سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت، گلشن خردمندان و بستان فاضلان است . [امام علی علیه السلام]
زنگ خبر وردنجان
پیوندها
برنامه های هفته سلامت وروز زمین پاک در دبستان شکوفه های  انقلاب شهروردنجان برگزار شد.
گزارش تصویری :


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 95/2/7:: 8:0 صبح     |     () نظر
مرحله منطقه ای مسابقات آزمایشگاهی دوره متوسطه دوم  شهرستان بن برگزار شد

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان: مرحله منطقه ای مسابقات آزمایشگاهی  دوره متوسطه دوم شهرستان بن ، با رقابت 12 گروه 3 نفره از آموزشگاه های ابرارشهروردنجان، امام علی، پروین  و مکتبی شهربن  طی 3 روز در پژوهش سرای رازی شهر بن، برگزار شد.در پایان این مسابقات، 2 گروه پسر و 1 گروه دختر، به مرحله استانی ، راه یافتند.

مرحله استانی این مسابقات، روز یکشنبه 95/2/19 در محل مجموعه آزمایشگاه های مدارس پسرانه و دختران استعدادهای درخشان ناحیه دو شهرکرد، برگزارخواهد شد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 95/2/6:: 7:58 صبح     |     () نظر

 معاونت عمران و محیط زیست شرکت شهرکهای صنعتی چهارمحال و بختیاری از اجرای 32 کیلومتر شبکه روشنایی در شهرک ها و نواحی صنعتی چهارمحال و بختیاری خبر داد.

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:معاونت عمران و محیط زیست شرکت شهرکهای صنعتی چهارمحال و بختیاری افزود:در مجموعه شبکه روشنایی اجرا شده 30 کیلومتر آن مربوط به شهرک های صنعتی شهرکرد ،بروجن ،فرادنبه و فرخشهر و 2 کیلومتر دیگر مربوط به نواحی صنعتی گندمان و وردنجان می باشد.
حمید رئیسی گفت:برای اجرای پروژه شبکه روشنایی شهرک ها و نواحی صنعتی مذکور اعتباری بالغ بر 22 میلیارد و ششصد میلیون ریال صرف شده که از منابع داخلی تأمین گردیده است.

وی در ادامه اظهار داشت:با توجه به فعالیت کارخانه‌ها و کارگاه‌های مختلف در این شهرک ها و نواحی صنعتی، وجود یک روشنایی مناسب و مطمئن بیش‌ازپیش احساس می‌شد که این موضوع زمینه کلید خوردن عملیات روشن‌سازی را فراهم کرد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 95/2/5:: 1:42 عصر     |     () نظر

ثبت نام دانش آموزان متقاضی شرکت در آزمون ورودی دبیرستان های  نمونه دولتی دوره اول ودوم   سال تحصیلی 96-95از روز چهار شنبه 1اردیبهشت ماه 95  آغاز شده است .

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:دانش آموزان متقاضی می توانند جهت شرکت در آزمون ورودی مدارس نمونه از طریق سایت اداره سنجش استان به آدرس chbsanjesh.ir مراجعه وثبت نام نمایند.

آخرین مهلت ثبت نام تا پایان روز سه شنبه 14 اردیبهشت می باشد.

دفترچه راهنمای ثبت نام وشرکت در آزمون ورودی را از اینجا دانلود کنید 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 95/2/5:: 1:18 عصر     |     () نظر

نام :نگهدار

نام خانوادگی:رفیعی

نام پدر:عوضعلی

تاریخ تولد:1346/08/01

تاریخ شهادت:1365/11/27

منطقه شهادت:شلمچه

نام عملیات:کربلای 5

متن وصیت :

با حمد و ستایش به درگاه آفریدگار جهانیان و فرستادگان او پیام اوران الهی به ویژه محمد ابن عبدا... و با سلام و صلوات بی پایان بر امام امت و آقا امام زمان(عجل ا... تعالی فرجه) که با ظهورش کاخهای ظلم و ستم ویران خواهد شد و حکومت او در جهان طنین افکن خواهد شد.

 

خدایا تو خود شاهد باش که فقط برای رضای تو در این برهه ی حساس سرنوشت ساز وارد جبهه شدم و فقط برای رضای توست که جانم را به خطر انداختم و از تو می خواهم که مرا در این راه موفق بداری.

