سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، بخشایشگر است و بخشش رادوست دارد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
زنگ خبر وردنجان
پیوندها

حسن اقا دهقانی پدرشهیدغلامعباس دهقانی وردنجانی دارفانی راوداع،وهمنشین فرزندش شد.

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان این پدرشهید براثرکهولت سن دارفانی را وداع گفت واسمانی شد.

آیین تشییع وخاکسپاری این مرحوم باحضور مردم وردنجان برگزار ودرقطعه ایثارگران به خاک سپرده شد.

قسمتی ازوصیت نامه شهید دهقانی:

به خدا قسم از آن موقعی که خود را شناختم و پای در بسیج نهادم جان خود را برکف نهادم تا نثار این انقلاب نوپای اسلام کنم و به وظیفه ی خود عمل کرده باشم هر چند که خون من قابلیت این انقلاب را نداشت ولی من جانم را نثار این اهداف انقلابی کرده ام تا به ستمکران جهان بفهمانم که این انقلاب اسلامی با اتکاء بر خداوند تبارک و تعالیذ بر روی پای خود بایستد و خواهد ایستاد.اگر متجاوزی پای خود را از گلیم خود درازتر کند پوزه ی آن را بر زمین خواهد مالید.

 

پس بنگرید که برای چه بدنیا آمده اید آیا فقط برای این آمدید که بخورید و بیاشامید و بخوابید و شهوترانی کنید نه اینطور نیست بلکه خداوند بزرگ شما را برای هدفی آفریده پس ای انسان به خود آی و این دنیا ی فانی را برای رضایت خدا ترک گوئی نمازهای واجب و نمازهای مستحبی را به جای آورید و قرآن بخوانید صدقه دهید و از مال خود در راه خدا انمفاق کنید به بینوایان و یتیمان کمک کنید و همین طور امری که به مسلمانان واجب است امر جهاد با دشمنان خداست و من اگر چه در میان شما نیستم ولی روحم زنده است چون تمام شهداء روحشان زنده است و من به شما توصیه می کنم که به فرمان امام امت لبیک گوئید.



کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 97/3/20:: 12:12 صبح     |     () نظر