سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش بی عمل مانند درخت بی ثمر است . [امام علی علیه السلام]
زنگ خبر وردنجان
پیوندها

رهبر معظم انقلاب فرمودند: روز انتخابات برای نظام جمهوری اسلامی روز جشن است.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 96/2/27:: 12:4 عصر     |     () نظر

هادی رضایی، مدیر تیم‌های ‌ملی والیبال نشسته ایران با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به  برگزاری اردوی اخیر تیم‌های ‌ملی، 24 بازیکن در قالب دو تیم آقایان و بانوان برای حضور در مسابقات قهرمانی 2017 آسیا و اقیانوسیه انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:سرمربی تیم‌ ‌ملی خاطرنشان کرد: در کنار بازیکنان، کادر فنی اعزامی به این مسابقات نیز مشخص شد و در بخش آقایان، علیرضا معمری و بهمن تاروردی‌زاده به عنوان مربیان تیم ملی و بنده نیز به عنوان سرمربی و سرپرست حضور دارم و در بخش بانوان نیز خانم مریم ایرانمنش به عنوان مربی با ملی پوشان همراه است.

رضایی خاطرنشان کرد: رقابت‌های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه برای تیم‌های شرکت کننده به دلیل کسب سهمیه‌ی مسابقات جهانی 2018 هلند و نیز مسابقات پاراآسیایی 2018 جاکارتا، حائز اهمیت است. البته تیم‌ ‌ملی والیبال نشسته آقایان ایران به دلیل قهرمانی در مسابقات پارالمپیک، سهمیه مسابقات جهانی را دارد و تیم بانوان کشورمان باید از این رویداد آسیایی برای مسابقات یاد شده کسب سهمیه کند.

مدیر تیم‌های ‌ملی والیبال نشسته در ادامه‌ گفت‌:  این مسابقات در بخش آقایان با حضور تیم های چین، ایران، عراق، ژاپن، قزاقستان، مغولستان، کره جنوبی و سریلانکا و در بخش بانوان با حضورتیم های چین، ایران، ژاپن، قزاقستان، مغولستان، کره جنوبی و سریلانکا از پنجم تا سیزدهم تیرماه در شهر هانگژو چین برگزار خواهد شد.

وی در پایان اسامی بازیکنان منتخب برای حضور در این رویداد ورزشی را به شرح زیر اعلام کرد:

آقایان:

داوود علیپوریان، محمدخالقی، صادق بیگدلی، مهدی بابادی، رمضان صالحی، مرتضی مهرزاد، مجید لشگری، امیرحسین کفشدار، احمد ایری، حسین گلستانی، مهرزاد مهروان، میثم علیپور

بانوان:

نسرین فرهادی، طیبه جعفری وردنجانی ، معصومه زارعی، ندا پنجه باشی، بتول خلیل‌زاده، بتول جعفریان، رضوان میرزایی، مهری فلاحی، فرزانه حیدری، زینب ملکی، زهرا دانای طوس، مژگان سعیدی


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 96/2/25:: 5:45 عصر     |     () نظر

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات چهارمحال و بختیاری گفت: جهت نظم‌بخشی و نظارت بهتر، امسال موکب‌ها در اربعین امام حسین (ع) شناسنامه‌دار می‌شوند.

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:جعفر موسوی وردنجانی امروز در نشست با مسؤولان ستادهای بازسازی عتبات عالیات سطح استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در سال گذشته توانسته‌ایم نذورات بسیار خوبی از مردم سطح استان جمع‌آوری کنیم، اظهار کرد: یک دسته از نذورات اهدایی مردم عمومی است که به صورت تجمیع شده به حساب مرکزی ستاد عتبات عالیات کشور واریز و در حرم‌های مطهر هزینه می‌شود یک سری از نذورات نیز خاص هستند که بر اساس نیت و خواست اهداکننده در همان مکان درخواستی هزینه خواهد شد و نوع دیگر نذورات غیر نقدی شامل طلاجات، محصولات کشاورزی،باغی و... هستند که تبدیل به پول نقد شده و در حرم‌های ائمه‌اطهار(ع)هزینه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته 92 متر قالی توسط بانوان استان بافته شد و به حرم‌های مطهر اهدا شد گفت: یکی از طرح‌های مهم اجرایی در استان راه‌اندازی کارگاه‌های قالی بافی به صورت مشارکت عمومی بانوان در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری است که در این طرح هر نفر با زدن یک گره به قالی نیت کرده و ساعتی را در کارگاه مشغول بافتن قالی می‌شود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در حال حاضر 15 کارگاه قالی بافی در سطح استان فعال است گفت: راهاندازی کارگاه‌های قالی‌بافی در نقاط مختلفی همچون وردنجان در حال فعالیت هستند و برپایی کارگاه‌ها در اردل، امام قیس، فرخشهر، بارده، تومانک، شیخ‌شبان و... در دستور کار ستاد بازسازی عتبات عالیات استان است.

