سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فرزند مرده تواند خفت ، و مال ربوده دیده بر هم نتواند نهفت . [ و معنى آن این است که او بر کشته شدن فرزند شکیبایى دارد و بر ربوده شدن مال طاقت نیارد . ] [نهج البلاغه]
زنگ خبر وردنجان
پیوندها
نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری گفت: با کمال خشوع و خضوع در مقابل خداوند متعال پیشانی بر زمین می‌گذارم و از لطف پروردگار تشکر می‌کنم ضمنا از حضور مردم ولایت‌مدار چهارمحال و بختیاری نیز سپاسگزاری می‌کنم.
به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:  آیت‌الله علیرضا اسلامیان نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری در مراسم قدردانی و تشکر از مردم و مسئولان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: اتحاد یکی از مسائل بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه این اتحاد بین گروه‌ها و مردم است که باعث پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران شده است افزود: اتحاد ضامن بقا و مامندگاری است و اجازه نمی‌دهد راه برای دشمنان اسلام و کشور باز شود.

اسلامیان نبود اتحاد را زمینه‌ساز ایجاد تخلف عنوان و خاطرنشان کرد: اگر اتحاد میان مردم و جناح‌ها حاکم نباشد راه مجلس برای افرادی باز می‌شود که خلاف مصالح نظام عمل می‌کنند و افرادی که تنها برای رضای خدا و احساس تکلیف وارد عرصه رقابت انتخابات شده‌اند نباید از اینکه رای نیاورده‌اند دلخور و ناراحت شوند.

نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری غیبت، تهمت، افترا، تحقیر و تخریب رقبا و... از جمله اقداماتی دانست که قلب انسان را به درد می‌آورند و گفت: این اعمال اصلا همسو و هم‌راستا با اخلاص نیستند.

اسلامیان بابیان اینکه 75درصد از مردم شهرستان شهرکرد به اصولگراها رأی دادند،تاکید کرد: مردم باید با صمیمیت با یکدیگر زندگی کنند و از اینکه نامزد مورد نظرشان رای نیاورده ناراحت نباشند.

نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: متاسفانه در جامعه شاهد مشکلات فرهنگی هستیم که باید برای رفع آن‌ها اقدام شود و رفع مشکلات فرهنگی نیازمند بصیرت مردم در زمینه انتخابات است اما برخی از مسئولان استانی درد فرهنگ را ندارند.

اسلامیان با تاکید بر اینکه تنها راه رسیدن به رشد و تعالی در زمینه مادی و معنوی قیام برای خدا است اضافه کرد: این قیام باید با نیت خالص و عمل خداپسندانه همراه باشد.

نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: با کمال خشوع و خضوع در مقابل خداوند متعال پیشانی بر زمین می‌گذارم و از لطف پروردگار تشکر می‌کنم ضمنا از حضور مردم ولایت‌مدار چهارمحال و بختیاری نیز سپاسگزاری می‌کنم.

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 94/12/9:: 4:3 عصر     |     () نظر