سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و در خبر ضرار پسر ضمره ضبابى است که چون بر معاویه در آمد و معاویه وى را از امیر المؤمنین ( ع ) پرسید ، گفت : گواهم که او را در حالى دیدم که شب پرده‏هاى خود را افکنده بود ، و او در محراب خویش بر پا ایستاده ، محاسن را به دست گرفته چون مار گزیده به خود مى‏پیچید و چون اندوهگینى مى‏گریست ، و مى‏گفت : ] اى دنیا اى دنیا از من دور شو با خودنمایى فرا راه من آمده‏اى ؟ یا شیفته‏ام شده‏اى ؟ مباد که تو در دل من جاى گیرى . هرگز جز مرا بفریب مرا به تو چه نیازى است ؟ من تو را سه بار طلاق گفته‏ام و بازگشتى در آن نیست . زندگانى‏ات کوتاه است و جاهت ناچیز ، و آرزوى تو داشتن خرد نیز آه از توشه اندک و درازى راه و دورى منزل و سختى در آمدنگاه . [نهج البلاغه]
زنگ خبر وردنجان
پیوندها

در مهرماه یا آبان ماه سال گذشته یعنی سال 1392مدیر کل سابق اوقاف وامور خیریه استان چهارمحال وبختیاری مکتوبه ای را به مدیر کل دادگستری استان چهارمحال وبختیاری می فرستد ودر این مکتوبه ،پرده از موضوعی بسیار مهم بر میدارد.

دراین مکتوبه خطاب به مدیر کل دادگستری آمده:

با بررسی های به عمل امده هیچگونه سند یا مدرکی که دال بر وقفیت وردنجان باشد رؤیت نشده و وجود ندارد وهیچکدام ار کارکنان این نهاد چنین مدرکی را رؤیت نکردند.

اقای طباطبایی مدیر کل سابق اوقاف و امور خیریه استان  چهار محال وبختیاری رونوشتی از این نامه را به دفتر مقام معظم رهبری،ریاست جمهوری،قوه  قضاییه،دفتر امام جمعه شهرکرد وفرمانداری شهرکرد وبن و......ارسال می کند.

بعضی می گویند این نامه به خاطر قیام تاریخی ملت وردنجان بود که باپای پیاده به شهرکرد رفتندواحقاق حقوق کردند.

اما جالب است بدانید ،قبل از این نامه ،همین فرد نامه ای به کلانتری بخش بن می نویسد واعلام می کند چنین قضیه ای در روستای تومانک وجود ندارد.

{یاداوری:سال گذشته مردم شهر وردنجان با پای پیاده به طرف شهرکرد رفتند ومقابل اوقاف تجمع کردند واعتراض خود را در جهت توهین به شهدا و گذشتگان اعلام کردند.}

 

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 93/6/25:: 7:32 صبح     |     () نظر