موسوی افزود: نشان ارادت ویژه کارمندان ادارات و سازمان‌ها، یک شهید یک صلوات ویژه خانواده ایثارگران و شهدا، شجره‌طیبه ویژه کشاورزان و باغداران، طرح‌های مختلفی ویژه فرهنگیان و دانش‌آموزان و‌... از مهم‌ترین طرح‌ و برنامه‌های سال جاری در جهت فرهنگ‌سازی و جمع‌آوری نذورات مردمی در چهارمحال و بختیاری  است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته از چهارمحال و بختیاری 110 نفر متخصص جوشکار، نانوا، آشپز، تأسیسات و... به عتبات عالیات اعزام شدند تصریح کرد: در روز اربعین سال گذشته 432 موکب‌دار حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) از استان در کربلا و نجف حضور داشتند.

موسوی گفت: برای نظم‌بخشی به موکب‌داران در سال جاری برای آن‌ها شناسنامه و پروانه صادر و سطح‌بندی خواهند شد.

وی  با اشاره به ابلاغیه ستاد عتبات عالیات کشور مبنی بر پیشنهاد اعزام خادم الحسین(ع) در اربعین سال جاری به کربلای معلی اظهار کرد: در این ابلاغیه اعزام  10 هزار نفر به کربلا و 5 هزار نفر به مرزهای استان پیشنهاد شده است که پس از بررسی در ستاد چهارمحال و بختیاری این سهمیه در بین شهرستان‌های این استان تقسیم خواهد شد.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 96/2/20:: 11:39 صبح     |     () نظر
شهید احمد رفیعی وردنجانی
نام پدر: هرمز
تاریخ تولد:1349/1/1
محل تولد:وردنجان
یگان اعزامی :بسیج
تاریخ شهادت :1365/10/29
محل شهادت:شلمچه
عملیات منجر به شهادت:کربلای5
متن وصیت:

پروردگارا آمدم این جانی که به من داده ای به خودت بر گردانم من آمده ام در بین لشکریان تو.آفریدگارا خودت می دانی که من بجز این جان ناقابل چیز دیگر ندارم که راه تو بدهم حال نیز آمده ام تا ندای حسین را که فریاد می زد (هل من ناصرا ینصرنی)و کسی نبود لبیک بگوید آمده ام تا لبیک بگویم ای هستی بخش توئی تنها یاورم پس یاریم کن که کلامم ذکر توست و جزتو به چیز دیگر ی نمی اندیشم.
و ای ملت قهرمان شما به قدری نزد خدا عظمت دارید که دیگر من خجالت می کشم که با این پیام نارسا از شماتشکر کنم. شما امام زمان را روسفید کرده اید و به ندای حسین زمان لبیک گفته اید و مواظب باشید که آن را فراموش نکنید و به احسن تا پایان ادامه دهید وشعار جنگ جنگ تا پیروزی  را فراموش نکنید. از همگی التماس دعا دارم و السلام.

