سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ثمره اندرز، بیداری است . [امام علی علیه السلام]
زنگ خبر وردنجان
پیوندها

فرماندار بن گفت: باید استفاده از تولیدات داخلی میان مردم فرهنگ‌سازی شود و تا زمانی که تولیدات داخلی مورد توجه واقع نشود، نمی‌توان اشتغال پایدار ایجاد کرد.

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:کمال اکبریان گفت:آنچه مسلم است نامگذاری سال جدید توسط رهبری بر اساس اولویت و نیاز کشور انجام شده است.

وی افزود: تحقق اقتصاد مقاومتی تنها با وجود دولت عملی نخواهد شد مگر اینکه تمامی نهادهای حکومتی و مردم در هر جایگاه و در حد توان خود در این مسیر قدم بردارند تا اقتصاد مقاومتی محقق شود. خوشبختانه طی دو سال اخیر زمینه ذهنی خوبی میان مردم در بحث اقتصاد مقاومتی ایجاد شده و راه نجات کشور آن چیزی است که رهبر تاکید دارند.

اکبریان ادامه داد: در صورتی که کیفیت کالاهای داخلی افزایش یابد مردم رغبت بیشتری برای خرید پیدا خواهند کرد.

وی با اشاره به وجود طرح‌هایی در قالب اقتصاد مقاومتی در شهرستان بن، تصریح کرد: طرح‌ها در بخش‌های مختلف گردشگری و کشاورزی از جمله کشت گیاهان دارویی بوده که تلاش می‌شود در ماه‌های ابتدای سال جاری به بهره‌برداری برسند.

فرماندار بن گفت: خوشبختانه پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بالقوه شهرستان شناسایی شده است که با توجه به پیش‌بینی سه سایت گیاهان دارویی، یکی از آن‌ها به افراد واجد شرایط واگذار شده و در حال شناسایی افراد واجد شرایط برای راه‌اندازی دو سایت دیگر هستیم. همچنین استفاده از درختکاری دیم اقتصادی نیز در شهرستان مدنظر است که سعی شده از ظرفیت‌ها با نظر کارشناسان استفاده شود و 627 هکتار جنگل کاری اقتصادی دیم دربن و وردنجان واگذار شده که کار آن‌ها آغاز شده است.

اکبریان خاطرنشان کرد: خوشبختانه در بحث گردشگری زیرساخت‌های شهرک گردشگری شیدا در حال انجام شدن است که امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد تحول بزرگی در استان و شهرستان باشیم.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 96/1/19:: 5:4 عصر     |     () نظر