سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و اشعث پسر قیس را که فرزندش مرده بود چنین تعزیت فرمود : ] اشعث اگر بر پسرت اندوهگینى ، سزاوارى به خاطر پیوندى که با او دارى ، و اگر شکیبا باشى هر مصیبت را نزد خدا پاداشى است . اشعث اگر شکیبایى پیش گیرى حکم خدا بر تو رفته است و مزد دارى ، و اگر بى تابى کنى تقدیر الهى بر تو جارى است و گناهکارى . پسرت تو را شاد مى‏داشت و براى تو بلا بود و آزمایش ، و تو را اندوهگین ساخت و آن پاداش است و آمرزش . [نهج البلاغه]
زنگ خبر وردنجان
پیوندها

جلسه مدیران مدارس تمام مقاطع با حضور معاون پژوهش وبرنامه ریزی اداره کل آموزش وپرورش استان ، رییس اداره ، معاونان ، کارشناسان ومدیران مدارس در اداره آموزش وپرورش برگزار گردید.

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:جلسه مدیران با حضور معاون پژوهش وبرنامه ریزی اداره کل آموزش وپرورش استان ، رییس ،معاونان،کارشناسان آموزش وپرورش ومدیران سه دوره در سالن کنفرانس اداره برگزار گردید .

در ابتدا رییس اداره آموزش وپرورش ضمن تقدیر وتشکر از زحمات معاونان ، کارشناسان ومدیران وموفقیت های آنها در زمینه اجرای طرح های آموزشی وپرورشی وعملکرد شان در سال تحصیلی جاری ، بر آماده سازی مدارس برای سال تحصیلی جدید تاکید کرد وگفت : مدیران مدارس مانند سال گذشته بلکه با تلاشی بیشتر با به کار گرفتن همه امکانات ،فضای با نشاطی را برای دانش آموزان فراهم آورند .

محسن اسماعیلی وردنجانی در ادامه افزود :  مدیران مدارس در سال تحصیلی جدید با برنامه ریزی دقیق همانند سال گذشته موجبات  پیشرفت وموفقیت دانش آموزان را در همه زمینه ها رقم بزنند . 

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 95/6/7:: 11:0 صبح     |     () نظر