سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مگو آنچه نمى‏دانى ، بلکه مگو هر چه مى‏دانى چه خدا بر اندامهاى تو چیزهایى واجب کرد و روز رستاخیز بدان اندامها بر تو حجت خواهد آورد . [نهج البلاغه]
زنگ خبر وردنجان
پیوندها

مدیرکل بنیاد استان در همایش متولیان حسینیه های شهدا ضمن تسلیت ایام محرم گفت: حسینیه های شهدا به عنوان یک پایگاه مردمی باید ترویج دهنده افکار بلند شهدا باشند

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدلله الحسین(ع) روز دوشنبه 3 مهرماه 96 همایش مسئولین و متولیان حسینیه های شهدای استان برگزار شد.
این همایش با حضور مدیرکل، معاون فرهنگی و امور اجتماعی و رئیس اداره فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و به میزبانی بنیاد شهرستان بن در حسینیه شهیدان اسماعیلی نژاد وردنجان و شهید غلامعلی نادری بن برگزار شد.
فریبرز نجفی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در این همایش ضمن تسلیت ایام محرم اظهار داشت: حسینیه های شهدا به عنوان یک پایگاه مردمی باید ترویج دهنده افکار بلند شهدا باشند.
نجفی با اشاره به اینکه، امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست» گفت؛ بی تردید ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و تجلیل از مقام والای شهدا، مایه بقای انقلاب اسلامی است و به برکت خون شهداست که امروز ایران اسلامی در عرصه های ملی و بین المللی بر قلل رفیع و منبع افتخار ایستاده است.
وی افزود، حسینیه های شهدا توسط خانواده های شهدا و به برکت خون شهید فعال هستند و به کارهایی مانند جمع آوری کمک هزینه زندگی مستمندان، تهیه جهیزیه و کارهای مرسوم حسینیه ها مانند آموزش قران، کارهای فرهنگی و برگزاری دعای کمیل و ... اقدام می کنند
وی در پایان با اشاره به اینکه تعداد حسینیه های فعال در سطح استان30  مورد می باشد گفت: مسئولین حسینیه ها کلیه فعالیتهای خود در طول سال را به صورت گزارش مصور به بنیاد ارائه تا بتوان در قالب کتابچه به صورت اثری ماندگار و فرهنگی جمع آوری و نگهداری شوند.

 

لینک کانال زنگ خبر وردنجان

https://t.me/foryezangekhabar


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 96/7/4:: 9:35 عصر     |     () نظر