سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند ـ عزّوجلّ ـ، هرکس را که زود به زود طلاق می دهد و همسر عوض می کند، دشمن می دارد . [امام باقر علیه السلام]
زنگ خبر وردنجان
پیوندها
کارشناس مسائل مذهبی گفت: معتکفین باید در این روزها از سرگرم شدن به امورات بیهوده هم‌چون مشغولیت با تلفن همراه در فضای مجازی پرهیز کنند.
به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:جلسه ستاد اعتکاف شهر وردنجان با حضور ائمه جماعات مساجد، شهردار وردنجان، مدیر ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری و اعضای شورای شهر وردنجان برگزار شد.
در این جلسه مقرر شد اعتکاف برادران در مسجد جامع و اعتکاف خواهران در مسجد امام حسن(ع) شهر وردنجان برگزار شود. هم چنین تمهیدات لازم جهت هرچه باشکوه برگزار شدن مراسم با برنامه‌هایی نظیر حضور سخنرانان مختلف، آئین ختم قرآن کریم و برنامه‌های فرهنگی در این مراسم معنوی انجام شود تا معتکفین بهره لازم را از این برنامه معنوی ببرند.
حجت الاسلام و المسلمین عبدالصمد کاظمی وردنجانی در حاشیه برگزاری جلسه ستاد اعتکاف به خبرنگار فارس گفت: اعتکاف فرصت مغتنمی است که انسان‌ها مخصوصا جوانان می‌توانند با دل کندن از امورات دنیوی، دل را به خدای متعال بسپارند و با تزکیه نفس قلوب خود را برای روزهای آینده آماده کنند.
 وی عنوان کرد: در سه روز ایام البیض که اول آن ولادت امیرالمومنین(ع) است و آخر آن وفات مظهر صبر و استقامت حضرت زینب(س) است درس ولایتمداری و دلدادگی به اهل بیت به انسان می‌آموزد.
کاظمی افزود: معتکفین باید در این روزها سرگرم مناجات باخدا باشند و از سرگرم شدن به امورات بیهوده هم‌چون مشغولیت با تلفن همراه در فضای مجازی پرهیز کنند، زیرا در خانه خدا میهمان هستند و برای خدامعتکف شدند و در دعاهای این ایام فرج امام زمان(عج)  و عاقبت بخیری مردم را از خداوند سبحان بخواهند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 96/1/19:: 1:4 صبح     |     () نظر