سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آزمند بودن ، جاودان بندگى نمودن است . [نهج البلاغه]
زنگ خبر وردنجان
پیوندها

ستاد اقامه نماز استان چهارمحال وبختیاری درآستانه ماه مبارک رمضان مسابقه کتابخوانی ازکتاب پیوندهای نمازبرگزار می کند.

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:حجت الاسلام محمد کریمی وردنجانی دبیرستاد اقامه نمازاستان گفت علاقه مندان جهت شرکت دراین مسابقه می توانندفایل Pdfرا دانلود نمایند وسوالات مسابقه ازاول ماه مبارک رمضان درهمین وبلاگ قرار داده می شود.

آخرین مهلت ارسال پاسخنامه 95/4/15خواهد بود.

تلفن ستاد اقانه نماز استان چهارمحال وبختیاری33330030


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 95/3/10:: 6:27 عصر     |     () نظر

مسئول هیئت فوتبال شهروردنجان ازبرگزاری مسابقات جام رمضان بین تیم های ورزشی وردنجان خبرداد.

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:عبدالناصرکاظمی گفت همزمان با ایام ماه مبارک رمضان یک دوره مسابقات فوتبال بین تیم های ورزشی برگزار میشود.

وی افزود:تیم های ورزشی باید درمرحله اول نسبت به بیمه ورزشکاران خوداقدام نمایندسپس باثبت نام کردن واعلام آمادگی جهت حضوردراین مسابقات قبل ازماه مبارک رمضان  اقدام کنند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 95/3/10:: 6:9 عصر     |     () نظر
رییس آموزش وپرورش شهرستان بن از تشکیل کانون بازنشستگان این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:محسن اسماعیلی وردنجانی رییس اموزش وپرورش شهرستان بن گفت:با حضور جمعی از مسئولین اداره کل آموزش وپرورش استان  و همه بازنشستگان فرهنگی این  شهرستان درطی  نشستی ، کانون بازنشستگی فرهنگیان تشکیل شد.
اسماعیلی افزود:در این جلسه 14 نفر از همکاران بازنشسته فرهنگی داوطلب شدند که پس از رای گیری وانتخابات ، 7 نفر از بازنشستگان به عنوان هیئت مدیره و 2 نفر از آنان به عنوان بازرس انتخاب شدند .

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 95/3/8:: 9:22 عصر     |     () نظر

استفاده ازماهواره عواملی همچون خشونت وازهم پاشیدن زندگی رابه همراه دارد.

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان: امام جمعه وردنجان بااشاره به حفظ حرمت انسانهاوکرامت شخصیت انسان افزود حتی در صدازدن هم دیگر باید نام طرف به خوبی صدازده شود تابی احترامی صورت نگیرد.

حجت الاسلام شاهسون بااشاره به چهارده خرداد ازعموم مردم جهت شرکت درمراسم سالگرد شهدا وامام امت دعوت کرد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 95/3/7:: 11:1 صبح     |     () نظر

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بن از برگزاری یادواره شهدای شهر وردنجان خبر داد و گفت: فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه نهادینه شود.

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:اسماعیل اسماعیلی اظهار کرد: همزمان با سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، یادواره 76 شهید شهر وردنجان روز پنجشنبه 13 خردادماه 95 ساعت 15 در حسینیه شهدای این شهر برگزار خواهد شد.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بن هدف از برگزاری یادواره‌ شهدا را نهادینه کردن فرهنگ مقاومت برای نسل‌های آینده خواند و افزود: برگزاری یادواره برای شهدا وقتی موفق و موثر است که خروجی آن بهبود حال جوانان و ارتقای معنوی آنان باشد.

وی از عموم مردم چهارمحال و بختیاری دعوت کرد در محفل شهدای این شهر حضور پیدا کند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 95/3/7:: 11:0 صبح     |     () نظر
همایش تجلیل از بازنشستگان فرهنگی با حضور فرماندار شهرستان بن، کارشناس امور بازنشستگان ،رییس آموزش وپرورش و... برگزار شد .همایش تجلیل از بازنشستگان فرهنگی در مرکز رفاهی شهرستان بن برگزار گردید .

