سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ما را حقى است اگر دادند بستانیم و گرنه ترک شتران سوار شویم و برانیم هر چند شبروى به درازا کشد . [ و این از سخنان لطیف و فصیح است و معنى آن این است که اگر حق ما را ندادند ما خوار خواهیم بود چنانکه ردیف شتر سوار بر سرین شتر نشیند ، چون بنده و اسیر و مانند آن . ] [نهج البلاغه]
زنگ خبر وردنجان
پیوندها

هرچنداین خبر تکراری شده است ونه تنها مابلکه پایگاه های خبری دیگرهم به آن اشاره داشته اند ومسئولی هم تا کنون پاسخی به آن نداده،اصلا مسئولی درمورد رسیدگی به این مشکل وجود ندارد!!!!

کدام مشکل....................

عدم خدمات رسانی مینی بوسها به معضلی تبدیل شده که دراین روزها مردم را سرگردان کرده است بعضی ازخانواده ها که دانشجودارند وباید صبح زود سرکلاس حاضر باشند  وآخر وقت هم تعطیل می شوند مجبورنددرمرکز استان یا جاهای دیگر خانه اجاره کنندیاکسانی که باید به موقع سرکار بروند به خاطر نبود مینی بوس یادیر سرکار می رسند یا مجبورند بامینی بوس شهرهای دیگربروند

به عنوان مثال شخصی می گوید قصد رفتن به شهرکرد داشتم ماشین نبود با ماشین شیخ شبان آمدم 1000تومان کرایه گرفت ،یا شخصی دیگر گفت :سه راه حاج اسدالله پیاده شدم به علت درد پا با تاکسی امدم بالا و مبلغ زیادی کرایه گرفت.

ونکته آخر........................

شهرداری چندتا ایستگاه در سطح شهر زده ،مینی بوسها هم  که مسافران را درمحل ایستگاها پیاده نمی کنند پس از شهردارخواهشمندیم این تابلو ها را از سطح شهر جمع آوری کند چون به هیچ دردی نمی خورند.

مسئولین محترم قدری به فکر مردم باشید

{خبرنگار افتخاری:رفیعی}


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 93/7/7:: 9:19 عصر     |     () نظر