سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ایمانِ کسی برای خدا خالص نمی شود، تا آن که خداوند، نزدش از خودش، پدرش، مادرش ، فرزندانش، خانواده اش و هر آنچه از مردم دارد، محبوب تر باشد . [امام صادق علیه السلام]
زنگ خبر وردنجان
پیوندها

نام :علیرضا

نام خانوادگی: کریمی

نام پدر:مهراب

تاریخ تولد:1346/07/05

تاریخ شهادت:1364/11/25

منطقه شهادت:اروندرود

نام عملیات:والفجر 8

متن وصیت:

پس شما ای کسانیکه گول این دنیا را خورده و دل بسته این خانه و زندگی و زرق و برق آن شده اید قدری بخود بیایید و به هوش باشید که شما نیز روزی خواهید رفت و این روزهم خیلی نزدیک است و روزی خواهد رسید که شما نیز به زیر خروارها خاک خواهید رفت و تنها اعمال و کارهای شماست که سرنوشت شما را در آن دنیا مشخص مینماید.

شما را هشدار می دهم که بدانید که در دامهای شیطان بر سر راه شماست و به طرف شما خیلی حمله می کنید و از راه های گوناگون وارد می شود شما ای جونان عزیز امیدهای آینده اسلام و ای سازندگان مملکت اسلامی قدری فکر کنید و ببینید چقدر نوجوانان و جوانان مثل شما بودند و چه حماسه هایی را آفریدند و در پایان چگونه به سوی او خدا شتافت و کارشان به جایی رسید که حتی با خدا معامله کرد یعنی جان های خود را دادند و در عوض آن بهشت را خریدند اما در جائی دیگر چقدر جوانان ما به دام های گروهک ها و به راه های منحرف رفتند و سرانجام آنان به فرار از کشور و یا زندان و اعدام و خود کشی ختم شد و باعث ننگ و نفرت شدند خلاصه به فکر باشید و چشم های خود را باز نموده و درست بنگرید که به کجا می روید و با چه کسی می روید.

و بدانید که اگر من شهید شدم عزیز تر از علی اکبر نیستم و اگر مفقود شدم تازه مانند حضرت زهرا(سلام الله علیها) بی قبر و بی مظلوم خواهم بود که این خواسته ی دیرینه ام می باشد و از خدا می خواهم که جنازه ام را در این آتش های این دنیا بسوزاند و خاکسترم کند تا شاید از عذاب و آتش در آخرت خلاصی پیدا کنم و جنازه ام آنگونه بسوزد که حتی مجبور نشوید که قطعه ای از این زمین را به من اختصاص دهد و می خواهم که مظلوم باشم و هرچه مراسم مظلومانه تر باشد بهتر باشد.

دیدار یار غائب دانی چه ذوق دارد     ابری که در بیابان برتشنه ای ببارد


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 95/5/18:: 1:4 عصر     |     () نظر


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 95/5/18:: 12:59 عصر     |     () نظر

هفدهم مرداد سالروز شهادت مظلومانه  محمودصارمی روز خبرنگارنامیده شده است.

همین موضوع باعث شد به سراغ خبرنگاررسانه ملی درمنطقه وردنجان برویم وقدری ازکارهایش رابشنویم وانعکاس دهیم27 سال است سید محمد حسینی اخباررا به رسانه ملی می برد تا ازقاب تلوزیون پوشش داده شود.

اقای حسینی به عنوان سوال اول چیشدوارد عرصه خبرنگاری شدید؟

بنده کارم رابا توزیع روزنامه شروع کردم سپس سرپرست روزنامه جمهوری اسلامی دراستان شدم ونماینده روزنامه رسالت دراستان،خبرنگار هفته نامه زردکوه وخبرنگار سیاسی سپاه وبعد وارد عرصه خبرنگاری جهت رسانه ملی شدم وآموزش های خبرنگاری را فرا گرفتم ویک سال به عنوان خبرنگار نمونه رسانه ملی استان انتخاب شدم وتندیس جشنواره های رسانه ای را دریافت کردم

درطی این 27سال چند خبرتهیه وبه رسانه ملی فرستادید؟

پرسشی سخت است ولی بیش از10 هزار خبراز وردنجان وشهروروستا های اطراف وحتی مراکز استان تهیه وبه رسانه ملی رساندم

اقای حسینی بهترین خبری که به نظرت شما جالب بود کدام خبربود؟

هرخبری که باعث شد وردنجان درقاب تلوزیون نشان داده شود برای من جالب بودولی تهیه گزارش مردمی جهت ارتقا وردنجان به شهر برایم جالب بود.

اقای حسینی مردم ازشما به عنوان یک خبرنگارچه انتظاری دارند؟

مردم ولی نعمت های عزیز هستند آنها انتظاردارند مشکلات ودرخواست هایشان به سمع ونظرمدیران برسد ومن تاکنون هرچه درتوانم بود با افتخارجهت تحقق خواسته مردم به کاربردم.

شما چه انتظاری ازمردم دارید؟

مردم هرجایی که می دانندمشکل عمومی به وجود آمده وباید مدیران متوجه شوند مارا خبردار کنند تا بلافاصله گزارش تهیه کنیم وانعکاس دهیم ومسئولان هم هربرنامه ای که مناسب پوشش خبری باشد ما با افتخاردرخدمت آنها هستیم اگر خبردار کنند.

