سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هان! خردمند کسی است که با اندیشه ای درست و نگاهی دوراندیش، از آرای گوناگون استقبال کند . [امام علی علیه السلام]
زنگ خبر وردنجان
پیوندها

اقای فرماندار،روزی چند بار ازشهر وردنجان عبور می کنید؟

چراقدمی برای حل مشکلات این مردم برنمی دارید؟

چرا بامردم جلسه نمی گیرید،مشکلات رازبان مردم بشنویدوبه گوش بالاترها برسانید؟

شما مگر عالیترین مقام اجرائی در این شهرستان نیستید؟

چرا مردم بایدنگران وضعیت مینی بوسها باشند؟

چرا بایدفکر رفتن سرکار یا حتی چندروز دیگر با آغازسال تحصیلی بایدفکر رفتن به سر کلاس خواب وخوراک را ازآنان بگیرد؟

ای کاش شما یک شب در وردنجان می ماندید،وصبح زود مشاهده می کردیدچطور مردم درسرما یا وقتی برف آمده چطور باید باترس ولرز به کنار جاده بروند، امامینی بوس وجود ندارد.

این گزارش ادامه دارد........

اگر جوابی ارسال نشد ما این مشکل وکوتاهی را از طریق سایت استانداری اعلام خواهیم کرد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 93/6/23:: 7:30 صبح     |     () نظر

چند روز گذشته از ساختمانی به اصطلاح برای پزشک دروردنجان،گزارشی تهیه شد که بدون استفاده رها شده. این بار یک ساختمان  دیگر وآن هم ساختمان هلال احمر که دست کمی از آن ندارد با مساحت زیادوامکاناتی خوب.

این در حالی است که بیت المال دچار خدشه می شود وعدم استقرار بعضی ادارات در وردنجان را کمبود مکان اعلام  میکنند.این ساختمان بسیار مناسب برای کلانتری است شورای شهر اقدام کند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 93/6/22:: 7:10 صبح     |     () نظر

جلسه شورای فرهنگ عمومی وردنجان جهت ساماندهی امورمراسمات اموات با حضور هیئت امنای مساجدوحسینیه ها وائمه جماعات  وشورای شهر در هفته جاری در شهر وردنجان برگزار میشود


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 93/6/21:: 7:59 صبح     |     () نظر

شاید یادتان باشد امسال از شبکه جهانبین شهرکرد،کشاورزان وردنجانی از نبود مرکز خدمات در این شهر گلایه مند بودند.

در جواب گلایه کشاورزان،مدیر کشاورزی شهرستان بن قول دادکاری انجام دهد.اما این قول انجام نشدوکشاورزان باید برای خرید کود یا سموم کشاورزی کمافی سابق مسافتی را طی کنند ودر شهرهای دیگر تهیه کنند ای کار سزاوار نیست.

کشاورزان خواستار رسیدگی مسئولان هستند 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 93/6/20:: 8:15 صبح     |     () نظر

کشاورزان شهر وردنجان که روزها را باتلاش وکوشش در زمینهای خود کشاورزی کردنداین روزها سخت مشغول جمع اوری محصولات خود هستند.پس از برداشت گندم وجو  هم اکنون مشغول چیدن وبرداشت لوبیامی باشند.

لوبیا یکی از محصولات کشاورزی است که در منطقه وردنجان اکثر کشاورزان آن را کشت می کنند.این محصول در چند نوع مثل لوبیا سفید،قرمز،چشم بلبلی وچیتی کاشت وبرداشت می شود.علاوه برنیاز، کشاورزان آن را در بازار به  فرش می رسانندواز دست رنج خود استفاده می کنند.

لازم به ذکر است کشاورزان شهر وردنجان زکات محصولات خور را هم پرداخت می کنند از این رو خدای متعال هم به محصولات انها برکت داده است.

{پایگاه جمع آوری در شهرودنجان مسجد جامع می باشد}

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 93/6/20:: 8:6 صبح     |     () نظر

بسیجیان پایگاههای تابعه حوزه مقاومت بسیج شهر وردنجان جهت آموزش دوره تکمیلی در مرکز آموزش امام حسن(ع) در منطقه عمومی وردنجان مستقر شدند.

در طی این چند روز آموزشهای عقیدتی وسیاسی ونظامی را فراخواهند گرفت/


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 93/6/19:: 4:23 عصر     |     () نظر

امروز چهارشنبه گلزار مطهرشهیدان شهروردنجان حال وهوای عجیبی دارد.ندای حسین حسین می آیدعده ای با چشمانی پراز اشک در کنار قبور شهیدان امدندوفاتحه میدهند.

امروز تعدادی از مردم شهر وردنجان عازم کربلای معلاء شدندتادرماه ذی القعده ،عتبات عالیات رازیارت کنند.سنت مردم شهرشهیدپروروردنجان این است که هرسفر زیارتی راباحضور در کنار قبور مطهر شهیدان اغاز می کنند/

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 93/6/19:: 10:29 صبح     |     () نظر

همزمان بادیگر نقاط کشور جهت سلامتی(مقام معظم رهبری)وشفای همه مریضان مخصوصا  همشهری عزیزمان(اقای مولوی)که چند روزی در بیمارستان به خاطر حادثه تصادف بستری است دعای توسل درمنزل یکی از مردم شهر برگزار شد.

دراین مجلس که باحضور روحانیت محترم حاج اقا مولوی وحاج اقا کاظمی ومهندس  یوسفی شهردار وردنجان ودیگر ارادتمندان هم همراه بود،مداحان اهل بیت با قرائت دعا وروضه شفای همه مریضان را از خداوند متعال خواستار شدند.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 93/6/19:: 1:38 صبح     |     () نظر

یکی ازرسوم قدیمی که دراین ایام دروردنجان مرسوم است ایین سهیل (سوئیل) است که چوپانان گوسفندان خودرا رنگ امیزی می کنند.

حال شاید بپرسید سهیل چیست؟

به گفته یکی ازکشاورزان شهر وردنجان سهیل ستاره ایست که درسال فقط یک شب در اسمان ظاهر میشودو17روز پیش از پاییز هرسال ،وقت ظاهر شدن این ستاره است.بر اساس تجربه قدیمی ها قبل ازظاهر شدن این ستاره احتمال سرمای شدیدزودگذر وجود دارد وکشاورزان برای این که سرمازدگی محصولات اتفاق نیفتد کنار مزارع وباغات اتش روشن می کردند.اگرستاره سهیل ظاهر شود میوه ها مخصوصا انگور وسیب درختی طعم وبوی خوبی پیدا می کند ورنگ میوه ها هم تغییر می کند که به گفته شاعر{سیبی که سهیلش نزند طعم ندارد}

دامداران هم برای مصون ماندن دامهای خود ازگزند سهیل آنها را رنگ امیزی می کنند:گوسفندان را رنگ می زنند ،گاوها را روی پیشانی انها خمیر می مالیدند وحتی روی پیشانی اسب والاغ را گل آلود می کردند.

به هر حال در بین بعضی از مردم  دامداروحتی در روستاها همچنان این رسومات پا برجاست اما دلیل علمی آن هنوز تحقق پیدا نکرده است که ایا این رسم واقعی است یا فقط افسانه است.......

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 93/6/19:: 1:28 صبح     |     () نظر

به زودی بخش جدیدی به نام صرفا جهت اطلاع در وبلاگ خبری نقش افرینی می کند.

{لطفا به کسی برنخورد}


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 93/6/18:: 7:17 صبح     |     () نظر
<      1   2   3   4   5   >>   >