سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از دانشمندان پیروی کنید که آنان چراغ های دنیا و آخرت اند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
زنگ خبر وردنجان
پیوندها

به منظور استقبال از ماه مبارک رمضان، مراسم غباروبی مسجد چهارده معصوم (ع) وردنجان بعد از نماز مغرب و عشا با حضور جمعی از بسیجیان پایگاه شهید فنائی وردنجان انجام می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد به منظور استقبال از ماه مبارک رمضان، مراسم غباروبی مسجد چهارده معصوم (ع) شهر وردنجان بعد از نماز مغرب و عشا با حضور جمعی از بسیجیان پایگاه شهید فنائی وردنجان انجام می‌گیرد.

عبدالصمد کاظمی وردنجانی ضمن تشریح برنامه‌های پیش‌بینی شده در ماه مبارک رمضان گفت: اقامه نماز جماعت صبح، ظهر، مغرب و عشا در مساجد و حسینیه‌های وردنجان، برنامه جزخوانی قرآن کریم در مساجد جامع، المهدی، چهارده معصوم و امام حسن(ع) و هم‌چنین در حسینیه‌های سیدالشهدا و شهدای وردنجان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برنامه‌های جزخوانی هر روزه قبل از نماز مغرب و عشا به‌همراه جلسات سخنرانی در رابطه با فضایل ماه مبارک رمضان و بیان احکام در این مساجد و حسینه‌ها برگزار می‌شود.

کارشناس مسائل مذهبی از توزیع بسته‌های حمایتی در بین محرومین در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: بسته‌های حمایتی از طرف خیرین بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود و هم‌چنین جلسات قرائت قرآن ویژه خواهران نیز در حسینه‌های شهدا، موسی بن جعفر، سیدالشهدا و امام حسن(ع) برگزار می‌شود.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 96/3/6:: 5:15 صبح     |     () نظر