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 96/2/16:: 11:46 صبح     |     () نظر

 

همزمان با آغاز اعیاد شعبانیه، بانوان خادم الحسین (ع) چهارمحال و بختیاری هفت کارگاه قالی بافی در این استان راه اندازی کردند.
به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:مسئول واحد خواهران ستاد عتبات عالیات چهارمحال و بختیاری گفت: بانوان هنرمند قالی باف به صورت خودجوش این کارگاهها را در شهرهای شهرکرد، وردنجان ، بن، سامان، هلوسعد و سرخون راه اندازی کرده اند.
خانم شریفی افزود: 112 متر مربع فرش اصیل چهارمحال و بختیاری به دست بیش از 200 بانوی هنرمند فرش باف در این کارگاهها در مدت 6 ماه تولید می شود که مواد اولیه آن شامل دار قالی، نخ و خامه از محل نذورات مردمی تأمین می شود. 
مسئول بازسازی ستاد عتبات عالیات چهارمحال و بختیاری هم سهم این استان را در ساخت صحن عقیله بنی هاشم در کربلا یک و نیم میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: قرار است درآمد حاصل از فروش این دست بافته ها در ساخت و تکمیل صحن حضرت زینب سلام الله علیها در کربلای معلی هزینه شود.
سید جعفر موسوی افزود: با استقبال بانوان هنرمند چهارمحال و بختیاری از این طرح پیش بینی می شود تا پایان امسال تعداد کارگاههای قالی بافی برای عتبات عالیات تا پنج برابر افزایش یابد.

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 96/2/13:: 9:34 صبح     |     () نظر

همزمان با اعیاد شعبانیه و در آستانه ولادت حضرت عباس(ع) و روز جانباز آیین گرامیداشت این روز در شهرستان بن برگزار شد.

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:فرماندار بن در این مراسم طی سخنانی دستاوردهای بزرگ کشور را مرهون مقاومت ملت بزرگ ایران در مقابل دشمنان و فداکاری‌ها و رشادت‌های ایثارگران، شهدا و جانبازان دانست. 

کمال اکبریان با تبریک اعیاد شعبانیه و هم‌چنین گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌ها و جانبازی‌های مردم ایران تحت هدایت حضرت امام (ره) و تداوم این مسیر تحت رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری، افزود: ما همه مدیون جانبازی‌ها و جانفشانی شهداء و جانبازان عزیز هستیم و آن چه ما را به این نقطه کنونی رساند، تداوم مقاومت و ایثارگری مردم ایران در مقابل توطئه‌های دشمنان بود.

وی با بیان اینکه شهرستان بن با تقدیم 400 شهید و با داشتن بیش از هزار ایثارگر و جانباز جزء شهرستان های نمونه ی ایثارگری کشور است خاطر نشان کرد: تکریم از ایثارگری های جانبازان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مختص یک روز نیست بلکه باید در تمام سال نسبت به این ایثارگران و جان بر کفان دفاع از امنیت و آرامش کشور توجه شود.

در این مراسم که به همت اداره بنیاد شهید شهرستان بن برگزار شد از مقام شامخ  شهدا و ایثارگران این شهرستان تجلیل شد

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 96/2/10:: 11:51 عصر     |     () نظر

مدیر تیم‌های ملی والیبال نشسته از برگزاری هم زمان اردوی تیم‌های ملی آقایان، بانوان و جوانان خبر داد.

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:هادی رضایی در این باره گفت: اولین مرحله از تمرینات تیم ملی والیبال نشسته مردان در سال جدید با دعوت از 15 ورزشکار از 18 اردیبهشت ماه در تهران آغاز می شود و همزمان با آن دومین مرحله از تمرینات تیم ملی جوانان در بخش آقایان نیز آغاز می شود تا ملی پوشان جوان علاوه بر برنامه هایی که در این اردو برای آنها در نظر گرفته شده، در کنار تمرینات بزرگسالان کسب تجربه کنند و با انجام بازی های دوستانه برای رویدادهای پیش رو آمادگی بیشتری بدست آورند.

وی افزود: همزمان با این دو اردو، بانوان ملی پوش نیز به اردو دعوت شدند و آغاز این سلسله از تمرینات برای کسب آمادگی بیشتر جهت حضور در مسابقات آسیایی خواهد بود.

سرمربی تیم ملی عنوان کرد: مقرر بود مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه خرداد ماه سال جاری به میزبانی چین برگزار شود که بر اساس آخرین اعلام برگزار کننده این تاریخ به تعویق افتاد و تا هفته آینده تاریخ جدید برگزاری این مسابقات اعلام می شود.