و امیدوارم مسائلی را که گوشزد جامعه می کنم در خود پیاده کنم ان شاءا... این بنده نگهدار رفیعی عضو سپاه شهرکرد هستم توصیه هایی دارم که از اعماق جانم خدمت شما امت حزب ا... عرض می کنم ، امروز وظیفه ی ما حفظ اسلام است و حفظ اسلام بر همه واجب است و بر ماست که این امانت الهی را که برای بدست آوردن آن خون داده ایم حفظ کنیم و بقول اماممان اگر اسلام آسیبی ببیند همه ی ما مسئولیم و حتی به نسل جوان عرض می کنم که همیشه دنبال اسلام فقاهتی و امر امام باشند و به آنها که می خواهند به هر نحو پیرواین انقلاب باشند شدیداً مبارزه کنند و همیشه در زندگی قرآن را سرلوحه امور خود قرار دهند و کارهای خود را با استفاده از سخنان امام قرار دهید که در این راه به پیروزی و سربلندی نائل گردید.

از برادران و خواهرانم میخواهم که مسائل شرعی  اسلام را فراموش نکنند و طرفدار مستمندان باشند که خدا به شما اجر بدهد.



کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 95/2/5:: 7:59 صبح     |     () نظر

 

 

 

 

 

 

 

با حضورمردم ومعتکفین مراسم اعمال ام داوود درشهروردنجان برگزار می گردد.

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:همزمان با سومین روز ازایام البیض با حضورمردم ومعتکفین مراسم اعمال ام داوود درمساجد امام حسن(ع)ومسجدچهارده معصوم(ع)شهروردنجان به همراه عزاداری وفات حضرت زینب(س)راس ساعت16برگزار می گردد.

یکی از عبادتها و دعاهای معروف که در ماه رجب به انجام آن تأکید شده، اعمال ام‏ داوود است.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 95/2/4:: 6:52 صبح     |     () نظر

یکی ازمواری که درکانون خانواده باید بسیار مورد توجه قرار گیرد داشتن اخلاق نیکو است.

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:حجت الاسلام شاهسون امام جمعه شهروردنجان درخطبه های این هفته نمازجمعه: مردم را به احترام به پدرومادر ودوری ازرفتار های ناشایست توصیه کرد وازمردم خواست از برکات ماه رجب بهره کافی راببرند.

امام جمعه شهروردنجان: وفات اسوه صبرواستقامت شیرزن کربلا یارویاورامام حسین(ع)حضرت زینب(س)را تسلیت گفت وهمچنین ازنمازگزاران خواست دراعمال ام داوود که فردا بعد ازنمازظهروعصردرمسجد امام حسن(ع)ومسجد چهارده معصوم(ع)شهروردنجان برگزار می شود شرکت نمایند.

همچنین اضافه می شود معتکغین شهروردنجان امروز درنمازجمعه حضوری گسترده داشتند.

 

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 95/2/3:: 3:9 عصر     |     () نظر

**رسول خدا(ص):همه گناهان گذشته کسى که از روى ایمان و براى رسیدن به ثواب الهى معتکف شود، آمرزیده مىشود**

امسال 160 نفردرشهروردنجان معتکف شدند.

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:امام جمعه شهروردنجان ضمن تبریک ولادت حضرت علی(ع)اعلام کردهمزمان با ایام البیض یکصدوشصت نفردرشهروردنجان سنت حسنه اعتکاف رابه جاآوردند.

حجت الاسلام شاهسون اعلام کرد:ازاین تعداد80نفرخواهردرمسجد امام حسن(ع)و80 نفربرادردرمسجد چهارده معصوم (ع)شهروردنجان معتکف شدند.

گزارش تصویری این مراسم:

خبرنگارافتخاری زنگ خبروردنجان :محمد کاظمی


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 95/2/2:: 10:41 صبح     |     () نظر

 

اولین جلسه مدیران مدارش شهرستان بن درسال جدید با حضور رییس آموزش وپرورش ،معاونان ، کارشناسان ومدیران سه دوره در سالن اجتماعات  اداره برگزار گردید.

در این جلسه موضاعاتی از قبیل برنامه های بزرگداشت مقام شامخ معلم ، برگزاری مجمع خیرین ، اعتکاف ولباس فرم مدارس بحث و تبادل نظر گردید.

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:محسن اسماعیلی وردنجانی رئیس آموزش وپرورش شهرستان بن ضمن تبریک  اعیاد و میلاد پیش رو و روز پدر ، به عملی شدن شعار سال وهمت وتلاش روز افزون در سال جدید تاکید کرد وافزود : با برنامه ریزی دقیق واستفاده بهینه از منابع در پیشبرد اهداف آموزش وپرورش را لازمه کار مدیران دانست.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 95/2/1:: 2:57 عصر     |     () نظر
<      1   2   3   4