سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دشمن ترینِ مردم نزد خداوند متعال، کسی است که کار بد مؤمن را سرمشق قرار می دهد؛ امّا کار نیکش راسرمشق قرار نمی دهد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
زنگ خبر وردنجان
پیوندها

همزمان باسراسرکشور طنین دل انگیزدعای عرفه درشهروردنجان برگزارمیگردد.

به گزارش خبرنگارزنگ.خبروردنجان این مراسم ازساعت15درحسینیه شهدای وردنجان باحضورعاشقان امام حسین علیه السلام برگزارمیگردد.

همچنین نمازعیدسعیدقربان هم روزعیدقربان ساعت7صبح درمحل حسینیه شهدای وردنجان به امامت حجت الاسلام شاهسون امام جمعه وردنجان برگزارمیگردد.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 95/6/20:: 6:9 عصر     |     () نظر

انسان ها باید همیشه ودرهمه کاری یاد ونام خدا را سرلوحه خود قرار دهد.

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:حجت الاسلام شاهسون امام جمعه شهروردنجان درخطبه های نمازجمعه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری به بی کفایتی دولت عربستان درحادثه منا اشاره کرد وافزود:

ان شاالله بزودی شاهد سرنگونی آل سعود باشیم .امام جمعه شهروردنجان پیشاپیش عید سعید قربان را به همه مسلمین تبریک عرض کرد.

همچنین اضافه می شود نماز عید سعید قربان روز دوشنبه 95/6/22درحسینیه شهدا راس ساعت 7صبح برگزار خواهد شد.ازعموم مردم شهروردنجان دعوت شده دراین مراسم باشکوه شرکت فرمایند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 95/6/20:: 7:33 صبح     |     () نظر

مراسم تظاهرات سراسری محکومیت علیه جنایات خصمانه رژیم دیکتاتور آل‌سعود در سالگرد کشتار حجاج بی‌گناه و ایجاد فاجعه منا  پشتیبانی از جنبش اسلامی مردم مظلوم بحرین و حمایت از رهبری و مرجعیت بزرگ دینی بحرین "آیت‌الله شیخ عیسی قاسم" در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:این مراسم فردا بعد ازنمازجمعه همزمان باسراسر کشوردرشهروردنجان برگزار خواهد شد.

مردم انقلابی ومومن شهروردنجان هم با حضور گسترده و پرشور، اعتراض و خشم انقلابی و نفرت و انزجار خود را از این اقدامات غیرانسانی و ضد حقوق‌بشری اعلام کرده و «مرگ آل‌سعود و آل‌خلیفه» را فریاد خواهند زد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 95/6/18:: 2:42 عصر     |     () نظر

نام :عزیزالله

نام خانوادگی:اسماعیلی

نام پدر:عبدالله

تاریخ تولد:1346/12/01

تاریخ شهادت:1365/11/13

منطقه شهادت:شلمچه

نام عملیات:کربلای 5

متن وصیت:

سخن مقام معظم رهبری

چه کشته بشویم و چه بکشیم حق با ماست.

ما اگر کشته هم بشویم در راه حق کشته شدیم و پیروزی است ، و اگر بکشیم هم در راه حق است و پیروزی است.

طبع یک انقلاب فداکاری است.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 95/6/17:: 1:1 عصر     |     () نظر

اجلاس نماز باموضوع کاهش آسیب های اجتماعی درشهرستان بن برگزار میشود.

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:فرماندارشهرستان بن گفت:اجلاس نمازوتاثیرآن درکاهش آسیب های اجتماعی 14مهرماه درشهرستان بن برگزارمی شود.

کمال اکبریان درجلسه هماهنگی برگزاری این اجلاس گفت:مهمترین رویکرد دراین اجلاس ارائه راهکارهایی به خانواده ها برای بهره گیری ازنمازدرجهت فرزند پروری وتاب آوری فرزندان دربرابر آسیب های اجتماعی است.

وی خاطر نشان کرد:براساس برنامه ریزی های صورت گرفته دراین همایش ازسخنرانان وکارشناسان برجسته کشوری برای تبیین وتشریح خموضوع بهره گیری می شود.

دبیرستاد اقامه نماز استان دراین نشست گفت:اجلاس نماز وتاثیرات آن درکاهش آسیب های اجتماعی درجامعه درسطح9 شهرستان استان برگزار می شود.

حجت الاسلام محمد کریمی وردنجانی افزود:بعد ازاجلاس شهرستانی اجلاس بزرگ استانی برگزار ونتایج حاصله دراجلاس کشوری که دراستان البرز برگزار خواهد شد ارائه می شود.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 95/6/15:: 2:39 عصر     |     () نظر

رییس اداره آموزش وپرورش شهرستان بن به عنوان مدیر نمونه استانی در جشنواره شهید رجایی برگزیده شد.

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:محسن اسماعیلی وردنجانیبرای دومین سال متوالی به عنوان مدیر نمونه استانی معرفی شد.

متن پیام رییس آموزش وپرورش بن به عنوان مدیر نمونه استانی در جشنواره شهید رجایی 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 95/6/14:: 11:46 صبح     |     () نظر

در راستای اجرایی شدن سیاستهای ابلاغی و دستورالعمل های سیاستهای اقتصاد مقاومتی ستاد هماهنگی مربوطه در شهرستان بن تشکیل شد.

