به خاک سپرند.

این شهدای عزیز که درعملیات والفجر10 به درجه رفیع شهادت نائل شده بودند باردیگراثبات کردند که جهت حفظ وانسجام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ازجان مایه گذاشتند.

علمداراین ده شهید سردارشهیداسلام وجانبازسیدهادی موسوی بود که دست مصنوعی اورابرروی تابوتش قرارداده ودند.

این روزهای همانند دیگرروزها سندافتخاروعزتی بزرگ برای مردم وردنجان است که هرچند بعضی از....یا اطلاعی ندارند یا برایشان مهم نیست .

یاد خاطره شهدای عزیزمان گرامی باد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 96/1/14:: 3:53 عصر     |     () نظر

مراسم معنوی وارزشمند اعتکاف سال1396 با برنامه های متنوع درشهروردنجان برگزار می گردد.

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:طبق برنامه ریزی ستاد اعتکاف وردنجان این مراسم درمساجد امام حسن مجتبی(ع)ویژه خواهران وویژه برادارن درمسجد چهارده معصوم(ع)برگزار می گردد.

زمان ثبت نام ازتاریخ14فروردین الی20 فروردین ادامه دارد.برادران علاقمند برای ثبت نام درتاریخ مذکورمی توانند ازطریق ارسال پیامک به شماره30002223001818نام ونام خانوادگی خودرا ارسال نموده ویا به امام جماعت مسجد چهارده معصوم(ع)مراجعه نمایند.

همچنین خواهران گرامی می توانند ازطریق ارسال پیامک به شماره30002223001818نام ونام خانوادگی خودرا ارسال نموده ویا بعد ازنماز جماعت های صبح وظهر ومغرب به امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی(ع)مراجعه نمایند.

هزینه ثبت نام بنا بر تصمیم ستاد اعتکاف شهروردنجان برای هرنفر20 هزارتومان می باشد.

همچنین حداقل سن معتکفین15شال می باشد.

این مراسم معنوی همراه با برنامه های متنوع معنوی ازقبیل سخنرانی بیان احکام .مسائل شرعی ومسابقات مذهبی و.....برگزار می گردد.

ازسحرگاه روز22فروردین ماه برابربا 13ماه رجب مساجد مذکور اماده حضورمعتکفین گرامی می باشد


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 96/1/14:: 7:40 صبح     |     () نظر
   1   2      >