سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردم را روزگارى رسد که در آن از قرآن جز نشاندن نماند و از اسلام جز نام آن . در آن روزگار بناى مسجدهاى آنان از بنیان آبادان است و از رستگارى ویران . ساکنان و سازندگان آن مسجدها بدترین مردم زمینند ، فتنه از آنان خیزد و خطا به آنان درآویزد . آن که از فتنه به کنار ماند بدان بازش گردانند ، و آن که از آن پس افتد به سویش برانند . خداى تعالى فرماید : به خود سوگند ، بر آنان فتنه‏اى بگمارم که بردبار در آن سرگردان ماند و چنین کرده است ، و ما از خدا مى‏خواهیم از لغزش غفلت درگذرد . [نهج البلاغه]
زنگ خبر وردنجان
پیوندها

حجت الاسلام حیبب الله شاهسون به عنوان اولین امام جمعه شهروردنجان دراستان چهارمحال وبختیاری منصوب شد.

به گزارش خبرنگار زنگ خبروردنجان:حجت الاسلام سید رضا تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در حکمی حجت الاسلام حبیب الله شاهسون را به عنوان اولین امام جمعه شهر وردنجان در استان چهارمحال و بختیاری منصوب کرد.

در حکم انتصاب امام جمعه شهر وردنجان آمده است:

«بنا به درخواست اهالی شهر وردنجان و تأیید حضرات آقایان علمای اعلام (ایدهم الله تعالی)، جنابعالی از طرف مقام معظم ولی فقیه حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) به سمت امام جمعه آن شهر به مدت سه سال منصوب می شوید.

ان شاء الله تعالی ضمن برگزاری این فریضه بزرگ الهی، مردم را نسبت به وظایف خطیر و حساسی که در رابطه با اسلام عزیز و انقلاب خونبار ملت شریف ایران دارند آشنا ساخته، به وحدت و همبستگی دعوت کنید و از تفرقه و اختلاف برحذر دارید.

امید است روحانیون معظم، اهالی محترم بخصوص ارگان ها و نهادهای انقلابی فرصت را مغتنم دانسته، همکاری لازم را در انجام هر چه با شکوهتر نماز جمعه در محل با جنابعالی داشته باشند.»

آیین معارفه اولین امام جمعه شهر وردنجان، جمعه 15 آبان 94 برگزار می شود.

شهر وردنجان از توابع شهرستان بن در استان چهارمحال و بختیاری با حدود 4324 نفر جمعیت است که در فاصله 15 کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 94/8/10:: 1:35 عصر     |     () نظر