سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تفکّر مایه زندگانی دل بیناست . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
زنگ خبر وردنجان
پیوندها

محسن اسماعیلی وردنجانی همزمان با بازگشایی مدارس وآغاز سال تحصیلی پیام تبریکی برای فرهنگیان و دانش آموزان ابلاغ نمود .

بسم الله الرحمن الرحیم

اینک برگی دیگر از دانش و معرفت در دفتر تربیت ورق خورده و نسیمی آغشته به عطرعلم و ایمان همه جا را فرا گرفته است .فرا رسیدن بهار تعلیم و تربیت در سرزمین ایران اسلامی و همزمان در شهرستان بن را به مردم فرهنگ دوست  و به کلیه فرهنگیان تلاشگر و دانش آموزان عزیز تبریک میگویم .

ضمن شادباش فرخنده ایام فرارسیدن سال تحصیلی جدیدبه همه ی دانش آموزان عزیز،  همکاران گرامی و خانواده های محترم،  خوشحالم که در سال(اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل) و مقارن با هفته دفاع مقدس،  دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان با تمام توان خود تمهیدات لازم را برای بازگشایی مدارس اندیشیده و با آمادگی کامل به استقبال از حضور همه دانش آموزان می رود. آموزش و پرورش با شعار (تامین آرامش خاطر دانش آموزان برای ارتقای انگیزه تحصیلی تکریم منزلت معلمان برای ارتقای انگیزه تدریس، تکثیر رضایتمندی اولیا برای ارتقای انگیزه مشارکت) آغاز خواهد شد.

امیدوارم این طلیعه بهار تعلیم و تربیت، آغازی باشد بر اینکه هیچ دانش آموزی دغدغه ای جز آموختن،هیچ معلمی دغدغه ای جز تدریس و هیچ خانواده ای دغدغه ای جز شادمانی از حضور فرزندان در مدرسه نداشته تا لبخند رضایت، محبت و اعتدال همگانی در جامعه جاری گردد.

با بهترین درود های قلبی برای شما و نیک ترین آرزو ها برای فردایتان، خدا یارتان.

              محسن اسماعیلی

         رییس آموزش وپرورش شهرستان بن 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 95/7/4:: 5:23 صبح     |     () نظر