سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هیچ متکبّری، دوستی ندارد . [امام علی علیه السلام]
زنگ خبر وردنجان
پیوندها

یکی ازافتخارآفرینان شهروردنجان سرکارخانم طیبه جعفری عضو تیم ملی والیبال نشسته بانوان هستند که لحظاتی را درخدمت ایشان هستیم.

*خانم جعفری ضمن عرض سلام به عنوان سوال اول شما ازاین که عضو تیم ملی والیبال نشسته بانوان هستید چه حسی دارید؟

-با سلام به همه شما وکاربران محترم من ازاین که عضوی ازتیم ملی کشورهستم وهمین امرباعث شده که با همکاری دیگراعضا ومربیان پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران درکشورهای مختلف به اهتزاز درآید بسیارخوشحالم.

*خانم جعفری خانواده شما ازاین که دراین رشته فعالیت دارید احساس رضایت دارند؟

-خانواده من افتخارمی کنند وازاین که فرزندی با توانمندی بالا دارند که معلولیت باعث نشد ناتوان بماند وباعث سربلندی وافتخارباشد احساس غرور می کنند.

*خانم جعفری شما درچه سالی وارد این رشته ورزشی شدید؟

-من سال 79وارد این رشته شدم ودرهمان سال به تیم ملی والیبال نشسته بانوان دعوت شدم.

*خانم جعفری انتظارشما ازمسئولان چیست؟

-با وجود این که قهرمان ورزشی بانوان استان هستیم تاکنون حمایتی ازما نشده است همچنین با وجود دارا بودن مدرک تحصیلی دربحث اشتغال هم هیچگونه حمایتی ازما نمی شود.

*خانم جعفری دراین چند سالی که عضوتیم ملی هستید کدام لحظه برای شما زیبا وخاطره انگیز بوده است؟

-زمانی که به همراه دیگرورزشکاران افتخارافرین به دیدار مقام معظم رهبر مشرف شدیم.

*وبه عنوان سوال اخر،شما بانوی افتخارافرین ورزشکار چه پیام نوروزی برای مردم دارید؟

-پیشاپیش این نوروزباستانی را تبریک می گویم وهمان گونه که طبیعت جامه نوبه تن می کند ماهم خودمان راتغییربدهیم وزندگی جدید پرازمهربانی وصداقت راآغازکنیم وبرای زندگی خود اهداف مفید وسودمندی داشته باشیم.

باتشکرازاین که شما وقت ارزشمندتان را دراختیارما گذاشتید به امید موفقیت وپیروزی های مجدد درمسابقات سال اینده

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 95/12/22:: 11:32 عصر     |     () نظر

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: مشکلات بانکی 5 طرح صنعتی استان در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بررسی و حل شد

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:نعیم امامی ظهر امروز در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: از آغار فعالیت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در اردیبهشت ماه سال گذشته تاکنون 144 جلسه در استان تشکیل شده که 130 جلسه آن در سال جاری بوده است.

وی با اشاره به بررسی و حل مشکلات بانکی 5 طرح صنعتی استان، افزود: لازم است درخواست شرکت کاشی پاسارگاد نسبت به دریافت تسهیلات اقتصاد مقاومتی بررسی و نتیجه آن تا پایان سال جاری اعلام شود ضمن اینکه دستگاه‌های خدمات‌رسان نباید آب، برق و گاز واحد تولیدی را قطع نمایند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری بیان کرد: شرکت فلات کوهرنگ باید تا پایان امسال نسبت به پرداخت باقیمانده قسط دوم خود به بانک ملی اقدام کند و بانک نیز باید نهایت مساعدت و همکاری در خصوص افزایش دوره بازپرداخت و همچنین اخذ پلکانی اقساط را به عمل آورد.

امامی به مشکل شرکت رسا خطوط شهرکرد اشاره و خاطرنشان کرد: لازم است این شرکت ظرف مدت 10 روز برای تعیین تکلیف 2 قرارداد قبلی به بانک ملی مراجعه کند و بانک نیز باید در خصوص پرداخت تسهیلات در گردش جدید به ازای ارزیابی مجدد وثایق مورد اعتماد اقدام نماید.

وی با اشاره به کمبود آب در ناحیه صنعتی "وردنجان" تصریح کرد: با توجه به اینکه حفر چاه آب برای این ناحیه صنعتی در صورت داشتن مجوز تخصیص آب، مورد موافقت شرکت آب منطقه‌ای استان است باید مشکل تملک زمین مذکور از طریق فرمانداری بن ظرف مدت 3 ماه حل و نتیجه آن برای طی مراحل بعدی به شرکت شهرک‌های صنعتی استان اعلام شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: همچنین لازم است شرکت شهرک‌های صنعتی استان ظرف مدت 2 ماه نسبت به اخذ پروانه چاه و حفر و تجهیز آن اقدام نماید


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 95/12/22:: 5:10 عصر     |     () نظر

همزمان با هفته منابع طبیعی، 800 هکتار جنگل کاری اقتصادی در استان چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:علی محمدی مقدم مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با هفته منابع طبیعی، 800 هکتار جنگل کاری اقتصادی در اراضی ملی این استان اجرا خواهد شد.
وی با اشاره به توزیع 200 هزار اصله نهال مثمر طی این هفته در استان افزود: یکصد هزار گونه جنگلی شامل انجیر و بادام دیم، زالزالک و محلب (آلبالوی وحشی) در 400 هکتار از اراضی ملی شهر وردنجان ، 280 هکتار از اراضی ملی روستای شوراب صغیر در شهرستان سامان و 240 هکتار از اراضی شهر گهرو در شهرستان کیار به منظور افزایش درآمد سرانه خانوار‌ها کشت می‌شود

15 تا 22 اسفند با عنوان «هفته منابع طبیعی» نام گذاری شده که نخستین روز این هفته «روز درخت‌کاری» است.

