سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و او را از قریش پرسیدند ، فرمود : ] اما خاندان مخزوم : گل خوشبوى قریش‏اند ، دوست داریم با مردانشان سخن گفتن ، و زنانشان را به زنى گرفتن . امّا خاندان عبد شمس : در رأى دور اندیش‏ترند و در حمایت مال و فرزند نیرومندتر . لیکن ما در آنچه به دست داریم بخشنده‏تریم ، و هنگام مرگ در دادن جان جوانمردتر ، و آنان بیشتر به شمارند و فریبکارتر و زشت کردار ، و ما گشاده زبان‏تر و خیرخواه‏تر و خوبتر به دیدار . [نهج البلاغه]
زنگ خبر وردنجان
پیوندها

امروز شهر وردنجان حال وهوای عجیبی داشت از هر خانه بوی اسپند می آمد.دسته دسته به سمت گلزار شهدا می آمدند وکنار قبور شهدا و گذشتگان با فاتحه و گریه یادشان را گرامی می داشتند.عاشقان قبر امام حسین (علیه السلام) بودند که قصد عزیمت به کربلا را داشتند این زوار با حضور در گلزار شهداء ،شهر وردنجان را به  قصدکربلای معلا ترک کردند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 93/9/12:: 6:57 صبح     |     () نظر

طی مراسمی صاحبان تراکتورهای شهر وردنجان پلاک وسیله کشاورزی خود را دریافت کردند.به گزارش خبرنگار زنگ خبر وردنجان:طبق مصوبه دولت باید کلیه تراکتورها هم مثل وسایل نقلیه وباری دارای پلاک باشند که درمواقع حوادث،راهنمایی ورانندگی بتواند اعمال قانون کند.

امروز کلیه صاحبان تراکتورها شهر وردنجان پلاک وسیله خود را دریافت کردند.پیش از این رانندگان تراکتورها در کلاس های اموزشی شرکت کردند وگواهینامه راهنمایی رانندگی ،جهت وسیله خود را دریافت کردند


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 93/9/11:: 6:37 صبح     |     () نظر

کاروان زیارتی عاشقان امام حسین(ع)از شهروردنجان عازم کربلای معلا می شوند.

به گزارش خبرنگار زنگ خبر وردنجان :این کاروان که جهت شرکت درمراسم اربعین امام حسین(ع)عازم کربلا هستند به صورت پیاده روی، در مراسم اربعین شرکت می کنند.

این کاروان بیش از80نفرمی باشند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 93/9/10:: 7:19 صبح     |     () نظر

مانور ایمنی دربرابر زلزله دز مدارس شهروردنجان برگزار شد.به گزارش خبرنگار زنگ خبر وردنجان :درمراسمی که دردبیرستان ابرار شهر وردنجان برگزار شد یکی از اساتید مجرب امداد ونجات اخرین دستاوردهای ایمنی در برابر زلزله را برای دانش آموزان بیان کرد.اقای مسلم مولوی ازدانش آموزان خواست در چنین مواقعی حفظ خونسردی مهمترین عامل در جهت مقابله با حوادث می باشد.

در این مراسم شهردار شهر وردنجان و کلیه مربیان آموزشگاه حضور داشتند.

خبرنگار زنگ خبر وردنجان:رفیعی


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 93/9/9:: 6:54 صبح     |     () نظر

هر سال هیئت های مذهبی در ایام محرم وصفر برنامه های مختلفی برگزار می کنند که عموما با کمک مردم می باشد.هزینه های بسیار زیادی صرف می شود که خیلی از این هزینه ها می تواند در جاهای بهتری نه تنها برای دو ماه بلکه برای کل سال  صرف شود ومردم بهره ببرند .امروزه هیئتی که حرکت می کند در بعضی خیابانهای شهر وردنجان مخصوصا ایام بارندگی مشاهده می شود که لباسها پراز گل ولای شده ومنظره بدی را به وجود اورده است.

پرسش اینجاست: اگر سهمی از این کمکهای مردم به هیئت ها را مسئولان هیئت جهت عمران اختصاص می دادندآیا تردد عبور ومرور برای مردم بهتر نمی شد؟آیا مردم با این کار بیشتر کمک نمی کرند؟آیا.......

لذا مسئولان محترم هیئت ها نسبت به این امر توجه جدی داشته باشند وعلاوه بر ساخت آشپزخانه ها و....عمران شهر وردنجان را هم مد نظر داشته باشند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 93/9/8:: 7:31 صبح     |     () نظر

با اعتباری بیش از بیست میلیون تومان کتابخانه عمومی علامه طباطبایی شهروردنجان افتتاح شد.به گزارش خبرنگار زنگ خبر وردنجان این بنای فرهنگی با حضورمسئولان وخانواده معظم شهدا افتتاح گردید.

اما این افتتاح حاشیه هایی هم به همراه داشت!!!!!

1_ساعت 9ربع کم مراسم افتتاح آغاز  شددرحالی که اعلام کرده بودند ساعت 8صبح افتتاح می شود ومردم درسرمای زیاد منتظر آمدن مسئولان مربوطه بودند/

2_اهدای مبلغ300هزارتومان ازطرف یکی ازپدران شهید شهروردنجان جهت خرید کتاب/

3_نیامدن اکثر مسئولان شهرستان برای مراسم افتتاح/


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 93/9/6:: 9:49 صبح     |     () نظر

همزمان با سراسر کشور ودرسالروز شهادت حضرت رقیه(س)همایش سه ساله های حسینی در شهر وردنجان برگزار می گردد.

به گزارش خبرنگار زنگ خبروردنجان این همایش روز جمعه 93/9/7بعد ازنماز مغرب وعشا در محل حسینیه شهداءشهروردنجان برگزار می گردد.همچنین کاروان نمادین اسرای کربلا هم روز جمعه بعد ازنماز ظهروعصر ازشفاخانه هیئت علی اصغر(ع)وردنجان به حرکت در خواهد آمد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 93/9/6:: 6:40 صبح     |     () نظر

کارشناسان سازمان بهزیستی استان چهارمحال وبختیاری ازمحل ساخت مجتمع بهزیستی شهروردنجان بازدید کردند.به گزارش خبرنگار زنگ خبر وردنجان: این کارشناسان ضمن بازدید ازمحل،دستورات لازم را ابلاغ نمودند.

مجتمع بهزیستی شهر وردنجان در خیابان ولایت ساخته خواهد شد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 93/9/6:: 6:34 صبح     |     () نظر

ماموران سرشماری همایش سرمایه های ملی ایران امروز باحضور در منازل شهروندان وردنجانی اطلاع وامار گرفتند

به گزارش  خبرنگار زنگ خبر وردنجان این ماموران که اعلام می کردندزیر نظر دانشگاه  دولتی هستند فرمهای را تهیه کرده بودند واطلاعات اقتصادی مردم را از سرپرست خانوارها پرسیده و فرمهای مربوطه را پر میکردند  


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 93/9/5:: 2:59 عصر     |     () نظر

قطعی برق شهر وردنجان مشکلاتی را برای مردم به وجود اورد

به نابر خبر رسیده چند ساعت شهر وردنجان باقطعی برق روبرو بود که مشکلاتی را برای مردم به وجود اورد مهمترین مشکل بسته بودن نانوایهای  سطح شهر وردنجان بود این واحدهای خدماتی اعلام کردند چون دستگاه طبخ نان برقی هستند نتوانستند به مردم خدمت کنند


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 93/9/5:: 2:9 عصر     |     () نظر
<      1   2   3   4      >