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:در این جلسه محسن اسماعیلی وردنجانی رییس آموزش وپرورش ضمن خیر مقدم گویی ، بازنشستگان را آینه تمام نمای شاغلین معرفی کرد .در ادامه کمال اکبریان فرماندار شهرستان هم به بازنشستگان خیرمقدم گفت واز زحمات چندین ساله ایشان قدر دانی نمود .

در پایان با اهدای هدایایی از بازنشستگان سال 94 تقدیر به عمل آمد .

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 95/3/5:: 5:41 عصر     |     () نظر

آیت‌الله احمد جنتی از 86 رای ماخوذه با کسب 51 رأی به عنوان رئیس مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم انتخاب شد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 95/3/5:: 6:42 صبح     |     () نظر

ثبت‌نام دانش‌آموزان دوره پیش‌دبستانی و اول ابتدایی از روز شنبه آغاز شده و تا پایان مرداد ادامه دارد.

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ثبت‌نام دانش‌آموزان دوره پیش‌دبستانی و اول ابتدایی از روز شنبه آغاز شده و تا پایان مرداد ادامه دارد،گفت : ثبت‌نام سایر پایه‌ها نیز بعد از برگزاری امتحانات خرداد انجام می‌شود .

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 95/3/4:: 8:11 صبح     |     () نظر

نام:بشیر

نام خانوادگی:رفیعی وردنجانی

نام پدر:ولی الله   

تاریخ تولد:1339/03/06

تاریخ شهادت:1361/04/26

منطقه شهادت:خرمشهر

نام عملیات:بیت المقدس

متن وصیت:

مسلمان زندگی کردن در این دنیا و عصر مغشوش پر از فتنه ها،پایمردی می خواهد هدایت ازطرف خدا  وصبرو استقامت می خواهد امیدوارم خدا این توفیق را نصیب ما بگرداند که هدایت شده و به سوی اوراه گیریمو از این ظلمتکده به منبع نور و پاکی رسیده و از این سرچشمه های الهی سیراب شویم.
خدایا،بار الها در این دنیا که نتوانستم آنطور که تو می خواهی زندگی کنم پس از مرگم را آنچنان قرار ده که لااقل بدینگونه کفاره ی گناهان کبیره وصغیره را ادا کرده باشم وخدایا تو میدانی که برای همین عازم جبهه های جنگ کفر  ایمان وکفر وشرک و حق و  باطل شدم عازم جبهه شدم عازم شدم شاید بتوانم قدمی در راه رضای توبردارم وپاک شوم و اذن دخول کسب کنم تا شاید از روی لطف وکرمت مرا از عباد خود قرار دهی از تمام دوستان و آشنایان و برادران ایمانی و با هر که رابطه داشتم امید و انتظار عاجزانه دارم تا اعمال ناشایست و بدخلقی و.....رابرمن ببخشاند تاراه آمرزش گناهانم هموار شود.
ازبرادران خود می خواهم که به مادرم آنچنان تلقین کنند که ناراحت نشود و به او بفهمانند که به من به سعادتی بزرگتر از حق خود رسیده ام ای کاش ملیون ها جان داشتم و فدای اسلام و قرآن و خدای خود می کردم و این را بدانید اگر شهید شدم شهید راه اسلام هستم و تنها حرف من حقیر به برادران و خواهران عزیز این است که اسلام را داشته باشند و امام را نیز داشته باشند که در نهایت قرآن را نیز دارند.وقتی به در گیری می روند مثل یک عاشق می ماند که به طرف معشوق خود می رود.وقتی از نبرد با دشمنان بر می گردم خود فکر میکنم هنوز خالص نشده ام که موجب دعوت خدا قرار گیرم .


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 95/3/3:: 7:23 صبح     |     () نظر


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 95/3/2:: 7:4 صبح     |     () نظر
<      1   2   3   4   5      >