سفارش تبلیغ
صبا ویژن
احترام دانشمند عمل کننده به علمش، مانند حرمت شهیدان و راستان است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
زنگ خبر وردنجان
پیوندها

فرماندار بن از تعیین 26 شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری در این شهرستان خبر داد و گفت: 105 نفر به منظور شرکت در پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان داوطلب شده اند.

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان: کمال اکبریان فرماندار شهرستان بن در گفت و گو با خبرنگارما از تعیین 26 شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری در این شهرستان خبر داد و گفت: 105 نفر به منظور شرکت در پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان داوطلب شده اند.


 وی در حاشیه نشستی که با روسای هیات نظارت بر انتخابات، دادگستری، دادستان، ثبت احوال و اعضای هیات اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان برگزار شد ، اظهار داشت :از این تعداد 9 شعبه شهری در بن، 3 شعبه شهری در وردنجان، 6 شعبه روستایی در بخش مرکزی،7 شعبه روستایی در بخش شیدا و یک شعبه سیار در نظر گرفته شده است.

وی از آمادگی شهرستان برای برگزاری انتخابات با مشارکت حداکثری مردم خبر داد و گفت: از مجموع ثبت نام کنندگان شوراهای اسلامی، 11 نفر در شهر بن، 13 نفر از شهر وردنجان ، 37 نفر در روستاهای بخش مرکزی و 44 نفر در روستاهای بخش شیدا نام نویسی کرده اند.

وی افزود از این تعداد 103 نفر مرد و دو نفر زن برای حضور در انتخابات پنجمین دوره اسلامی شوراهای شهر و روستا دواطلب شده اند.

اکبریان انتخابات را یک امر حاکمیتی دانست و شفافیت و صیانت از رأی مردم را به عنوان حق الناس مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: عوامل اجرایی در فرایند برگزاری دو انتخابات مهم و حساس بی طرف بوده و بر مبنای قانون حرکت می کنند و تمام تلاش ما صیانت از آرای مردم و اجرای دقیق قوانین است.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 96/1/30:: 10:17 عصر     |     () نظر