سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که دورى سفر را یاد آرد ، خود را براى آن آماده دارد . [نهج البلاغه]
زنگ خبر وردنجان
پیوندها

نام :مهدی

نام خانوادگی:توکلی

نام پدر:محمد

تاریخ تولد:1326/06/05

تاریخ شهادت:1364/11/25

منطقه شهادت:فاو

نام عملیات:والفجر8

عزاداری و سیاهپوشی مخصوص حضرت اباعبدا... الحسین(علیه السلام) و یاران با وفایش میباشد و گریه و نوحه ثرائی برای مظلومیت او نمائید.
در خاتمه از شما میخواهم از جمهوری اسلامی دفاع کنید و پیرو خط ولایت فقیه باشید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 94/10/7:: 1:45 عصر     |     () نظر

الهی من چه می بینم ز احمد*چه زیبا منظری دارد محمد(ص)*مبارک بر علی و دخت احمد*طلوع صادق(ع) وجشن محمد(ص)

به مناسبت میلاد باسعادت حضرت رسول اکرم(ص)وامام جعفرصادق(ع)جشن باشکوهی درشهروردنجان برگزارمی شود.

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:این جشن باشکوه روزسه شنبه94/10/8 ساعت 9صبح درحسینیه امام حسن شهروردنجان برگزارمیشود.لازم به ذکراست این جشن باشکوه ویژه خواهران می باشد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 94/10/6:: 8:15 صبح     |     () نظر

مسلم مولوی وردنجانی باکسب بیشترین آرای ماخوذه به عنوان رئیس شورای اسلامی شهرستان بن انتخاب شد.

مدیریت وخبرنگاران زنگ خبر وردنجان ضمن تبریک به مردم شهرستان بن مخصوصا اهالی شهر وردنجان،آرزوی موفقیت وسربلندی برای این برادر عزیز وتلاشگر دارد. 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 94/10/5:: 11:36 صبح     |     () نظر

چهارمین کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان بن در سالن شهید الیاس احمدی فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:اسماعیل اسماعیلی رییس بنیاد شهید شهرستان بن گفت:  فرهنگ ایثار و شهادت در جهت تعادل بخشی به جامعه ، توسعه فرهنگی و جلوگیری از بروز آسیب های اجتماعی می تواند نقش بسیار مهمی و فعالی ایفا نماید .
وی بر خدمتگزاری بیشتر به خانواده‌ های معظم شاهد و ایثارگر و همچنین ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و افزود: قاموس شهید و شهادت برگرفته از مکتب امام حسین (ع) است و شهیدان ما با تاسی از مولای خود این راه پر افتخار را انتخاب کرده اند.
 پیگری نام گذاری چهار خطه بن – شهرکرد  به نام شهید دریا قلی سورانی ناجی آبادان ، پیگیری اقدامات انجام گرفته از طریق آموزش و پرورش در خصوص ثبت محل تولد شهید دریا قلی سورانی در کتابهای ششم ابتدائی رسیدگی به امور چاپخانه ها در خصوص استفاده از کلمه شهید، سرلشگر، سردار و فرمانده  در اعلامیه ها ،تشکیل هییت امنا گلزار شهدا گمنام وردنجان، نامگذاری خیابان ها و کوچه های شهر وردنجان به نام شهدا، پیگری ساخت المان شهدای گمنام شهر بن ، نامگذاری اماکن و ساختمان های  که در ایام دهه فجر افتتاح می گردند به نام شهدا ، پیگری آسفالت جاده دسترسی به گلزار شهدای بارده، مصوبات این جلسه بود.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 94/10/4:: 6:38 عصر     |     () نظر

داشتن بصیرت مهمترین عاملی است که میتواند ازآسیب هابه ملت وکشورجلوگیری کند.

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان خطیب نمازجمعه وردنجان بااشاره به 9دی ودرپیش بودن انتخابات مهمترین عاملی که درجلوگیری ازآسیب به ملت وکشور موثراست را داشتن بصیرت بیان کرد.

حجت الاسلام شاهسون همچنین داشتن کرامت انسانها وتعلیم این خصلت مهم راامری ضروری عنوان کرد وازمردم خواست خود رابه این صفت ارزشمند مزین کنند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 94/10/4:: 7:10 صبح     |     () نظر

سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز              مرده آن است که نامش به نکوئی نبرند

     هرآنچه خداوند بزرگ مقدّر می فرماید، هیچ بنده ای را توان تفسیر آن نیست و برآنچه که حکمت متعالی اش تعلق می گیرد هیچ کسی را جرأت تغییر و تعدیل نمی باشد. همانا برآنچه که می دهد شاکریم و بر نداده هایش نیز شکر می کنیم و چشم امید به رحمت واسعه پروردگار غفّارداریم. مشیت الهی بـر ایـن تعلق گرفـته کـه بهار فرحناک زندگی را خـزانـی ماتم زده بـه انتظار بنشیند و این بارزترین تفسیر فلسفـه آفـرینش در فـراخـنای بـی کران هـستی و یـگانه راز جـاودانگی اوسـت. 

