سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوست، کسی است که از ستم و تجاوزگری باز دارد و بر انجام دادن خوبی و نیکویی یاری کند . [امام علی علیه السلام]
زنگ خبر وردنجان
پیوندها

مدیرکل بنیادشهید با همراهی فرماندار، بخشدار، رئیس بنیاد شهرستان و فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بن و شهردار وردنجان با 6 خانواده دو شهید درشهروردنجان دیدار و از آن‌ها سرکشی کرد.
فریبرز نجفی مدیرکل بنیاد استان طی این دیدارها با تأکید بر حفظ ارزش‌های ایثار و شهادت افزود: مردم ایران اسلامی قدردان ایثار و فداکاری شهدا و ایثارگران هستند و می‌دانند اگر این فداکاری و از خود گذشتگی نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.
نجفی تصریح کرد: قدردانی از ایثارگران حفظ ارزش‌هاست و ارج نهادن به آن است زیرا با حضور در کنار خانواده شهدا و ایثارگران این ارزش‌ها حفظ و روحیه جهادی در مسئولین تقویت می‌شود.
وی بابیان اینکه شهدا حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارند، اظهار داشت: شهدا، ایثارگران و خانواده‌هایشان قابل‌احترام هستند و بر روی چشم مسئولین و مردم جای دارند.
در دیدار با حاجیه خانم سیاره اسماعیلی همسر شهید حسن آقا احمدی و مادر شهید عباس احمدی وی ضمن ابراز خرسندی از حضور مسئولین در منزل و سرکشی از ایشان گفت: خداوند مسئولینی را که در راه خدمت به مردم قدم برمی‌دارند یاری کند.
شهید حسن آقا احمدی 13 شهریور 1310 در روستای وردنجان متولد شد وی کشاورز بود به عنوان بسیجی در جبهه حاضر و در 14 بهمن 1360 در محور دزفول، شوش بر اثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید.
شهید عباس احمدی فرزند شهید حسن آقا احمدی در 30 شهریور 1351 درشهر وردنجان متولد شد وی دانش آموز اول متوسطه در رشته اقتصاد بود از سوی بسیج در جبهه حضور یافت و در 23 دیماه 65 در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 98/3/2:: 10:24 عصر     |     () نظر