سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قناعت مالى است که پایان نیابد . [نهج البلاغه]
زنگ خبر وردنجان
پیوندها

فرماندار شهرستان بن گفت: هشت پروژه در حوزه بهداشت و درمان در سطح شهرستان بن در حال احداث است.

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:کمال اکبریان در نشست تشکیل شورای خیرین سلامت شهرستان بن ضمن تأکید بر ورود خیرین شهرستان بن در حوزه سلامت افزود: از تعداد هشت پروژه در حال احداث این شهرستان، خانه بهداشت روستای پهنا به صورت خیریه درحال ساخت است.

اکبریان با بیان اینکه مردم شهرستان بن در اعمال خیرخواهانه همواره پیشقدم و توانمند بودند ادامه داد: بستر و زمینه خیر در شهرستان بن وجود دارد و با آگاهی بخشی در زمینه اهمیت حوزه سلامت شاهد همکاری بیشتر خیرین این شهرستان در این حوزه نیز خواهیم بود.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان در این نشست گفت: 120 باب واحد بهداشتی، درمانی و اداری در حوزه سلامت در سطح استان چهارمحال و بختیاری توسط خیرین احداث و به بهره برداری رسیده است.

قادری با تأکید بر تاثیر مهم مشارکت خیرین در امر سلامت افزود: با شناسایی افراد تاثیرگذار و خیر درحوزه سلامت و درمان و با بهره گیری از توانمندی های این افراد  شاهد ارتقای سطح سلامت مردم خواهیم بود.

ساختمان اداری شبکه بهداشت شهرستان بن، مجتمع درمانی شماره دو شهرستان بن، خانه بهداشت روستاهای شیخ شبان و پهنا، مرکز بهداشت شهر وردنجان، خانه پزشک روستاهای حیدری، وردنجان و بارده هشت پروژه در حال احداث شهرستان بن هستند

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 95/12/24:: 11:16 عصر     |     () نظر