سفارش تبلیغ
صبا ویژن
همگان را به شتاب خواهانند و همگان مهلت جویانند ، و همه را وقتى معین نهاده‏اند و آنان درنگ مى‏کنند و از کار باز ایستاده‏اند . [نهج البلاغه]
زنگ خبر وردنجان
پیوندها

 نخستین کاروان راهیان نور دانش آموزان پسر دبیرستان های شهرستان بن در روز جمعه در قالب اردوی عملی درس آمادگی دفاعی، عازم مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس شدند.

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:مدیر آموزش و پرورش بن در حاشیه این مراسم  گفت: در قالب این کاروان 220 دانش آموز و عوامل اجرایی آنان با چهار  دستگاه اتوبوس به اردوی راهیان نور اعزام شدند.
 اسماعیلی افزود: این دانش آموزان در مدت سه روز سفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور، ضمن الگو گرفتن از سیره عملی شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، آمادگی خود را برای حفظ و حراست از کشور و نظام جمهوری اسلامی اعلام می کنند.
وی گفت: تا پایان سال جاری طی مرحله ای دیگر 250 دانش آموز دختر مقطع متوسطه دوم  شهرستان بن به اردوی راهیان نور اعزام می شوند.
فرمانده  ناحیه مقاومت بسیج هم در این مراسم گفت: سفر دانش آموزان به اردوی راهیان نور موجب می شود آنها با نگاه به تاریخ معاصر با زندگی معنوی کسانی که خالصانه جان و هستی خود را برای دفاع از میهن اسلامی تقدیم کردند آشنا شوند.
صادقیافزود: طی این سفر دانش آموزان علاوه بر شرکت در برنامه های فرهنگی، مهارت های زندگی را می آموزند .

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 94/9/29:: 6:47 صبح     |     () نظر