سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کسی که در خردسالی دانش آموزد، مانند نقش بر سنگ است و کسی که دربزرگسالی دانش آموزد، مانند کسی است که بر آب می نگارد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
زنگ خبر وردنجان
پیوندها
کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس متوسطه دوم شهر وردنجان برگزار گردید

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی با هدف آشنایی اولیا از آسیب های اجتماعی ، فضای مجازی وسوء مواد مخدر با حضور 300نفر از اولیا دانش آموزان مدارس متوسطه اول ودوم دکتر مفتح ،خدیجه ،ابرار وصادق آل محمد شهر وردنجان برگزار گردید در این کارگاه اولیا با نحوه رفتار با فرزندان در مواجهه با آسیب های اجتماعی آشنا شدند

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 94/12/11:: 12:7 عصر     |     () نظر

نام :سید اصغر

نام خانوادگی:موسوی

نام پدر:سید باقر

تاریخ تولد:1349/05/1

تاریخ شهادت:1366/12/23

منطقه شهادت:شاخ شمیران

نام عملیات:والفجر10

امروز اسلام خون میطلبد و باید به راهش خون داد، همان طوری که امام حسین(علیه السلام) نیز فدای اسلام شدند و ما نیز اگر ادعای مسلمانی می کنیم باید جانمان را فدای اسلام کنیم ، ای مردم اسلام را دریابید و به یاری اسلام بشتابید و در عمل ثابت کنید که مسلمان هستید نه در شعار، امروز اسلام از ما عمل می خواهد نه شعار ،پس عمل کنید به آن چیزی که می گوئید. خداوند در قرآن می فرماید "یاایهاالذین امنوا لم تقولون ما لا تفعلون" چرا چیزی می گوئید که بدان عمل نمی کنید؟

برادرانم نگذارید بهد از من اسلحه ام بر زمین بیفتد و امام را تنها نگذارید و بهتربن راه ادامه شهادتم برای شما شرکت در جبهه است، دوستانم اگر برای شما دوست خوبی نبودم اما در تشییع جنازه ام شرکت کنید و زیر تابوتم را بگیرید و با دستان دوست خود را به گلستان شهداء وردنجان ببرید و برای ادامه دادن راهم در جبهه ها شرکت کنید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 94/12/11:: 12:2 عصر     |     () نظر

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی با سپاس از ملت آگاه و مصمم ایران که با لبیک به فراخوان نظام اسلامی و با عزم راسخ و شور و نشاطی به یاد ماندنی مردمسالاری دینی را در چهره درخشان خود به جهانیان نشان دادند، خطاب به مسئولان کشور، سپاسگزاری شایسته از مردم را در انجام خدمت صادقانه خواندند و با تأکید بر پیشرفت همه‌جانبه و درون‌زا به عنوان هدف اساسی خاطرنشان کردند: مجلس آینده وظائف سنگینی برعهده خواهد داشت و امید است که نصاب پاسخگوئی در برابر خدا و مردم را همگان در آن مشاهده کنند.

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند دانا و توانا را سپاس که در آزمون بزرگی دیگر، ملت آگاه و مصمّم ایران را به پیروزی رسانید؛ آنان توانستند برای سی و ششمین بار از آغاز انقلاب اسلامی، در انتخاباتی سراسری، با عزم راسخ و شور و نشاط به‌یادماندنی، حضور یابند و سرنوشت کشور را در مقطع کنونی، رقم زنند؛ نمایندگان خود را برای تشکیل دو مجلس پر قدرت و پر اهمیت برگزینند و بار دیگر مردمسالاری دینی را در چهره‌ی درخشان و پر اقتدار خود به جهانیان نشان دهند.

ایران اسلامی به ملت خود می‌بالد و به استحکام مقرّراتی که این فرصتهای مغتنم را برای قد برافراشتن و تجدید قوای ملی فراهم آورده است، سر می‌افرازد.

اینجانب وظیفه‌ی خود می‌دانم که از این لبیک عمومی به فراخوان نظام اسلامی سپاسگزاری کنم و پاداش و هدایت الهی برای مردمی که این جمعه‌ی پر کار و پر شکوه را آفریدند مسألت نمایم.

