سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پسرکم ! ... اندرزهای حکیمان را بپذیر و فرمانهایشان را پی گیری کن [امام علی علیه السلام ـ در سفارش به پسرش محمّدبن حنفیه ـ]
زنگ خبر وردنجان
پیوندها

حاج قربانعلی مولوی پدرشهید غلامعلی مولوی میهمان فرزند شهیدش شد.

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان :آیین تشییع وخاکسپاری این مرحوم باحضور مردم وردنجان برگزار ودرقطعه ایثارگران به خاک سپرده شد.

نام :غلامعلی

نام خانوادگی:مولوی

نام پدر:قربانعلی

تاریخ تولد:1348/02/02

تاریخ شهادت:1365/10/22

منطقه شهادت:شلمچه

نام عملیات:کربلای 5

متن وصیت:

حمد و سپاس بیکران خدای جهانیان را که به ما توفیق بندگی عنایتفرمود و به ما آگاهی و قدرت  و فهم و شعور عنایت فرمود تا بتوانیم خوب را از بد تشخیص دهیم.و در صراط مستقیم حرکت کنیم.سپاس معبودی را که آمرزنده و مهربان است.ستایش پروردگار عزیز را که بر ما منت نهاد و رهبری بزرگ و امامی بت شکن وآزاد مردی از خاندان پیامبر و از فرزندان پاک فاطمه ی زهرا(سلام الله علیها) به ما عطا فرمود و ما را از پرتگاه سقوط در فساد به قله های رفیع پیروزی بر دشمن درون و برون هدایت کرد.

شکر خدای را که به این بنده ضعیف و حقیر خود قدرت نوشتن عنایت کرد و ما را در نهضت بی پایان خودش غوطه ور کرد و از ظلمات و گمراهی ها به سوی نور هدایت کرد خدایا تو را شکر می گوییم که ما را در این مملکت و در این سرزمین قرار دادی و نعمت انقلاب اسلامی و رهبری انقلاب را به ما عنایت فرمودی.

ای مردم نمی دانم چه بگویم و از کجا شروع کنم و چه بنویسم و این قلم از بزرگی شکوه شما خجالت می کشد که بر روی کاغذ حرکت کند.چون شما به حق شیعیان امیر المومنین هستید و پیروان حسین ابن علی(علیه السلام) و شما امتی هستید که استکبار جهانی از شکوه و ایثار مقاومت شما به تنگ آمده. ای مردم مواظب باشید در خط اسلام عزیز حرکت کنید و مواظب باشید که شیاطین در کمین اند و اسلام در خطر همان طور که تا کنون با مال و جان خود در راه خدا بوده اید از این به بعد هم در  راه اسلام عزیز گام بردارید و به خدا بردارید و به خدا اتکا داشته باشید که او شما را یاری می کندانقلاب ما نیاز به خون دارد اگر من و دیگر برادران خون خود را در راه انقلاب هدیه ندهیم پس چه کسی از انقلاب مان پاسداری می کند مادر عزیزم این را به شما و به تمام خواهران و برادران می گویم که به فکر خواستن از انقلاب نباشید ببینید انقلاب از شما چه می خواهد این انقلاب ما هنوز نیاز به خون دارد خون های پاکی باید به پای این درخت استوار ریخته شود تا استوار بماند.

قدری به دنیا و آنچه در دنیاست فکر کنید همه چیز دنیا ناپایدار است و زود گذر.دنیا خیلی بی وفاست و به هیچ کسی وفا نمی کند. همه ما دیر یا زود باید بار سفر را ببندیم و از این دنیا به سوی وعده گاه حقیقی سفر کنیم پس چه بهتر که با شهادت و یا مرگی که آرزوی دیرینه ی ما بوده است به سوی دوست برویم.و شما برادران عزیزم شما امید های آینده انقلاب و اسلام عزیز هستید مبادا خدای ناکرده کج بروید مبادا گناه بکنید که خداوند از شما رتضی نخواهد بود درستان را خوب بخوانید و سنگر مدرسه ها را رها نکنید و همیشه و در همه حال به یاد خدا باشید و به او اتکا بکنید و صبر و استقامت را پیشه خود سازید



کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 97/3/28:: 4:30 عصر     |     () نظر