سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برتری دانشمند بر عابد، مانند برتری ماه شب چهارده بر دیگر ستارگان است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
زنگ خبر وردنجان
پیوندها

 معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش وجوانان استان چهارمحال وبختیاری گفت جلب مشارکت خیرین و سرمایه گذاران در تکمیل و ساخت پروژه های ورزشی باعث شد تا این اداره کل در صدد ارائه راهکارهایی جهت جلب مشارکت بخش خصوصی در ورزش بر آید.

به گزارش خبرنگار زنگ خبروردنجان:به نقل ازروابط عمومی ورزش وجوانان استان ، بهمن خدادی  افزود: ماده 6 و 27 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت در خصوص ساز وکار اجرایی واگذاری پروژه های تملک دارایی های سرمایه ای جدید، نیمه تمام و آماده بهره برداری به بخش غیر دولتی است که تاکنون برای اجرایی شدن این قانون 2 جلسه هماهنگی در اداره کل تشکیل شده است.
خدادادی هدف از این قانون را مشارکت بیشتر بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت بالای این بخش در حوزه های مختلف عنوان و اضافه کرد: با هدف تسهیل این امر باید علاوه بر آسیب شناسی استانی و شهرستانی، نسبت به شناسایی اماکن و پروژه های قابل واگذاری اقدامکرد.
معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل از شناسایی 5 پروژه نیمه تمام برای واگذاری به بخش خصوصی خبر داد و اضافه کرد: آمادگی داریم سالن تمرینی  وردنجان، را بر اساس دستور العمل برای تکمیل و بهره برداری به بخش خصوصی واگذار کنیم.
خدادادی همچنبن با اشاره به تشکیل کارگروه واگذاری اماکن ورزشی در استان افزود: 8 مکان در استان نیز از املاک مازاد بر نیاز جهت واگذاری به بخش خصوصی شناسایی شده که پس از ارائه در کارگروه مربوطه در استان، و با هدف استفاده از این اماکن برای تکمیل و یا بهسازی سایر اماکن در اختیار بخش خصوصی قرار خواهند گرفت.
به گفته معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل، طی سال جاری و با برگزاری جلسات هماهنگی، اقدامات موثری در ترغیب خیرین و سرمایه گذاران بخش خصوصی در پروژه های ورزشی خواهیم داشت.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 94/9/12:: 10:51 صبح     |     () نظر