به مسئولان کشور چه انتخاب‌شوندگان برای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان و چه دارندگان مناصب اجرایی در قوای دیگر و چه دیگر مسئولان در سازمانها و نهادها، یادآور میشوم که سپاسگزاری شایسته را در خدمت صادقانه به مردم و کشور و نظام اسلامی محقق سازند؛ ساده‌زیستی، پاکدستی، حضور پیوسته در جایگاه مسئولیت، ترجیح منافع ملی بر خواسته‌های شخصی و جناحی، ایستادگی شجاعانه در برابر مداخلات بیگانه، واکنش انقلابی به نقشه‌های بدخواهان و خائنان، منش جهادی در اندیشه و عمل، و در یک جمله: کار برای خدا و در راه خدمت به خلق خدا را، برنامه دائمی خویش در دوران این مسئولیت بدانند و به هیچ قیمت از آن تخطی نکنند.

روزگار بسیار حساس کنونی، حساسیت و هوشیاری و عزم راسخ همگان بویژه شما مسئولان را می‌طلبد.

پیشرفت کشور هدف اساسی است. پیشرفت صوری و منهای استقلال و عزّت ملی، پذیرفته نیست. پیشرفت، بمعنی حل شدن در هاضمه‌ی استکبار جهانی نیست. و حفظ عزّت و هویت ملی جز با پیشرفت همه‌جانبه و درونزا دست‌یافتنی نیست. مجلس آینده درباره‌ی این سرفصلهای مهم، وظائف سنگینی برعهده خواهد داشت و امید است که نصاب پاسخگوئی در برابر خدا و مردم را همگان در آن مشاهده کنند.

لازم میدانم از دست‌اندرکاران برگزاری این انتخابات با شکوه؛ مسئولان اجرائی و نظارتی؛ تأمین‌کنندگان امنیت؛ سازمان رسانه‎‌ی ملی و دیگر دستگاهها و اشخاص مؤثر صمیمانه سپاسگزاری کنم.

توفیقات همگان را از خداوند متعال مسألت میکنم.

سیّد علی خامنه‌ای
9/ اسفند ماه/ 1394


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 94/12/10:: 9:10 صبح     |     () نظر

به اطلاع می رساند پیرو دستور دبیر کل محترم نهاد کتابخانه های عمومی کشور، اداره کل کتابخانه های عمومی استان و کلیه کتابخانه های تحت پوشش این اداره کل در روز شنبه مورخ 22 اسفند 94 و روز پنجشنبه مورخ  5 فروردین95 به طور کامل تعطیل و در روز سه شنبه مورخ 25 اسفند 94  شیفت بعد از ظهر کتابخانه ها تعطیل می باشد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 94/12/9:: 4:6 عصر     |     () نظر
نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری گفت: با کمال خشوع و خضوع در مقابل خداوند متعال پیشانی بر زمین می‌گذارم و از لطف پروردگار تشکر می‌کنم ضمنا از حضور مردم ولایت‌مدار چهارمحال و بختیاری نیز سپاسگزاری می‌کنم.
به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:  آیت‌الله علیرضا اسلامیان نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری در مراسم قدردانی و تشکر از مردم و مسئولان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: اتحاد یکی از مسائل بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه این اتحاد بین گروه‌ها و مردم است که باعث پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران شده است افزود: اتحاد ضامن بقا و مامندگاری است و اجازه نمی‌دهد راه برای دشمنان اسلام و کشور باز شود.

اسلامیان نبود اتحاد را زمینه‌ساز ایجاد تخلف عنوان و خاطرنشان کرد: اگر اتحاد میان مردم و جناح‌ها حاکم نباشد راه مجلس برای افرادی باز می‌شود که خلاف مصالح نظام عمل می‌کنند و افرادی که تنها برای رضای خدا و احساس تکلیف وارد عرصه رقابت انتخابات شده‌اند نباید از اینکه رای نیاورده‌اند دلخور و ناراحت شوند.

نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری غیبت، تهمت، افترا، تحقیر و تخریب رقبا و... از جمله اقداماتی دانست که قلب انسان را به درد می‌آورند و گفت: این اعمال اصلا همسو و هم‌راستا با اخلاص نیستند.