با کمال تأثر و تألم ، با فُقدان همکار ارجمندمان مرحوم سیاوش سامانیان معاون پرورشی دبیرستان امام علی(ع) که دارفانی را وداع گفت و خانواده خویش و فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان بن را در غمی جانکاه و فراغی دردناک فرو برد مواجه شدیم تا اینک با قلبی محزون و داغدار و چشمانی اشکبار و به حکم قضا دل هایمان را به خاطرات این عزیز سفر کرده مشغول و هجرانی بی انتها را نظاره گر باشیم. بدینوسیله درگذشت این همکار عزیز را به خانواده وی، فرهنگیان و دانش آموزان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای این مرحوم طلب مغفرت و علّو درجات و برای خانواده عزیز و سایر بازماندگان و همکاران ایشان نیز صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم. ان شاء الله روحشان قرین رحمت واسعه الهی قرار گیرد محسن اسماعیلی

 به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان: اضافه میشود این فرهنگی مرحوم سالهادردبیرستان پسرانه شهر وردنجان هم.خدمت میکرد 

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 94/10/3:: 6:40 عصر     |     () نظر

باسمه تعالی

موفقیت پیش رفتن است نه به یک نقطه پایان رسیدن

شکوه موفقیت، پرشی دارد به بلندای آسمان که همواره دل را شاد و لحظه ها را ماندگار می سازد. فرصت را مغتنم شمرده تا ضمن تجدید ارادت به همکاران ارجمند شهرستان، موفقیت های چشمگیر به دست آمده را به آنان، دانش آموزان پرتلاش و اولیای همدل و همزبان صمیمانه تبریک عرض بنمایم.این موفقیت ها نمود عینی از تلاش و سخت کوشی مدیران و معاونان مدارس، آموزگاران، دبیران ، مربیان، مشاوران و همراهی دلسوزانه اولیای دانش آموزان و همدلی و همزبانی مسئولان شهرستان می باشد. امیدوارم فرزندان شایسته و دانش آموزان افتخارآفرین با تداوم مجاهدت خویش در راه کسب علم و معرفت و کمال با دلسوزی و همت مسئولین و اولیای دانش آموزان در پاسداری از شهرت علمی و دینی مردم شهرستان بن با تلاشی دوچندان موفق و موید باشند. محسن اسماعیلی 94/10/2

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:لازم به ذکر است ،بر اساس نتایج اعلام شده توسط اداره کل آموزش و پرورش استان، در سال تحصیلی 94-93، در حوزه آموزش ابتدایی و متوسطه موفقیت های زیر توسط آموزش و پرورش شهرستان بن کسب شده است.

1- کسب رتبه دوم آموزش ابتدایی در بین مناطق هفده گانه استان و رتبه اول در بین مناطق نیمه برخوردار استان

2-کسب رتبه سوم استان در امتحانات متوسطه اول

3-کسب رتبه اول مناطق هفده گانه استان از نظر درصد قبولی کنکور سراسری


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 94/10/3:: 2:13 عصر     |     () نظر

نام :شیرزاد

نام خانوادگی:مولوی

نام پدر:فلامرز

تاریخ تولد:1346/06/09

تاریخ شهادت:1362/12/07

منطقه شهادت:طلایه

نام عملیات:خیبر

متن وصیت:

سلام بر مهدی موعود (عجل ا... تعالی فرجه الشریف)و نائب بر حقش خمینی کبیر و ملت شهید پرور و شهیدان گلگون کفن و رزمندگان اسلام.

بخدا سوگند ، بخدای محمد رسول خدا اینجانب راهی را که انتخاب کرده راه شهیدان بخون خفته و راه آزادگان ، راه سعادت و کمال است بخدا سوگند هدفی غیر از تقرب به خدا و سپاسگذاری نعمتهای بی کران خدا نداشتم ، راس همه خطاها دوستی دنیاست.

بنده که لیاقت شهید شدن را ندارم ولی پیام همه ی شهداء حفظ ولایت فقیه برای زنده نگه داشتن این دین الهی است و پیروی از ولایت فقیه.

برای بنده گریه نکنید و افتخار کنید که چنین فرزندی داشته و فدای دین خدا کرده اید ، افتخار کنید که بر این امت الهی خیانت نکرده اید.امیدوارم که برادران و خواهران گرامی از شهیدان مخصوصاً سرور آزادگان جهان حسین بن علی(علیه السلام) درس بیاموزید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 94/10/1:: 11:50 عصر     |     () نظر
<      1   2   3