سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خدایا! از نادانی ام به تو عذر می آورم و ازسوء رفتارم از تو طلب بخشش دارم . [امام سجاد علیه السلام]
زنگ خبر وردنجان
پیوندها

مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت ابرار شهرکرد از افتتاح موسسه فرهنگی قرآن و عترت ابرار در شهر وردنجان خبر داد و افزود: موسسه ابرار وردنجان سومین شعبه از موسسه ابرار در چهارمحال و بختیاری است.

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:

حجت‌الاسلام و المسلمین سید مسعود حسینی، مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت ابرار شهرکرد از افتتاح موسسه فرهنگی قرآن و عترت ابرار در شهر وردنجان خبر داد و افزود: موسسه ابرار وردنجان سومین شعبه از موسسه ابرار در چهارمحال و بختیاری است.
نائب رئیس هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت استان برگزاری کلاس‌های تفسیر، روخوانی، روان‌خوانی، حفظ، مهدویت و نهج‌البلاغه را شاخص‌ترین فعالیت‌های این موسسه قرآنی برشمرد.
وی موازی کاری در فعالیت‌ها و برنامه‌های قرآنی استان را عامل بی‌نظمی در برگزاری این فعالیت‌ها دانست و تصریح کرد: متأسفانه مؤسسات قرآنی استان در اجرای برنامه‌های قرآنی سلیقه‌ای عمل می‌کنند لذا باید محتوا و خوراک دوره‌ها و برنامه‌های قرآنی برای مؤسسات قرآنی مشخص شود.
حجت‌الاسلام حسینی با تأکید بر اینکه مسئولان باید دغدغه آموزش مباحث فرهنگی به کودکان و نوجوانان را داشته باشند، عنوان کرد: با توجه به تهاجم فرهنگی دشمن به ویژه در فضای مجازی، برگزاری برنامه‌های مناسب در این حوزه ضرورت دارد.
مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت ابرار وردنجان از برگزاری مسابقه جوانه‌های زینبی ویژه جوانان و نوجوانان دختر این شهر به مناسبت ایام محرم خبر داد و گفت: حفظ یک جزء و نیم جزء قرآن کریم، زیباترین ترتیل و بهترین روخوانی از مهم‌ترین موضوعات این مسابقه است.

لینک کانال زنگ خبر وردنجان

https://t.me/foryezangekhabar


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 96/7/10:: 4:18 عصر     |     () نظر