اسلامیان بابیان اینکه 75درصد از مردم شهرستان شهرکرد به اصولگراها رأی دادند،تاکید کرد: مردم باید با صمیمیت با یکدیگر زندگی کنند و از اینکه نامزد مورد نظرشان رای نیاورده ناراحت نباشند.

نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: متاسفانه در جامعه شاهد مشکلات فرهنگی هستیم که باید برای رفع آن‌ها اقدام شود و رفع مشکلات فرهنگی نیازمند بصیرت مردم در زمینه انتخابات است اما برخی از مسئولان استانی درد فرهنگ را ندارند.

اسلامیان با تاکید بر اینکه تنها راه رسیدن به رشد و تعالی در زمینه مادی و معنوی قیام برای خدا است اضافه کرد: این قیام باید با نیت خالص و عمل خداپسندانه همراه باشد.

نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: با کمال خشوع و خضوع در مقابل خداوند متعال پیشانی بر زمین می‌گذارم و از لطف پروردگار تشکر می‌کنم ضمنا از حضور مردم ولایت‌مدار چهارمحال و بختیاری نیز سپاسگزاری می‌کنم.

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 94/12/9:: 4:3 عصر     |     () نظر

هفت اسفندروزسرنوشت سازاست ومردم بایدبا انتخاب افراداصلح درسرنوشت کشورسهیم باشند.

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:خطیب موقت نمازجمعه شهروردنجان درخطبه  های نمازجمعه بااشاره به ویژگی های انسانهاازمومنین خواست سه اصل مهم راجهت درامان بودن ازسختیهامدنظرداشته باشند:کارگشایی وگره گشایی مشکلات مردم،اندیشیدن قبل ازسخن گفتن وبرطرف کردن عیوب خود قبل ازعیب جویی ازمردم.

حجت الاسلام سیدمسعود حسینی همچنین بااشاره به آیات وروایات گفت:مومن همواره به یاد خداست وایمانش راسخ وبا یاد خدا دلش آرام ومحکم می شود.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 94/12/7:: 12:59 عصر     |     () نظر

حضرت‌ آیت‌الله‌ سید علی خامنه‌ای‌، رهبر معظم‌ انقلاب‌ اسلامی‌، صبح‌ امروز در اولین‌ دقایق‌ آغاز کار رأی‌ گیری‌ برای‌ گزینش‌ نمایندگان‌ پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره‌ مجلس‌ شورای‌ اسلامی‌، با حضور در پای صندوق 110 مستقر در حسینیه امام خمینی(ره)، آرای خود را به‌ صندوق‌ ریختند.

رهبر معظم انقلاب درباره حضور اول وقت خود در انتخابات گفتند: در معارف و دستورات اسلامی پیشروی و سرعت در عمل در کار خیر توصیه شده است و فرموده اند: فاستبقوا الخیرات یعنی همیشه در کارهای خیر پیشرو باشید؛ ما خواستیم که در این کار خیر و بزرگ؛ مسئله انتخابات که هم وظیفه و هم حق ماست شرکت کنیم.

حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: مسئله انتخابات همیشه حائز اهمیت است در بعضی از مواقع اهمیت آن بیشتر است؛ توصیه من به مردم این است که همانطورکه قبلا هم عرض کردیم، همه شرکت کنند هر کسی که ایران و جمهوری اسلامی و شکوه و عظمت ملی را دوست دارد در انتخابات شرکت کند .

مقام معظم رهبری در ادامه سخنانشان تاکید کردند: مردم دقت کنند با بصیرت و چشم باز رای دهند که ان شاءالله خدا هم اجر خواهد داد.

مقام معظم رهبری افزودند: ممکن است کاری پیش بیاید انسان از یک ساعت بعد خود خبر ندارد، حالا که سالمیم و توانایی داریم و اشتغال مهمی هم نیست که ما را از این کار باز نگه دارد همین الان بیاییم و کارمان را انجام دهیم.

