سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه در پاسخ دادن شتاب کند، پاسخ را درنیابد . [امام علی علیه السلام]
زنگ خبر وردنجان
پیوندها

حجت‌الاسلام محمد کریمی دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاریاز برگزاری اجلاس استانی نماز در تاریخ 16 دی‌ماه در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: در این اجلاس از همه مدیران موفق و ائمه جماعات مهدهای کودک، مدارس نمونه و دانشگاه‌های نمونه هم در مرکز استان و هم در شهرستان‌ها تجلیل می‌شود.

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:وی تصریح کرد: هرساله توسط ستاد اقامه نماز ارزیابی از دستگاه‌های اجرایی نماز می‌شود و در این برنامه از 22 دستگاه برتر در بحث برگزاری نماز تجلیل می‌شود و امسال هم مانند سال گذشته این اقدام صورت می‌گیرد.

کریمی با تاکیدبر اینکه نمازخانه‌ها و وضوخانه‌های استان باید تجهیز شوند ادامه داد: لازم و ضروری است که اذان حلقومی و زنده در ادارات نهادینه شود اضافه کرد: شرکت مستمر مدیران در نماز نشان از عملی شدن آیه 40 سوره حج دارد و جمله امام علی (ع) به مالک‌اشتر را نهادینه می‌کند.

این مسئول با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم برای عدم تشکیل جلسات در ساعت نماز در این استان صورت گرفت خاطرنشان کرد: مدیران باید آموزش امور دینی برای کارمندان خود را جدی گرفته و برای اعتلای این امر کوشش کنند.

دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری بیان داشت: باید مسابقات کتاب‌خوانی مورد توجه قرار گیرد و تعمیر، تجهیز و آراستن نمازخانه‌ها در ادارت و مدارس در دستور کار قرار گیرد.
کریمی در انتها گفت: در این مدت سعی شده است برنامه‌ای برای حضور مدیران در برنامه قبل از خطبه‌های نماز جمعه در نظر گرفته شد و به این ترتیب هر هفته قبل از برگزاری نماز مدیران گزارشی از عملکرد خود در اختیار مردم قرار می‌دهند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 94/9/30:: 10:0 صبح     |     () نظر