سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ایمان برهنه است و جامه آن تقوا و زیورش حیا و دارایی اش فقه و میوه اشدانش است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
زنگ خبر وردنجان
پیوندها

در راستای اجرایی شدن سیاستهای ابلاغی و دستورالعمل های سیاستهای اقتصاد مقاومتی ستاد هماهنگی مربوطه در شهرستان بن تشکیل شد.

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:فرماندار شهرستان بن در این ستاد گفت: ایجاد هماهنگی و جلوگیری از اقدامات موازی در بین دستگاه های متولی ، تسهیل در مسیر روند اداری طرحها و رفع موانع احتمالی برای تسریع در اجرایی شدن پروژه ها از جمله مواردی است که باید در این ستاد مد نظر قرار گیرد. کمال اکبریان افزود: خوشبختانه در 2سال اخیر فعالیتهای مناسبی در مسیر نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان انجام گرفته است.

به گفته وی: ساماندهی و فعال شدن خاتم کاری در روستای شیخ شبان، کاشت گل محمدی درشهر وردنجان و کرسنک، کاشت گیاهان دارویی در نقاط مختلف شهرستان، کاشت درختان بادام دیم و طرحهایی مانند زنبور داری، پرورش شترمرغ و تولید قارچ بخشی از موارد مربوط به این موضوع است که به خوبی انجام گرفته است.

وی تصریح کرد: در گردشگری و صنعت نیز قدمهای موثری برداشته شده است که موجب تحول و ایجاد فرصت های شغلی جدید پایدار تا یکسال آینده در شهرستان بن می شود.

وی گفت: دستگاه های دولتی در شهرستان ضمن ارائه گزارش اقدامات قبلی در جلسه های آتی باید برنامه و پیشنهادات مشخص و کاربردی نیز ارائه دهند.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 95/6/12:: 7:42 صبح     |     () نظر