سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] بزرگتر توانگرى نومیدى است از آنچه در دست مردم است . [نهج البلاغه]
زنگ خبر وردنجان
پیوندها

 

اسماعیل اسماعیلی رئیس بنیاد شهرستان بن، برگزاری مهمانی لاله ها، یادواره شهدای شهر وردنجان و آبروی محله شهر بن، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران را از برنامه های این کاگروه برای هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

به گزارش خبرنگارزنگ خبروردنجان:جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان بن روز چهارشنبه 22 شهریور ماه 96 در محل فرماندار و به ریاست معاون فرماندار شهرستان بن برگزار شد.
محمد حسین سعیدی نژاد معاون فرماندار شهرستان در این جلسه با ارج نهادن به مقام شامخ شهدا گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بخصوص در میان نسل جوان موجب حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی می شود.
وی ادامه داد: ترویج فرهنگ دفاع مقدس باعث اعتلای نظام اسلامی می شود و دستگاههای اجرایی شهرستان در این خصوص اهتمام لازم را داشته باشند.
سعیدی نژاد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درباره شهید محسن حججی خاطرنشان کرد: صلابت وی باعث بیداری جهانیان و حقانیت اسلام شد.
وی با بیان اینکه در سال بیش از دهها یادواره برای شهدای شهرستان بن برگزار می شود تأکید کرد: با نظارت دبیر برگزاری یادواره ها و به منظور تقویت و ترویج ایثار و شهادت بخشی از این امر به سازمان های مردم نهاد و هئیت های مذهبی متقاضی سپرده شود.
اسماعیل اسماعیلی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بن، برگزاری مهمانی لاله ها، یادواره شهدای شهر وردنجان و آبروی محله شهر بن، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران را از برنامه های این کاگروه برای هفته دفاع مقدس عنوان کرد

لینک کانال زنگ خبر وردنجان

https://t.me/foryezangekhabar


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زنگ خبر وردنجان 96/6/23:: 1:58 عصر     |     () نظر