سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر کس چهل روز برای خدا اخلاص ورزد، حلال خورد و روزش را روزه بدارد و شبش را به عبادت بایستد، خداوند چشمه های حکمت را از دلش بر زبانش جاریکند . [امام علی علیه السلام]
زنگ خبر وردنجان
پیوندها

روز دوشنبه 7 فروردین ماه 96 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با همراهی دکتر نوریان نماینده مردم شهرستانهای شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان بن، بخشدار مرکزی بن و رئیس بنیاد شهرستان شهرکرد از تعدادی از خانواده های شهدا و ایثارگران در شهرهای بن، وردنجان و روستای بارده دیدار و سرکشی کردند.
به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان: فریبرز نجفی دراین دیدارگفت: تکریم و سرکشی از خانوداه شهدا سبب عزت و پالایش روح انسان می شود.
فریبرز نجفی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان طی این دیدارها گفت: وی افزود: خانواده شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران بزرگترین یادگاران دفاع مقدس هستند و تجلیل، تکریم و سرکشی از آنان ضمن آنکه سبب عزت و پالایش روح انسان می شود، رشارت ها، جانفشانی ها و سلحشوری های رزمندگان دفاع مقدس را برای مسئولان یادآوری می کند.

نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان با حضور در منزل تعدادی از خانوده های شهدا و جانبازان شهرستان بن گفت: امنیت، آرامش و آسایشی که در کشور وجود دارد به برکت خون پاک شهداست و هر چه می توانیم باید در خدمت دهی به خانواده های آنها تلاش کنیم.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 96/1/8:: 9:5 عصر     |     () نظر