روز شمار هفته منابع طبیعی در سالجاری به شرح زیر می باشد:
1) یکشنبه 15 اسفند: روز ملی درختکاری
2) دوشنبه 16 اسفند: فرهنگ منابع طبیعی، مسئولیت اجتماعی و رسانه
3) سه شنبه 17 اسفند: منابع طبیعی، جنگل بانان، حفاظت و قانون
4) چهارشنبه 18 اسفند: منابع طبیعی، سلامت اداری و آموزش و پژوهش
5) پنج شنبه 19 اسفند: منابع طبیعی، بسیج سازندگی، همیاران طبیعت و جوامع محلی
6) جمعه 20 اسفند: منابع طبیعی، آموزه‌های دینی، خیرین و سازمان‌های مردم نهاد
7) شنبه 21 اسفند: منابع طبیعی، مدیریت جامع حوضه‌های آبخیز، مشارکت مردم و اقتصاد مقاومتی

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 95/12/16:: 8:30 عصر     |     () نظر

پایگاه زنگ خبروردنجان درنظردارد مسابقه ای با عنوان عکس های به یاد ماندنی برگزار نماید.

لذا ازعموم مردم دعوت می شود جهت شرکت دراین مسابقه عکس های  زیبا وبه یاد ماندنی وخاطره انگیزاز شهروردنجان را به ایدیzang3@ ارسال نمایند.

درپایان به بهترین عکس ها طی نظرسنجی جوایز نفیسی اهدا خواهدشد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 95/12/14:: 5:27 عصر     |     () نظر

فرماندار شهرستان بن گفت: 17برنامه به مناسبت هفته منابع طبیعی در شهرستان بن برگزار می شود.

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:اکبریان با بیان اینکه در هماهنگی برنامه های هفته منابع طبیعی شهرستان بن،17 عنوان برنامه در سطح شهرستان برگزار می شود افزود : افتتاح طرح جنگلکاری اقتصادی به مساحت چهار و نیم هکتار در روستای یانچشمه، آغاز عملیات اجرایی و نهالکاری مجتمع سایت گیاهان دارویی کوه افغان بن، غرس نهال در تپه نورالشهدا شهر بن و گرداب و ورودی شهر بن، غرس نهال در تپه مجاور امامزاده سید محمد (ع) بارده و امامزاده سیدبهاءالدین محمد(ع) شیخ شبان، توزیع نهال در پایگاه های کمیته امداد امام خمینی (ره) به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری و برگزاری کلاس های آموزشی از مهمترین برنامه های پیش بینی شده و قابل اجرا در هفته منابع طبیعی است.

اکبریان ادامه داد: تجهیز دهیاری های شهرستان بن به ماشین های آتش نشانی جهت جلوگیری از آتش سوزی های مناطق حفاظت شده ضرورت دارد افزود: در سال جاری یک دستگاه ماشین آتش نشانی به دهیاری یانچشمه تعلق گرفته است.

وی ادامه داد: با پیگیری های صورت گرفته تا پایان امسال دهیاری بارده نیز مجهز به یک دستگاه ماشین آتش نشانی می شود.

وی تصریح کرد: شهرستان بن به لحاظ تجهیزات آتش نشانی با داشتن دو ایستگاه آتش نشانی در شهر بن و شهروردنجان و همچنین چهار دستگاه ماشین آتش نشانی شرایط مطلوبی جهت جلوگیری از آتش سوزی های احتمالی در مناطق حفاظت شده دارد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 95/12/14:: 5:12 عصر     |     () نظر

شهرورندان عزیز وردنجانی درسرتاسر کشور می توانند تصاویربه یاد ماندنی خود را به ایدی zang3@ ارسال نمایند.

تلگرام زنگ خبروردنجان: telegram.me/foryezangekhabar


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 95/12/4:: 6:23 عصر     |     () نظر

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت: 17پرونده تعیین حریم مربوط به ابنیه و محوطه‌های تاریخی در استان ثبت ملی شد.

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان: بهمن عسگری اظهار داشت: 17 پرونده تعیین حریم مربوط به ابنیه و محوطه‌های تاریخی استان در جلسه کمیته حرایم سازمان میراث فرهنگی مورخ 20 بهمن‌ماه بررسی و مورد تصویب قرار گرفته است.

عسگری خاطر نشان کرد: این آثار شامل 3 تپه و14 بنا شامل روستای قلعه افغان و مسجد ابو‌محمد شهرکرد، حمام باباحیدر، امامزاده باباحیدر، مسجد جامع هرچگان، مسجد جامع وردنجان، خانه حفیظی‌های بروجن، خانه ناصری بروجن، خانه قنبریان بروجن، مسجد مدنی بروجن، مسجد آیت الله‌زاده بروجن، حمام مکتب خانه بروجن، پل مصلی بروجن، طاق سنگی خان اوی و حمام قیصر جونقان می‌باشد

 

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 95/12/4:: 5:42 عصر     |     () نظر
<      1   2