 

رضایی در پایان اسامی دعوت شدگان به تیم ملی والیبال نشسته بزرگسالان را به شرح زیر اعلام کرد: داود علیپوریان، محمدخالقی، صادق بیگدلی (تهران)، مهدی بابادی (خراسان‌رضوی)، رمضان صالحی، مرتضی مهرزاد، مجیدلشکری، امیرحسین کفشدار (مازندران)، میثم علی پور(گیلان)، مهرزاد مهروان(البرز)، محمدرضا سبحانی(اصفهان)، احمدایری، آرش خرمالی(گلستان)، حسین گلستانی(قم )، عیسی زیراهی(مرکزی)

در این اردو هادی رضایی به عنوان سرمربی، علیرضا معمری و بهمن تاروردی زاده به عنوان مربی و محمد صفری به عنوان فیزیوتراپ در کنار ملی پوشان حضور دارند و سرپرستی اردو نیز بر عهده فرشید عاشوری است.

در بخش بانوان نیز نسرین فرهادی، طیبه جعفری(چهارمحال بختیاری)، معصومه زارعی، نداپنجه باشی، سمانه قنبری(خراسان رضوی)، بتول خلیل زاده، فاطمه جهانی، بتول جعفریان، رضوان میرزایی(کرمان)، مهری فلاحی(گیلان)، معصومه شجراتی(خوزستان)، فرزانه حیدری(هرمزگان)، زینب ملکی، مژگان نصیری(اصفهان)، سمیراخالقی(زنجان)، زهرادانایی(گلستان) به اردو دعوت شدند و تمرینات خود را زیر نظر مریم ایرانمنش، مربی تیم ملی انجام می دهند.

سرپرستی اردوی بانوان نیز بر عهده معصومه مهرورز خواهد بود.

مدعوین به اردو از 18 تا 25 اردیبهشت ماه در محل کمپ تیم های ملی جانبازان و معلولین تمرینات خود را دنبال می کنند


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 96/2/10:: 11:18 عصر     |     () نظر

مراسم جشن اعیاد شعبانیه درشهروردنجان برگزارخواهد شد.

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:این مراسم امشب درمساجدجامع وچهارده معصوم(ع)بعد ازنمازمغرب وعشا برگزارخواهد شد.

همچینین اضافه می شود:ایستگاه صلواتی امروزبه مناسبت میلاد سرور وسالارشهیدان امام حسین(ع) راس ساعت19 ازمقابل پایگاه بسیج مسجد چهارده معصوم(ع) ازهمه شهروندان پذیرایی خواهد کرد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 96/2/10:: 9:43 صبح     |     () نظر

نخستین مناظره نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ساعت‌های مختلف روز جمعه (هشتم اردیبهشت) از رادیو و تلویزیون پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:نخستین مناظره انتخاباتی روز جمعه (8 اردیبهشت ماه) ساعت 16، به طور زنده از شبکه یک سیما و شبکه رادیویی ایران پخش و ساعت 22 همان روز از شبکه چهار سیما و شبکه رادیویی جوان بازپخش می‌شود.



کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 96/2/7:: 5:43 عصر     |     () نظر

حاج حیدرآقا اسماعیلی پدر محترم بسیجی شهید ستار اسماعیلی دار فانی را وداع و به دیار باقی شتافت.

یه گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:حاج حیدرآقا اسماعیلی پدر محترم بسیجی شهید ستار اسماعیلی بعلت بیماری وکهولت سن دار فانی را وداع و به دیار باقی شتافت.
پیکر این پدر مومن و انقلابی با حضور اقشار مختلف مردم، جامعه معزز ایثارگری و مسئولین تشیع و در جوار فرزند شهیدش در قطعه صالحین گلزار شهدای شهر وردنجان به خاک سپرده شد.
شهید ستار اسماعیلی متولد 8 دی ماه 1337 در کسوت بسیجی در تاریخ 18 بهمن ماه 1361 در منطقه عملیاتی رقابیه به فوض عظمی شهادت نائل شد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 96/2/7:: 4:51 عصر     |     () نظر
   1   2      >