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:فرماندار شهرستان بن در این ستاد گفت: ایجاد هماهنگی و جلوگیری از اقدامات موازی در بین دستگاه های متولی ، تسهیل در مسیر روند اداری طرحها و رفع موانع احتمالی برای تسریع در اجرایی شدن پروژه ها از جمله مواردی است که باید در این ستاد مد نظر قرار گیرد. کمال اکبریان افزود: خوشبختانه در 2سال اخیر فعالیتهای مناسبی در مسیر نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان انجام گرفته است.

به گفته وی: ساماندهی و فعال شدن خاتم کاری در روستای شیخ شبان، کاشت گل محمدی درشهر وردنجان و کرسنک، کاشت گیاهان دارویی در نقاط مختلف شهرستان، کاشت درختان بادام دیم و طرحهایی مانند زنبور داری، پرورش شترمرغ و تولید قارچ بخشی از موارد مربوط به این موضوع است که به خوبی انجام گرفته است.

وی تصریح کرد: در گردشگری و صنعت نیز قدمهای موثری برداشته شده است که موجب تحول و ایجاد فرصت های شغلی جدید پایدار تا یکسال آینده در شهرستان بن می شود.

وی گفت: دستگاه های دولتی در شهرستان ضمن ارائه گزارش اقدامات قبلی در جلسه های آتی باید برنامه و پیشنهادات مشخص و کاربردی نیز ارائه دهند.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 95/6/12:: 7:42 صبح     |     () نظر
دوره آموزشی اولیا پایه اول ابتدایی در شهرستان بن برگزار شد.
به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:دوره آموزشی اولیا پایه اول  با حضور اولیا ی دانش آموزان پایه اول از روز شنبه مورخه 95/6/6 در مدارس ابتدایی شهرستان بن به مدت 12 روز  وبا حضور اساتید ومدرسان برگزار می شود .
این برنامه طی دو مرحله برگزار می شود

الف)  مقدماتی : برای آموزش اولیا جهت ارائه در مدت 3 جلسه با موضوعاتی همچون آشنایی با ویژگیهای رشد دوران کودکی ،آشنایی با مقررات عمومی مدرسه  و آشنایی اولیا با وظایف خود در قبال تربیت فرزندان و نحوه تعامل آنان با مدرسه .

ب) بخش تکمیلی : برای آموزش اولیا در مدت 3 جلسه با محوریت آشنایی با محتوای دروس پایه اول وشیوه های یادگیری ، آشنایی با اختلالات و مشکلات یادگیری  و آشنایی با فرایند سنجش و ارزشیابی تحصیلی

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 95/6/10:: 11:57 صبح     |     () نظر
شهید احمد رفیعی وردنجانی
نام پدر: هرمز
تاریخ تولد:1349/1/1
محل تولد:وردنجان
وضعیت تاهل :مجرد
مسئولیت شهید در جبهه :رزمنده
یگان اعزامی :بسیج
تاریخ شهادت :1365/10/29
محل شهادت:شلمچه
متن وصیت:
پروردگارا آمدم این جانی که به من داده ای به خودت بر گردانم من آمده ام در بین لشکریان تو.آفریدگارا خودت می دانی که من بجز این جان ناقابل چیز دیگر ندارم که راه تو بدهم حال نیز آمده ام تا ندای حسین را که فریاد می زد (هل من ناصرا ینصرنی)و کسی نبود لبیک بگوید آمده ام تا لبیک بگویم ای هستی بخش توئی تنها یاورم پس یاریم کن که کلامم ذکر توست و جزتو به چیز دیگر ی نمی اندیشم.
و ای ملت قهرمان شما به قدری نزد خدا عظمت دارید که دیگر من خجالت می کشم که با این پیام نارسا از شماتشکر کنم. شما امام زمان را روسفید کرده اید و به ندای حسین زمان لبیک گفته اید و مواظب باشید که آن را فراموش نکنید و به احسن تا پایان ادامه دهید وشعار جنگ جنگ تا پیروزی  را فراموش نکنید. از همگی التماس دعا دارم و السلام.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 95/6/9:: 11:11 صبح     |     () نظر

اجرای طرح جنگل کاری اقتصادی درشهروردنجان آغازشد.

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:همزمان با هفته دولت و با حضور حسین قضاوی معاون امور بانکی، بیمه و شرکتهای دولتی وزیر امور اقتصادی و دارایی و مسئولین استانی، اجرای طرح جنگل کاری اقتصادی و کاشت گونه بومی بادام در سطح 600 هکتار از عرصه های ملی شهر وردنجان  آغاز شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان چهارمحال و بختیاری گفت: این طرح جنگل کاری در قالب شرکت تعاونی با عضویت 210 خانوار و یک هزار و 400 بهره بردار انجام می شود.

علی محمدی مقدم افزود: طرح جنگل کاری اقتصادی در راستای سیاست های مشارکتی و حفاظت از عرصه های منابع طبیعی و ایجاد درآمد اقتصادی برای ساکنان حاشیه جنگل ها، از سال گذشته در این استان آغاز شده است.

وی ادامه داد: طرح جنگل کاری اقتصادی در عرصه های با پوشش یک تا 5 درصد و با گونه های بومی از جمله انار، انجیر و بادام اجرا می شود.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 95/6/7:: 11:6 صبح     |     () نظر
<      1   2   3      >