سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهترین دستیار دانش بردباری است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
زنگ خبر وردنجان
پیوندها

جمعی از اهالی شهر وردنجان روز یکشنبه با حضور در اداره کل اوقاف وامور خیریه استان چهارمحال وبختیاری به مدیر این اداره هشدار دادند.

به گزارش خبرنگار زنگ خبر وردنجان:در پی سخنان آفای غلامیان در صداوسیمای استان مبنی بر موقوفه بودن وردنجان،موجی از اعتراضات در شهر به وجودآمد که همین امر باعث شد این افراد هشدار جدی به ایشان بدهند که در صورت تکرار،قیام سال گذشته ملت وردنجان صورت خواهد گرفت.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 93/10/8:: 6:21 صبح     |     () نظر

گزارشات رسیده حکایت ازآن دارد که در پنجشنبه هفته گذشته مراسم تجلیل از برترین های کنکور سراسری در شهر بن  برگزار شدکه جای چند پرسش را در ذهن مردم شهر وردنجان به وجود آورد که انتظار می رود جواب مسئولین محترم مردم را قانع کند.

1_چرا تجلیل از برترین های کنکور در شهروردنجان برگزار نشد؟با وجود این که اکثر رتبه های برتر ازآن جوانان عزیز وردنجان بود.

2_آیا لازم بود که تجلیل در شهر بن برگزار شود؟ودانش آموزان را به اصطلاح خودشان جهت ترغیب به درس مجبور کنند که روز پنجشنبه که تمام مدارس تعطیل است در این جلسه شرکت کنند؟ومدیر یکی از دبیرستان های وردنجان روز شنبه اعلام کند که هر کسی شرکت نکرده چند نمره از انظباط او کم خواهد شد.

3_جناب اقایان شورای محترم وشهردار محترم ،که شما هم شرکت کردید آیا سزاوار نبود در شهروردنجان چنین برنامه ای تشکیل شود؟اگر جواب شما بله است پس چرا این کار را نکردید؟هدایائی که آنجا می دهید در زادگاه خود این افراد می دادید بیشتر باعث افتخار بود.اما اگر جواب شما خیر است حتما عیبی در ما وجود دارد که خجالت می کشیدچنین برنامه ای زیبا در شهروردنجان برگزار شود.

4_هنر واقعی آن است که در شهر خودمان که سرشار از جوانان مستعد با خانواده هایی اصیل اسلامی است کارهای این چنین فرهنگی برگزار شود که تا به حال چنین چیزی نبوده است.وهمین امر باعث می شود جوانان هجرت را بر مستقر شدن ترجیح دهند وازاین دیار به جای دیگر بروند.

شما جواب گو باشید


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 93/10/6:: 11:28 عصر     |     () نظر

به مناسبت دهه بصیرت ویژه برنامه ای در شهروردنجان برگزار می گردد.

به گزارش خبرنگار زنگ خبر وردنجان:شهردار وردنجان با اعلام این خبر افزود این مراسم در تاریخ93/10/10بعد از نماز مغرب وعشا درمحل  مسجد چهارده معصوم (ع)شهروردنجان برگزار می گردد.

وی افزود دراین مراسم یکی از سخنرانان سیاسی استان مباحثی را ارائه خواهد کرد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 93/10/5:: 10:52 عصر     |     () نظر

جلسه ویژه کارگروه اراضی با حضور اعضای شورای شهر وتعدادی از بزرگان وصاحب نظران برگزار می گردد.

به گزارش خبرنگار زنگ خبر وردنجان:این جلسه روز جمعه برگزار می گردد.شعار این جلسه هیهات من الذلة می باشد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 93/10/4:: 9:26 صبح     |     () نظر

یکی از خواسته های مردم شهروردنجان ازمسئولین پیگیری برای احداث سالن جلسات است.

به گزارش خبرنگار زنگ خبر وردنجان :بسیاری ازمردم خصوصا گروههای مختلف برای برگزاری جلسات خود بانبود سالن جلسات روبه رو هستند ومجبور هستند دردفتر شهردار این کار را انجام دهند که بعضی اوقات هم به خاطر کثرت کار شهرداری این امر محقق نمی شود.

به عنوان نمونه ،انجمن شعروادب شهروردنجان ازجمله گروههایی هستند که مجبورند جلسات خود را درمنازل برگزار کنند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 93/10/3:: 6:2 صبح     |     () نظر

ماه محرم وصفر درحالی گذشت که مردم ولایت مدار شهروردنجان از جان برای برگزاری مراسمات دراین دوماه مایه گذاشتند.

درتمام مساجد،درتمام حسینیه ها ودربیشترمنازل سطح شهروردنجان مراسم عزاداری این ایام برقراربود.

همه مردم دست دردست یگدیگر با شور وشعف خاصی امسال هم ازمحرم وصفر استقبال کردند ،هیئات مذهبی شهروردنجان هم کم نگذاشتند وآنچه در توان داشتند جهت با شکوه شدن این مراسمات به کار بردند وباید به همه آنها خدا قوت گفت.

لذا اززحمات هیئات مذهبی،هیئت امنای مساجد وحسینیه ها وتکایا،روحانیون محترم ومداحان،ازشورای اسلامی شهروردنجان وشهرداری وردنجان که در کنار مردم در هر حرکتی قدمی برمی داشتند تشکر داریم.

ودر یک کلام می گوییم:

خداحافظ محرم وصفر..........به امید دیدار


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 93/10/2:: 5:51 عصر     |     () نظر

دبستان دخترانه شکوفه های انقلاب اسلامی شهروردنجان برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار زنگ خبر وردنجان:جلسه آموزشی توجیهی با محوریت تربیت دانش آموزان ونقش والدین دراین امرمهم ،درمحل نمازخانه این واحد آموزشی برگزار می گردد.قرار است خانم خدابنده کارشناس اداره آموزش وپرورش برای والدین مباحثی ارائه کند.

این جلسه هرهفته روزهای دوشنبه ازساعت10 الی 12 برگزار می شود.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 93/10/1:: 9:33 صبح     |     () نظر
<      1   2   3   4