سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اندیشه، روشنی می آورد و غفلت، تاریکی . [امام علی علیه السلام]
زنگ خبر وردنجان
پیوندها

ضمن آرزوی قبولی طاعات وعبادات ازهمه عزیزان خاطرهایی ازدوران اسارت درماه مبارک رمضان جهت زنده نگهداشن یاد وخاطره  هشت سال دفاع مقدس بیان می کنم.

با توجه به گذرانیدن بیش از هشت سال دردست بعثیان عراقی وشکنجه آن ازخدا بی خبران درماه های رمضان حتی بچه ها که روزه هم  میگرفتند دست ازضرب وشتم برنمیداشتند اولا درماه رمضان شام وسحری بچه ها هرکدام بیش از8 هاشق برنج بیشترنمیدادند.وساعت 3 ونیم عصر غذرا توزیع می کردند.ما آن غذارا ذدرسطل پلاستیکی با چند تا پتو پاره دورش می پیچیدیم تا موقع افطار وموقع افطار 4قاشق برای افطارو4قاشق هم برای سحربرمی داشتیم .

یک روزموقع افطار که بچه ها داشتند با کمترین غذاافطارمی کردندیک دفعه دراسایشگاه بازشد ویک یک لشگر ریختند داخل وشروع به ضرب وشتم بچه ها کردند وفقط این رامی توانم بگویم که افطار بجه ها آن شب فقط خون گردیدو همه بچه ها به وسیله خون افطارکردندومی گفتند که شما برای امام خمینی(ره)روزه می گیرید.

تازه دردوران اسارت این اواخربود که چند نفررا ازاسایشگاه که خیلی معذرت می خواهم همان گاودانی خودمان بود بیرون می برند واگرسرت رابلند می کردی وبه اسمان نگاه می کردی با باتون وشلاق وجنان برروی سرت  واردمی کردند ودست وپای طرف را می گرفتند  ودراسایشگاه می انداختند. این هم قابل یاداوری است که درکل دوران اسارت گوشت کرم افتاده ودرکل موادغذایی همه حشرات داخل افطاری وغذا به وفوربود.

ضمن معذرت خواهی ازهمه عزیزان ارزوی توفیق قبولی طاعات وعبادات شمارا از خداوند متعال خواهانیم  ویک تصویر ازسربازان بعثی که درحال شکنجه که درموصل یک وهمان تونل وحشت می باشد ویک تصویر اراین حقیر بازمانده غافله شهدا برای شما مردم محترم ارسال می کنم

با تشکراز مدیریت وخبرنگاران زنگ خبروردنجان سید جواد حسینی وردنجان

التماس دعا



کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 96/3/13:: 2:29 عصر     |     () نظر