سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که طمع را شعار خود گرداند خود را خرد نمایاند ، و آن که راز سختى خویش بر هر کس گشود ، خویشتن را خوار نمود . و آن که زبانش را بر خود فرمانروا ساخت خود را از بها بینداخت . [نهج البلاغه]
زنگ خبر وردنجان
پیوندها

امام جمعه شهروردنجان گفت:خیرین وردنجانی از100خانوارنیازمند این شهرحمایت مالی می کنند.

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:حجت الاسلام حبیب‌الله شاهسون با اشاره به اهمیت کمک به نیازمندان و افراد  بی‌بضاعت اظهار کرد: کمک به نیازمندان از راه و روش ائمه اطهار است و در دین مبین اسلام از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با اشاره به اهمیت الگوبرداری از ائمه اطهار در زندگی افراد عنوان کرد: ائمه اطهار شبانه  و بصورت مخفیانه به قشر نیازمند کمک‌رسانی می‌کردند.

امام جمعه شهر وردنجان با اشاره به اهمیت توجه به امر مقدس ازدواج جوانان عنوان کرد: ازدواج یک سنت حسنه و الهی است و باید بدان توجه ویژه‌ا‌ی شود.

وی با اشاره به تامین  جهیزیه دختران نیازمند توسط خیرین وردنجانی گفت: برای تسهیل و گسترش فرهنگ ازدواج در بین جوانان،جهیزیه دختران نیازمند و بی‌بضاعت وردنجانی توسط خیرین این شهر تامین می‌شود.

شاهسون بیان داشت: برای حفظ آبروی خانواده‌های بی‌بضاعت، مساعدت مالی به این قشر به صورت مخفیانه انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد:  با کمک‌های مردمی و همچنین هدایای نقدی و غیرنقدی خیرین می‌توان اقدامات قابل توجهی برای سامان بخشیدن به زندگی جوانان انجام داد.

امام جمعه شهر وردنجان خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در تلاش هستیم با فرهنگ‌سازی مناسب زمینه جلب مشارکت بیشتر مردم و حمایت خیران در این شهر را بیشتر از گذشته فراهم کنیم تا از این طریق، مشکلات ازدواج جوانان بیشتری را برطرف کنیم.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 94/10/23:: 1:30 عصر     |     () نظر