اقای حسینی به عنوان یک خبرنگار زیباترین خبرشما که ازنظر معنویت زیادتر بود کدام خبر بود؟

وقتی حال وهوای مکه ومدینه منوره را ازکنار خانه خدا ومسجدالنبی(ص)گزارش دادم بسیار زیبا ومعنوی بود.

با تشکراز زحمات ارزنده شما برادربزرگوار

کاظمی خبرنگارزنگ خبروردنجان

 

نمونه ای اززحمات خبرنگار رسانه ملی اقای سید محمد حسینی


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 95/5/16:: 5:41 عصر     |     () نظر

احترام متقابل درخانواده باید رعایت شود وهمه درخانواده باید به یکدیگر احترام بگذارند.

به گزارش خبرگارزنگ خبروردنجان:حجت الاسلام شاهسون امام جمعه شهروردنجان درخطبه های این هفته به فرمایشات رهبرانقلاب اشاره کردو افزود:همه ارکان نظام باید انقلابی باشندودولتمردان باید بکوشند ادارات را ازفساد وبی عدالتی دورکنند.

همچنین اضافه می شود:دراین مراسم به مناسبت17مرداد روز خبرنگاراززحمات خبرنگاررسانه ملی جناب اقای حسینی تقدیرشد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 95/5/15:: 4:46 عصر     |     () نظر


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 95/5/14:: 11:20 صبح     |     () نظر

یکی ازدرخواست های مردم شهروردنجان ازمسئولین شهر بحث تامین روشنایی آرامستان وردنجان می باشد.

موضوعی که تا کنون مسکوت مانده ومعلوم نیست متولی امراین برنامه چه ارگانی می باشد.

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:آرامستان شهروردنجان با قدمت بیش ازصدسال تاکنون ازنعمت روشنایی مناسب برخوردار نبوده است وبا وجود گلزار مطهرشهدا وقبور شهدای گمنام لازم است نسبت به این امر مهم اقدام جدی صورت گیرد.

درشهرها معمولا آرامستانها جهت تدفین اموات درشب از روشنایی کافی برخوردار هستند ولی آرامستان شهروردنجان فعلا خالی از لطف مسئولان درزمینه تامین روشنایی است.

آرامستان شهروردنجان ساعت22


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 95/5/14:: 8:5 صبح     |     () نظر

شکوفه های خنده روی هر لب (سرود)

ای فاطمه عترت یا حضرت معصومه (سرود)

دل یه دنیا ارومه (سرود)

پای تو افتاده دلم، مثل خیابان ارم (سرود)

میلاد نور دیده امام رضا(ع)، کعبه دل‏ها، حضرت معصومه علیهاالسلام خجسته باد!


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 95/5/13:: 6:36 عصر     |     () نظر
اردوهای طرح هجرت بسیج دانش آموزی با حضور رییس اداره آموزش وپرورش ، روسای ادارات ، فرمانده سپاه ناحیه ، مدیران ودانش آموزان مدارس افتتاح گردید .
به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان: برنامه افتتاحیه اردوهای طرح هجرت بسیج دانش آموزی با حضور مسئولان ، رییس آموزش وپرورش ، فرمانده سپاه ناحیه ، مدیران و150 نفر از دانش آموزان در کانون حکمت بن برگزار گردید .

در این افتتاحیه محسن اسماعیلی وردنجانی رییس آموزش وپرورش شهرستان بن  ضمن تقدیر وتشکر از حضور مسئولان ،به تبیین اهداف برگزاری طرح پرداختند  در ادامه موسوی فرمانده سپاه ناحیه به عرصه های فعالیت برادران وخواهران  ونوع فعالیت دانش آموزان در 10 روز اشاره کردند .

اضافه می شود دانش آموزان از تاریخ 95/5/11 به مدت 10 روز برادران در دبیرستان دکتر مفتح شهر وردنجان وخواهران در هنرستان کار ودانش حضرت زهرا بن به فعالیت خواهند پرداخت .

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 95/5/12:: 12:19 عصر     |     () نظر

آیین بدرقه ورزشکاران استان اعزامی به رقابت های المپیک(برزیل2016) سه شنبه 12مرداد ماه ساعت9:30صبح دراداره کل ورزش وجوانان استان برگزار خواهدشد.

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:خانم طیبه جعفری وردنجانی هم دراین کاروان ورزشی دررشته والیبال نشسته حضورخواهد داشت.

همچنین هئیت ورزش وبازی های بومی محلی شهروردنجان ضمن آرزوی موفقیت برای سرکار خانم جعفری،ازمردم شهروردنجان درخواست کرد درمراسم بدرقه این بانوی ورزشکار شرکت کنند.

گزارش تکمیلی:

مراسم بدرقه این ورزشکار با حضور اقای حسینی عضو شورای اسلامی شهروردنجان وخانواده این ورزشکار


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 95/5/11:: 8:1 عصر     |     () نظر

نفرات برگزیده دربیست وهشتمین دوره مسابقات قرانی جهاد کشاورزی اعلام شد.

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:خانم خدیجه ثریی نفراول دررشته تفسیرقران جلد17،خانم زهرا مولوی نفرسوم دررشته تفسیر قران کریم جلد17،خانم مرجان ثرایی نفردوم دررشته حفظ ،خانم فاطمه رفیعی نفر سوم دررشته حفظ وهمچنین اقای عزت الله قادری به عنوان نفرسوم دررشته اذان برگزیده شدند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 95/5/11:: 8:54 صبح     |     () نظر
<      1   2   3      >