حضرت آیت الله خامنه ای گفتند: واقعا مردم قصد نیت خیر و قصد خدایی کنند و به قصد ایجاد اعتبار فزاینده برای کشور و استقلال کامل کشور این کار را انجام دهند و نتیجه هم همین است.

ایشان افزودند: مردم به عزت و استقلال ملی پاسخ دهند؛ این پاسخ به این نیاز بزرگ است ما دشمنانی داریم و چشم طمع دوخته اند باید این انتخاب دشمن را مایوس و ناامید کند.

مقام معظم رهبری تاکید کردند: دقت کنند با بصیرت و با چشم باز رای بدهند که ان شاء الله خدا هم اجر خواهد داد.

حضرت آیت الله خامنه ای گفتند: این از جمله حسناتی است که علاوه بر اجر دنیوی کوتاه مدت و بلندمدت اجر اخروی هم دارد؛ ان شاءالله که همه موفق باشند و همه ملت ایران در این انتخابات هم مثل انتخابات گذشته توفیق پیدا کنند و مایه پیشرفت و عزت کشور شوند

.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 94/12/7:: 12:58 عصر     |     () نظر
شهید سیدمجتبی موسوی وردنجانی                          
نام پدر: آقاکاظم                                          
تاریخ تولد: 1345/1/10
محل تولد:وردنجان
مسئولیت شهید در جبهه :رزمنده
تاریخ شهادت : 1361/4/23
محل شهادت:شرق بصره
عملیات منجر به شهادت:رمضان

متن وصیت:

شهادت نقطه ی تکامل یک انسان است این راهی که من می روم با آگاهی و برای پاسداری از اسلام و ایران است هرگز تن به ذلت و خواری نباید دادو زیر بارزور نرفت این انقلاب مفت بدست نیامده باید از آن نگهداری کرد که اگر قرار است به شرق و غرب وابسته نباشیم باید در راه برقراری اسلام واقعی و قرآن کوشا بود و برای اعتلای آن جانفشانی کرد.یک انقلاب اسلامی ایثار می خواهدحال به هر نحوی که باشد اگر اسلام قرار است بر جهان مسلط شودجان من در راه برقراری آن چه ارزشی دارد.من آینه ی تمام نمای شهادت را حسین بن علی (علیه السلام)می دانم و برای خود سرمشق قرار داده ام و آن جوانی که با نارنجک به زیر تانک می رود و جان خود را در راه اسلام و وطنش از دست می دهد مرا به وجد و شعف می آورد.

اگر من شهیدشدم برای من گریه نکنید و فردا شما راشفاعت خواهم کرد اگر من شهیدشدم روز سوم که شد آش بپزید به مردم بدهید چرا چون من سه روز است رفته ام تاراه جدم موسی بن جعفر را در زندان های بغداد زنده کنم.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 94/12/3:: 2:26 عصر     |     () نظر

خزان زود هنگام و کبود شدن یاس بوستان پیامبر ، تسلیت باد .

یه مناسبت ایام فاطمیه اول، مجالس سخنرانی وعزاداری در سطح مساجد شهروردنجان برگزار میگردد.

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان :این مراسم در مسجد جامع،مسجد المهدی(عج)، مسجد امام حسن (ع)ومسجد چهارده معصوم شهروردنجان همراه با اقامه نماز جماعت مغرب وعشا برگزار می گرد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 94/12/2:: 2:2 عصر     |     () نظر

انتخابات پیش رو درشرایط منطقه ودربازده زمانی ازشریط خاصی برخوردار است وحضورپرشورملت همیشه درصحنه خط بطلانی بریاوه گویی های دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی خواهدبود.

همه نامزدها به تایید شورای محترم نگهبان قانون اساسی رسیده اندواین بیانگرآن است که همه صلاحیت لازم برای شرکت درانتخابات رادارا می باشند ومردم با بینش وبصیرت فرد اصلح تررا انتخاب خواهند کرد.امیدواریم نامزدها با احترام به رقبا،تبلیغاتی سالم را به نمایش بگدارند.

مابا حضوری حداکثری به جهانیان ثابت خواهیم کرد به آرمان های انقلاب وجمهوری اسلامی پایبندیم .


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 94/12/1:: 3:57 عصر     |     () نظر
<      1   2   3